Fcm vs. Lincoln (CL)
Re: Fcm vs. Lincoln (CL)
Vores midterakse er rigtig solid med Kian/Sviat - Anderssson/Poulsen - Duncan/Pusic m.fl.
Det er uden tvivl på kanterne vi er med afstand svagest. Vores backs er altså bare ikke på et niveau der berettiger til fuld spilletid, mens vi også mangler pondus på kanterne. Jeg savner allerede Igboun. Det hjælper selvfølgelig heller ikke at Hassan er skadet, men mener bestemt vi skal ud at finde minimum én klassekant mere på niveau eller bedre end Igboun og Hassan. Jeg er ikke tryg ved Hassan/Sisto og så Royer/Urena som reserver. Særligt Urena er en skændsel, det virker efterhånden som idioti at signe ham fast.
Det er uden tvivl på kanterne vi er med afstand svagest. Vores backs er altså bare ikke på et niveau der berettiger til fuld spilletid, mens vi også mangler pondus på kanterne. Jeg savner allerede Igboun. Det hjælper selvfølgelig heller ikke at Hassan er skadet, men mener bestemt vi skal ud at finde minimum én klassekant mere på niveau eller bedre end Igboun og Hassan. Jeg er ikke tryg ved Hassan/Sisto og så Royer/Urena som reserver. Særligt Urena er en skændsel, det virker efterhånden som idioti at signe ham fast.
Ja, det var jo ikke en fantastisk kamp eller resultat. Men vi vandt, vi holdt målet rent og vi fik ingen skader.
Det kunne være værre.
Det kunne være værre.
Rømer & Lauridsen klarer mangler
skuffende indsats
skuffende indsats
Dårligste europæiske præstation nogen sinde fra Midtjylland? 
Dårligste præstation nogensinde af Midtjylland? Det er den, eller 1-1 mod Skanderborg i pokalen 2010.Noerum skrev:Dårligste europæiske præstation nogen sinde fra Midtjylland?
Et er at de spillede skidt, noget andet er, at de virkede helt opgivende den sidste halve time, hvor vi burde have lukket kampen godt og grundigt.
Hold dog op for en gang badefodbold. Sommerferien er altså forbi, gutter!
Virkelig en pinlig omgang boldflytteri mod en miniput modstander, der skulle have haft klask med en 5-0 snitter.
Håber godt nok der er anderledes tænding på lørdag.
Og ja, vores backs er ikke gode nok - specielt ikke vores venstre side. Det er så tydeligt det svage led.
/Cortez
Virkelig en pinlig omgang boldflytteri mod en miniput modstander, der skulle have haft klask med en 5-0 snitter.
Håber godt nok der er anderledes tænding på lørdag.
Og ja, vores backs er ikke gode nok - specielt ikke vores venstre side. Det er så tydeligt det svage led.
/Cortez
Det var da ukristelig dårligt. Vi spiller igen alt for omstændeligt og langsomt. Vi virker tunge.
Håber godt nok alle kan se at vi bare ikke har backs der er gode nok. Hvis vi havde 2 backs med offensive kvaliteter som bl.a FCK, ja så havde vi nok vundet større, da vi mangler disse indlæg.
Jeg synes godt nok Lauridsen er sølle, og så imod et lilleputhold.
Der er noget at arbejde med på træningsbanen.
Håber godt nok alle kan se at vi bare ikke har backs der er gode nok. Hvis vi havde 2 backs med offensive kvaliteter som bl.a FCK, ja så havde vi nok vundet større, da vi mangler disse indlæg.
Jeg synes godt nok Lauridsen er sølle, og så imod et lilleputhold.
Der er noget at arbejde med på træningsbanen.
Det var en meget ringe indsats, men vi vinder dog trods alt, og nu skal de frem på banen i returen, og laver vi et enkelt mål der, så scorer Lincoln helt sikkert ikke 3 mål. Vi stiller helt sikkert et stærkt hold i returen, men mon ikke vi stadigvæk havde gjort det af hensyn til vores europæiske pointkoefficient, selvom vi havde vundet 5-0 i dag?
Jeg tvivler på Urena som kant. Det fungerede ikke mod GF og han står også svagt i billede i dag som så mange andre. 2 kampe er et meget spinkelt grundlag, men synes han ser bedre ud som angriber. Jeg håber således, at der hentes en kantprofil. Marco fik heller ikke meget ud af det, så jeg håber at Pione kan spille fuld tid mod VFF, ellers skal vi måske prøve Olsson. Royer har nogle fornuftige elementer i sit spil og ser ganske interessant ud på sigt.
Selvom vi spiller elendigt, så er det pinligt at folk buher drengene fra banen trods sejr. Dog point til Erik for at vise lederskab ved at takke hele stadion ene mand, selvom vi alle var skuffede, inklusiv resten af spillertruppen, der gik direkte i omklædningsrummet.
På den negative skala er også, at CL = meget tynde og ringe øl!
Dog positivt, at
- der kommer over 5000 i sommerferien mod et hold vi aldrig havde hørt om for få uger siden
- vi fik lov at tage en fin afsked med Sly
- vi scorer max point til europa koefficienten
- vi møder VFF på lørdag, hvilket betyder at både spillere og fans vil angribe kampen med en helt anden tænding!
Jeg tvivler på Urena som kant. Det fungerede ikke mod GF og han står også svagt i billede i dag som så mange andre. 2 kampe er et meget spinkelt grundlag, men synes han ser bedre ud som angriber. Jeg håber således, at der hentes en kantprofil. Marco fik heller ikke meget ud af det, så jeg håber at Pione kan spille fuld tid mod VFF, ellers skal vi måske prøve Olsson. Royer har nogle fornuftige elementer i sit spil og ser ganske interessant ud på sigt.
Selvom vi spiller elendigt, så er det pinligt at folk buher drengene fra banen trods sejr. Dog point til Erik for at vise lederskab ved at takke hele stadion ene mand, selvom vi alle var skuffede, inklusiv resten af spillertruppen, der gik direkte i omklædningsrummet.
På den negative skala er også, at CL = meget tynde og ringe øl!
Dog positivt, at
- der kommer over 5000 i sommerferien mod et hold vi aldrig havde hørt om for få uger siden
- vi fik lov at tage en fin afsked med Sly
- vi scorer max point til europa koefficienten
- vi møder VFF på lørdag, hvilket betyder at både spillere og fans vil angribe kampen med en helt anden tænding!
Senest rettet af THenry 14. jul 2015, 22:38, rettet i alt 3 gange.
Jonas Knudsen ville passe fint ind på den venstre back. Så kunne man leje Møller ud eller sælge Lauritsen.
Enig! Jammerlig indsats, direkte flovt at være vidne til. Håber ikke det er en indikater for den kommende sæson.
Urena og M.Larsen kunne man godt leje ud for at få noget fast spilletid, tror ikke de p.t har niveauet til at hjælpe os synderligt, så vil jeg hellere se David og Olsson blive prøvet. Lauridsen og Rømer synes jeg var ekstremt skuffende idag, mener man bør kigge på en klasseback til både højre og venstre side.
Royer så tændt ud i starten men havde kampen igennem utrolig mange boldtab og "ligeved og næsten" aktioner, mindede mig lidt om Pimpong, håber dog han viser sig bedre end dagens kamp og mon ikke han gør. Hvis vi går hen og sælger Sisto i dette vindue synes jeg vi ser alvorligt detroniserede ud og det er absolut nødvendigt at finde 1 hvis ikke 2 klassefløje som erstatning.
Eneste positive fra dagens kamp i mine øjne var forsvaret med Kian og Erik, de så gode ud sammen synes jeg. Kian ser ud til at være en rigtig god signing. Og så pointene til koffen.
Urena og M.Larsen kunne man godt leje ud for at få noget fast spilletid, tror ikke de p.t har niveauet til at hjælpe os synderligt, så vil jeg hellere se David og Olsson blive prøvet. Lauridsen og Rømer synes jeg var ekstremt skuffende idag, mener man bør kigge på en klasseback til både højre og venstre side.
Royer så tændt ud i starten men havde kampen igennem utrolig mange boldtab og "ligeved og næsten" aktioner, mindede mig lidt om Pimpong, håber dog han viser sig bedre end dagens kamp og mon ikke han gør. Hvis vi går hen og sælger Sisto i dette vindue synes jeg vi ser alvorligt detroniserede ud og det er absolut nødvendigt at finde 1 hvis ikke 2 klassefløje som erstatning.
Eneste positive fra dagens kamp i mine øjne var forsvaret med Kian og Erik, de så gode ud sammen synes jeg. Kian ser ud til at være en rigtig god signing. Og så pointene til koffen.
Nej - vi skal have 2 klasse backs og det er JK ikke. EFB lukkede sidste år 45 mål ind, og det var Knudsen da en del af plus et ringe EM, så ham mener jeg ikke vi kan bruge. Jeg tror også Durmisi var rimelig skuffet over ikke at få chancen til EM..Noerum skrev:Jonas Knudsen ville passe fint ind på den venstre back. Så kunne man leje Møller ud eller sælge Lauritsen.
Hvis vi vil matche FCK/BIF på backs så er det da et kæmpe nej tak til Jonas Knudsen, det viste U21 EM da. Durmisi klasser bedre offensivt.
Bak er super, så det må være en venstre back man søger i første omgang og så udleje Møller.
Derefter bør man nok også kigge højre kant, hvis salg af Sisto forventes, Urena er bare ikke god nok - måske når man spiller på kontra, men det forventede man vel ikke ligefrem i dag.
Bak er super, så det må være en venstre back man søger i første omgang og så udleje Møller.
Derefter bør man nok også kigge højre kant, hvis salg af Sisto forventes, Urena er bare ikke god nok - måske når man spiller på kontra, men det forventede man vel ikke ligefrem i dag.
Dårlig præstation og absolut ikke det svar på tiltale man havde kunne ønske sig ovenpå Gleen's farvel. Bekymrende ideforladt offensiv hvor vi fra 1. Min satser på den lange bold på Duncan eller individuelle aktioner. Vi kunne/ burde have smadret kampen med bare 85% tempo af topniveau, men lod os istedet trække ned i et niveau hvor selv serie 1 spillere kunne formå at stå stærkt defensivt! Jeg håber vi ser en helt anden indstilling både Lørdag og ikke mindst Tirsdag til returopgøret.
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
En positiv ting er også at både APOEL og Ludogorets ser ud til at ryge ud.
Det betyder at deres useedede modstandere (såfremt de ender med at gå videre) overtager de to store holds seedninger i næste runde.
Det betyder at FCM med lodtrækningsheld kan trække Vardar og Milsami fra henholdsvis Moldova og Montenegro.
I næste næste kvalrunde kan EL gruppespillet sikres ved avancement. Og med tanke på præstationen i går, så skal vi være lykkelige for, at andre favoritter ser ud til at dumme sig.
Det betyder at deres useedede modstandere (såfremt de ender med at gå videre) overtager de to store holds seedninger i næste runde.
Det betyder at FCM med lodtrækningsheld kan trække Vardar og Milsami fra henholdsvis Moldova og Montenegro.
I næste næste kvalrunde kan EL gruppespillet sikres ved avancement. Og med tanke på præstationen i går, så skal vi være lykkelige for, at andre favoritter ser ud til at dumme sig.
Jeg tør næsten ikke sige det - men i returen bliver omgivelserne en større modstander end holdet. 37 grader - og så på plastic. På de betingelser er jeg tilfreds bare vi går videre.Lupus1999 skrev:En positiv ting er også at både APOEL og Ludogorets ser ud til at ryge ud.
Under alle omstændigheder vil jeg ikke tænke på næste runde endnu!