TrueWolfMidt skrev:Hvis Brentford signer Andreas Bjelland vil det være en kanon signing.
Bjelland skulle eftersigende være signet i Brentford
Godt hentet tror jeg
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... rd/5628829
TrueWolfMidt skrev:Hvis Brentford signer Andreas Bjelland vil det være en kanon signing.
Den næstbedste engelske række er ikke en top-4 liga, så det tror jeg ikke bliver aktuelt. Og de kan vel snart heller ikke hente flere spillere?!bh skrev: Spændende om Brentford kunne finde på at følge op på vores Kadlec interesse også.
Hvilket imo ikke er attraktivt nu. Så er Watford en bedre mulighed, men jeg tror ikke SmartOdds rater ham meget højrere end alle der enten har spillet Football Manager 2008, eller har set ham spillebh skrev:Han kunne jo hjælpe dem med at rykke op, så var han lige pludselig i den mest økonomisk attraktive liga i verden:)
Der var vi jo forsøgskaniner med Urena, Olsson, Sparv og Dahlin, hvor Urena nok er den svageste af disse, og den eneste som ikke spiller en særlig stor rolle på første holdet, hvilket at må siges at være en flot succesrate på 80%. Pusic tror jeg ikke blev hentet igennem SmartOdds.bh skrev:Men enig, det er vildt så aktive de har været, noget af en opgave for den nye træner. SmartOdds står virkelig overfor en seriøs test der med nogle af de no-names de har hentet...