Pressemøde på mandag
Re: Pressemøde på mandag
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... or/5592817
I følge rygterne, kan ses bla i ovenstående. Så skulle det være Nike, som aftalen er lavet med, hvor også bla. Adidas har været i spil.
I følge rygterne, kan ses bla i ovenstående. Så skulle det være Nike, som aftalen er lavet med, hvor også bla. Adidas har været i spil.
- bobthebuilder_dk
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Så skulle pressemødet være i gang. Nogen der er der? Er der trøjer? 
Og tak for i går!
Og tak for i går!
Officielt med Nike:
http://www.bold.dk/nyt/fcm-skal-spille-i-nike
Glæder mig til at se trøjerne! Har altid håbet på Nike, så nu må de ikke skuffe mig.
http://www.bold.dk/nyt/fcm-skal-spille-i-nike
Glæder mig til at se trøjerne! Har altid håbet på Nike, så nu må de ikke skuffe mig.
Kedelig hjemme og tredje trøje. Udenbanetrøjen er lyngfarvet
Ja, den er der ikke meget spræl i. Kan se, at der er sorte striber i siden på den røde. Er der tilsvarende røde striber på den sorte?
Ikke umiddelbart. Billederne er taget fra facebook, men syns det ligner den er helt sort. Der er så lidt detaljer med navn og nummer, men ikke noget ekstraordinært syns jeg.Kent skrev:Ja, den er der ikke meget spræl i. Kan se, at der er sorte striber i siden på den røde. Er der tilsvarende røde striber på den sorte?
Dog har den dette mærke, som er helt ekstremt ekstraordinært!!

- bobthebuilder_dk
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
- DenStolteJyde
Jeg er stadig ikke rigtig fan. Men fin detalje med polo-krave..
- FCM Fan nr. 1
Den vinder meget på det youtube klip. Hvor kommer DBU danmarksmesterlogoet til at sidde? Er det på shortsene eller ikke kampdragten?
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
-
Mikael Lyk Madsen
Synes trøjerne er okay, den sorte dog noget kedelig. Og Nikes trøjer plejer at være i rigtig høj kvalitet.
Og så det sure opstød: Er meget skuffet over ag se man stadig har JBS logoet foran, synes det ser så ringe ud med to sponsore. Det hører et hold i 2. Division til, ikke et mesterhold. I øvrigt underligt de har smidt det på den røde hvis det skal være "Europa trøjen" da jeg ikke mener det er lovligt med mere end én sponsor til de kampe. Det samme kan siges om det enorme sponsorlogo bagpå, det er jo større end både FC Midtjylland og spillernavnet - her kunne man bestemt godt lade sig inspirere af FCK og deres nye trøje, hvor man har lavet Carlsberg logoet helt lille og forholdsvis diskret bagpå. Nogle gange kunne man godt ønske klubben havde lidt mere stil...
Og så det sure opstød: Er meget skuffet over ag se man stadig har JBS logoet foran, synes det ser så ringe ud med to sponsore. Det hører et hold i 2. Division til, ikke et mesterhold. I øvrigt underligt de har smidt det på den røde hvis det skal være "Europa trøjen" da jeg ikke mener det er lovligt med mere end én sponsor til de kampe. Det samme kan siges om det enorme sponsorlogo bagpå, det er jo større end både FC Midtjylland og spillernavnet - her kunne man bestemt godt lade sig inspirere af FCK og deres nye trøje, hvor man har lavet Carlsberg logoet helt lille og forholdsvis diskret bagpå. Nogle gange kunne man godt ønske klubben havde lidt mere stil...
Nu er der jo ikke landet en stor hovedsponsor endnu, hvorfor at der er flere på.
-
Mikael Lyk Madsen
Tillader mig nu at tvivle stærkt på det har noget med de to sponsore at gøre. Bortset fra den første hele eller halve sæson har vi altid haft to sponsore på fronten, også da hovedsponsorne hed Midtbank og Spar.
Det er rigtigt, at trøjerne ville se pænere ud med kun én sponsor. Sådan håber jeg, det bliver engang. Man kunne starte med at fjerne Hessel fra ryggen - det står jo på maven nu.
Har ikke set lyngtrøjerne endnu, men Nike-trøjerne er en forbedring i forhold til de seneste Wunderelf-trøjer, synes jeg. Jeg blev aldrig vild med det grå. Men der må godt komme noget mere rødt på næste hjemmetrøje.
Europa-trøjen er ganske cool!
Har ikke set lyngtrøjerne endnu, men Nike-trøjerne er en forbedring i forhold til de seneste Wunderelf-trøjer, synes jeg. Jeg blev aldrig vild med det grå. Men der må godt komme noget mere rødt på næste hjemmetrøje.
Europa-trøjen er ganske cool!