Pressemøde på mandag
Re: Pressemøde på mandag
Tror folk skal komme helt ned i niveau. Man vil da ikke indkalde til pressemøde i fucking Herning Centeret en uge i forvejen, hvis det var en ny spiller. Come on.
Det er helt oplagt et eller andet kommercielt, evt relateret til Jack & Jones, som man allerede samarbejder med. Det skal jo heller ikke udelukkes Herning Centeret udelukkende vil have deres del af den omsætning, der kan laves på at FCM er interessante pt og kan trække kunder til. Den store fejring i Herning foregår jo i midtbyen, og dermed er det der, at omsætningen bliver lagt. Herning Centeret vil naturligvis gerne have del i kagen, og dermed puster man en eller anden mindre begivenhed, som normalt bare vil komme som en nyhed på hjemmesiden, lidt større op, i håb om at kunne tiltrække nogle kunder.
Det største jeg kunne forestille mig, at der kunne ske, var en ny trøjesponsor (hvor man så efterfølgende kan købe trøjen i en af centerets butikker).
Det er helt oplagt et eller andet kommercielt, evt relateret til Jack & Jones, som man allerede samarbejder med. Det skal jo heller ikke udelukkes Herning Centeret udelukkende vil have deres del af den omsætning, der kan laves på at FCM er interessante pt og kan trække kunder til. Den store fejring i Herning foregår jo i midtbyen, og dermed er det der, at omsætningen bliver lagt. Herning Centeret vil naturligvis gerne have del i kagen, og dermed puster man en eller anden mindre begivenhed, som normalt bare vil komme som en nyhed på hjemmesiden, lidt større op, i håb om at kunne tiltrække nogle kunder.
Det største jeg kunne forestille mig, at der kunne ske, var en ny trøjesponsor (hvor man så efterfølgende kan købe trøjen i en af centerets butikker).
Tror da bestemt også der er størst chance for at det er noget kommercielt. Har bare svært ved at forestille mig hvad der skal gøre at det skal slåes op som en stor nyhed med stor interesse fra pressen.Kent skrev:Tror folk skal komme helt ned i niveau. Man vil da ikke indkalde til pressemøde i fucking Herning Centeret en uge i forvejen, hvis det var en ny spiller. Come on.
Synes det er tyndt hvis det blot er for at blæse begivenheden op, i forbindelse med guldfesten. Men det kunne ligne klubben, når man tænker tilbage på den store Breaking nyhed der viste sig at være Viktor Fischer der kiggede forbi.
Hvis du læser indlæggene igennem igen vil du opdage, at kun én debattør faktisk forventer, at annonceringen har noget med spillersalg at gøre? Resten giver netop (ligesom dig selv) udtryk for at det helt oplagt omhandler noget kommercielt.Kent skrev:Tror folk skal komme helt ned i niveau. Man vil da ikke indkalde til pressemøde i fucking Herning Centeret en uge i forvejen, hvis det var en ny spiller. Come on.
Så med alle dine gode indspark Kent, så tror jeg faktisk lige i dette henseende, at det med at komme ned i niveau skal vendes mod dig selv;)
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Jacob Jørgensen udtalte for en uge siden, at man forventer at præsentere aftaler med internationale brands, så mon ikke det er noget i relation til det.
"- Vi mærker stor positivitet i markedet både lokalt og nationalt. Qua de gode præstationer på banen mærker vi en stor lyst til at være en del af FC Midtjylland, og vi glæder os over, at vi i de kommende måneder forventer at præsentere andre store aftaler med internationale topbrands, siger Jacob Jørgensen."
http://fcm.dk/nyheder/lokal-og-internat ... 3%A5-plads
"- Vi mærker stor positivitet i markedet både lokalt og nationalt. Qua de gode præstationer på banen mærker vi en stor lyst til at være en del af FC Midtjylland, og vi glæder os over, at vi i de kommende måneder forventer at præsentere andre store aftaler med internationale topbrands, siger Jacob Jørgensen."
http://fcm.dk/nyheder/lokal-og-internat ... 3%A5-plads
Kan godt være jeg er forkert på den med hensyn til at det er en ny spiller, men spændende er det ihvertfald hvad der bliver meldt ud. Dog er det underligt at opslaget er blevet slettet igen, hvad kan det skyldes hvis det er kommercielt?
Det lyder dejlig løst, det rygte!mnm123 skrev:Et meget lyst rygte ved Søndagens kamp med u14 drenge gik på en forlængelse med Sly hvor han for en pose penge nu og bliver rykket op i
løn niveau med de bedste i super ligaen og venter 2-3 år med udlandet.
Kan ikke forestille mig Sly forlænge. Han skal videre; tror hans præstationer i FCM har toppet. Og hvis det endelig var en forlængelse, så ville det ikke give anledning til pressemøde. Vi holder ikke pressemøde for at sige, vi har forlænget kontrakter.
Mit bud ligger på nyt kluns til holdet!
Re: RE: Re: Pressemøde på mandag
I så fald har jeg hørt fra Claus Steinleins fætters kammerats hunds pensionsejer , at vi kaster os over race igen, men kombinerer det med speedway og Nicki Pedersen.Hekler skrev:Hvis der ikke er nogle ordentligt rygter så må man jo selv starte dem
Nu er der i hvert fald lagt op til, at det kan være en ny tøjpartner: http://fcm.dk/nyheder/fcm-og-wunderelf-hver-til-sit
Så var den god nok! Vi skal have skiftet garderoben! 
Hvem mon den nye sponsor bliver? Personligt har jeg altid godt kunnet tænke mig at se, hvordan FCM ville se ud i Nike.
Hvem mon den nye sponsor bliver? Personligt har jeg altid godt kunnet tænke mig at se, hvordan FCM ville se ud i Nike.
Den havde jeg sq ikke regnet med, troede Wunderelf var ´familie´. Men det lyder til de skilles i fred og ro.
Nu bliver det sq spændende hvad vi så skal gå i, har både læst Nike og Jack&JonesTech.
Nu bliver det sq spændende hvad vi så skal gå i, har både læst Nike og Jack&JonesTech.
- bobthebuilder_dk
Læst hvor? facebook?Sniper skrev:Den havde jeg sq ikke regnet med, troede Wunderelf var ´familie´. Men det lyder til de skilles i fred og ro.
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
http://www.bt.dk/fodbold/fcm-taet-paa-m ... nsoraftale

En pæn check også..
Så får du dit ønske opfyldt AceboneIfølge BT's oplysninger og kilder i i det danske sportsmarketing- og sponsormiljø lander de danske mestre en lang aftale af fem-seks års varighed med Nike.
Aftalen skal have en værdi i størrelsesordenen af 20-25 millioner kroner for aftaleperioden.
En pæn check også..
Så er det som forventet den nye trøjesponsor, der bliver præsenteret mandag: http://www.gxgmarkets.com/da/presseudgi ... HUG1926377
"På baggrund af omtalen i dagspressen d.d. kan Superligaklubben FC Midtjylland oplyse, at klubben har indgået en flereårig sponsoraftale med et internationalt sportsudstyrsfirma.
Aftalen bliver offentliggjort i forbindelse med et pressemøde mandag den 8. juni 2015.
Aftalen ændrer ikke på FC Midtjyllands forventninger til det tidligere udmeldte resultat for indeværende regnskabsår"
"På baggrund af omtalen i dagspressen d.d. kan Superligaklubben FC Midtjylland oplyse, at klubben har indgået en flereårig sponsoraftale med et internationalt sportsudstyrsfirma.
Aftalen bliver offentliggjort i forbindelse med et pressemøde mandag den 8. juni 2015.
Aftalen ændrer ikke på FC Midtjyllands forventninger til det tidligere udmeldte resultat for indeværende regnskabsår"
"Aftalen ændrer ikke på FC Midtjyllands forventninger til det tidligere udmeldte resultat for indeværende regnskabsår"
Hvordan kan det ikke påvirke resultatet? Hvis Wunderelf har givet 800.000 om året, og det nye sponsorat er 20-25 mil over 5-6 år? Det giver mellem 3-4 mil om året. Det er da en markant stigning. Tror desværre vores økonomi sejler gevaldigt.
Hvordan kan det ikke påvirke resultatet? Hvis Wunderelf har givet 800.000 om året, og det nye sponsorat er 20-25 mil over 5-6 år? Det giver mellem 3-4 mil om året. Det er da en markant stigning. Tror desværre vores økonomi sejler gevaldigt.
Slutter regnskabsåret ikke den 30/6, og den nye kontrakt starter 1/7?, håber det er sådan..
Håber den nye spilletrøje bliver præsenteret på mandag, glæder mig til at se den....
Håber den nye spilletrøje bliver præsenteret på mandag, glæder mig til at se den....