Update
- Administrator
Update
Hej.
Som de kvikke nok har bemærket, så har Ulvegraven undergået en mindre forandring. Alle systemer er blevet opdateret og bragt up to date. Hvis i støder på et eller andet der ikke er hensigtsmæssigt, fejl eller andre mangler, så smid lige et indlæg her i tråden, så kigger vi på det.
Mvh
Administrator.
Som de kvikke nok har bemærket, så har Ulvegraven undergået en mindre forandring. Alle systemer er blevet opdateret og bragt up to date. Hvis i støder på et eller andet der ikke er hensigtsmæssigt, fejl eller andre mangler, så smid lige et indlæg her i tråden, så kigger vi på det.
Mvh
Administrator.
Re: Update
Det lader til at være en mere mobilvenlig version nu. Fedt!
- Administrator
Ja, siden er blevet responsiv, så den ser meget bedre ud uanset hvorfra man tilgår siden.
Ser sgu meget godt ud, selv om du sådan set har skrevet at Ulvegraven har undgået forandringenAdministrator skrev:Hej.
Som de kvikke nok har bemærket, så har Ulvegraven undgået en mindre forandring. Alle systemer er blevet opdateret og bragt up to date. Hvis i støder på et eller andet der ikke er hensigtsmæssigt, fejl eller andre mangler, så smid lige et indlæg her i tråden, så kigger vi på det.
Mvh
Administrator.
Ser godt ud. Thumps up herfra.
/Cortez
/Cortez
- Administrator
974 skrev:Ser sgu meget godt ud, selv om du sådan set har skrevet at Ulvegraven har undgået forandringenAdministrator skrev:Hej.
Som de kvikke nok har bemærket, så har Ulvegraven undgået en mindre forandring. Alle systemer er blevet opdateret og bragt up to date. Hvis i støder på et eller andet der ikke er hensigtsmæssigt, fejl eller andre mangler, så smid lige et indlæg her i tråden, så kigger vi på det.
Mvh
Administrator.
Damn, havde ellers læst det flere gange. Rettet nu.
Det ser super godt ud, well done
Skulle bare lige lede efter smileys
Skulle bare lige lede efter smileys
Jeg ved ikke, om det er med vilje, men samtlige links åbner nu i det samme vindue. Det er egentlig lidt irriterende. Ellers thumbs up for en fin opdatering
-
Uldkraemmeren
Der er ikke længere genvej til de fem seneste tråde med indlæg på forsiden. Der står i stedet "Could not get any data from the forum, please check the configuration. "
- Administrator
Du mener eksterne links?Mazter81 skrev:Jeg ved ikke, om det er med vilje, men samtlige links åbner nu i det samme vindue. Det er egentlig lidt irriterende. Ellers thumbs up for en fin opdatering
Jeg ser lige om det kan fixes.
Ja, eksterne linksAdministrator skrev:Du mener eksterne links?Mazter81 skrev:Jeg ved ikke, om det er med vilje, men samtlige links åbner nu i det samme vindue. Det er egentlig lidt irriterende. Ellers thumbs up for en fin opdatering
Jeg ser lige om det kan fixes.
- Administrator
Ah, jeg har ledt efter den. Det er fra www.black-wolves.com du mener det skal komme?Uldkraemmeren skrev:Der er ikke længere genvej til de fem seneste tråde med indlæg på forsiden. Der står i stedet "Could not get any data from the forum, please check the configuration. "
- Administrator
Angående www.black-wolves.com , så kan jeg fortælle at den også bliver udsat for en overhaling i den nærmeste fremtid.
-
Uldkraemmeren
Ja lige præcis, ovre i højre side.Administrator skrev:Ah, jeg har ledt efter den. Det er fra http://www.black-wolves.com du mener det skal komme?Uldkraemmeren skrev:Der er ikke længere genvej til de fem seneste tråde med indlæg på forsiden. Der står i stedet "Could not get any data from the forum, please check the configuration. "
- Administrator
Det bliver fixet når hjemmesiden bliver opdateret.