Fcm - Brøndby.
Re: Fcm - Brøndby.
Jeg skyder på en 2-0 sejr til os, vores hold er simpelthen for godt synes jeg, hvis man kigger spiller for spiller. Vi er bare bedre
Glen maa se fakta, Deckoh spillede den formentlige sidste superligakamp for Fcm, Han er bare en god nok som reserve.
Det er bekymrende at spillere som bak, Larsen, Dahlin og Erik har lange pauser.
Det er bekymrende at spillere som bak, Larsen, Dahlin og Erik har lange pauser.
Nu er der ikke for at virke provokerende eller hoverende - men hverken jeres målmand eller det forsvar i stiller med i dag ville have en chance for en startplads hos os... Resten er en smagssag og hensyn til taktik dog synes jeg at Pukki i topform er længder bedre end Pusic - hvilket Duncan også er i min optik! Tillykke med mesterskabet - det er velfortjent!TheLegend skrev:Jeg skyder på en 2-0 sejr til os, vores hold er simpelthen for godt synes jeg, hvis man kigger spiller for spiller. Vi er bare bedre
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
Kun FCMs venstre bak er fast, resten var reserver i forsvaret inkl maalmand.ThygeM skrev:Nu er der ikke for at virke provokerende eller hoverende - men hverken jeres målmand eller det forsvar i stiller med i dag ville have en chance for en startplads hos os... Resten er en smagssag og hensyn til taktik dog synes jeg at Pukki i topform er længder bedre end Pusic - hvilket Duncan også er i min optik! Tillykke med mesterskabet - det er velfortjent!TheLegend skrev:Jeg skyder på en 2-0 sejr til os, vores hold er simpelthen for godt synes jeg, hvis man kigger spiller for spiller. Vi er bare bedre
Jamen, du har fuldstændigt ret! -Hvordan ser jeres forsvar iøvrigt ud hvis i stillede op uden Hradecky, Larsson, Agger og Dumic? Bare for at kunne give dig mit bud på, hvor mange af jeres reserver, jeg så mener ville kunne have en chance for en startplads hos os...ThygeM skrev:Nu er der ikke for at virke provokerende eller hoverende - men hverken jeres målmand eller det forsvar i stiller med i dag ville have en chance for en startplads hos os... Resten er en smagssag og hensyn til taktik dog synes jeg at Pukki i topform er længder bedre end Pusic - hvilket Duncan også er i min optik! Tillykke med mesterskabet - det er velfortjent!TheLegend skrev:Jeg skyder på en 2-0 sejr til os, vores hold er simpelthen for godt synes jeg, hvis man kigger spiller for spiller. Vi er bare bedre
Glæder mig til at se Pukkis topform;)
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Sku en træls smag i munden man sidder med, selvom kampen er "ligegyldig" er det bare så mega frusterende at se dickoh klovne rundt i dag. Ellers en udemærket kamp med 2 hold der ville fremover, syns meget lykkedes for os i det offensive, men med det samme vi bliver sat under pres deffensivt, har vi problemer.
Jeg håber inderligt det var hr. dickoh sidste kamp. Skyld i 2 mål og reelt i nederlaget, føj!
Jeg håber inderligt det var hr. dickoh sidste kamp. Skyld i 2 mål og reelt i nederlaget, føj!
He he Mike - den nærmer sig... Han scorer da en del mere end Pusic ptMike80 skrev:Jamen, du har fuldstændigt ret! -Hvordan ser jeres forsvar iøvrigt ud hvis i stillede op uden Hradecky, Larsson, Agger og Dumic? Bare for at kunne give dig mit bud på, hvor mange af jeres reserver, jeg så mener ville kunne have en chance for en startplads hos os...ThygeM skrev:Nu er der ikke for at virke provokerende eller hoverende - men hverken jeres målmand eller det forsvar i stiller med i dag ville have en chance for en startplads hos os... Resten er en smagssag og hensyn til taktik dog synes jeg at Pukki i topform er længder bedre end Pusic - hvilket Duncan også er i min optik! Tillykke med mesterskabet - det er velfortjent!TheLegend skrev:Jeg skyder på en 2-0 sejr til os, vores hold er simpelthen for godt synes jeg, hvis man kigger spiller for spiller. Vi er bare bedre
The legend: du skriver selv at spiller for spiller skal i køre os over! Jeg pointere bare at med det forsvar i har i dag er der fem pladser vi er klart bedre på. Desuden vil jeg mene at Phiri er minimum på niveau med Sparv ligesom Ørn på det defensive matcher Poulsen men Poulsen er bedre offensivt. I hat et godt hold, ja - men så meget bedre er det nu heller ikke! Hvis ikke i havde fjernet spændingen i efteråret havde i haft et meget tæt forår med os og PS&E. Cadeu til jer for at være stabile gennem hele sæsonen hvor vi andre kun har været det mod slutningen - håber det ændrer sig i næste sæson
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
- FCM Fan nr. 1
He he Mike - den nærmer sig... Han scorer da en del mere end Pusic ptMike80 skrev:Jamen, du har fuldstændigt ret! -Hvordan ser jeres forsvar iøvrigt ud hvis i stillede op uden Hradecky, Larsson, Agger og Dumic? Bare for at kunne give dig mit bud på, hvor mange af jeres reserver, jeg så mener ville kunne have en chance for en startplads hos os...ThygeM skrev:Nu er der ikke for at virke provokerende eller hoverende - men hverken jeres målmand eller det forsvar i stiller med i dag ville have en chance for en startplads hos os... Resten er en smagssag og hensyn til taktik dog synes jeg at Pukki i topform er længder bedre end Pusic - hvilket Duncan også er i min optik! Tillykke med mesterskabet - det er velfortjent!TheLegend skrev:Jeg skyder på en 2-0 sejr til os, vores hold er simpelthen for godt synes jeg, hvis man kigger spiller for spiller. Vi er bare bedre
The legend: du skriver selv at spiller for spiller skal i køre os over! Jeg pointere bare at med det forsvar i har i dag er der fem pladser vi er klart bedre på. Desuden vil jeg mene at Phiri er minimum på niveau med Sparv ligesom Ørn på det defensive matcher Poulsen men Poulsen er bedre offensivt. I hat et godt hold, ja - men så meget bedre er det nu heller ikke! Hvis ikke i havde fjernet spændingen i efteråret havde i haft et meget tæt forår med os og PS&E. Cadeu til jer for at være stabile gennem hele sæsonen hvor vi andre kun har været det mod slutningen - håber det ændrer sig i næste sæson
Phiri minimum på niveau med Sparv......??????
Okay, tror vi holder her.....
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Købte den med forsvar og målmand, men indlægget mistede da total troværdighed da Phiri/Ørnskov blev sammenlignet med Sparv/Poulsen...
Haha ja den er langt udebh skrev:Købte den med forsvar og målmand, men indlægget mistede da total troværdighed da Phiri/Ørnskov blev sammenlignet med Sparv/Poulsen...
Anyway, lortekamp. Et eller andet sted tror jeg det var en stopklods at vi ikke SKULLE vinde, vi kunne have lagt mere pres. Men forsvaret så ikke godt ud, og det er f..... ikke godt nok at lukke tre mål ind på hjemmebane...
Men når det nederlag jo skulle komme før eller siden, så tak skaber for at det skete EFTER at mesterskabet var sikret! Helt ærligt, jeg græder ikke mange tårer over det. Vi kommer også til at slutte over Brøndby igen i næste sæson, det er jeg fuldstændig sikker på
Det virkede lidt som om både spillere og tribune ikke rigtigt var der på dagen, og det er vel egentligt fuldt forståligt - Vi er mestrene. Men vi havde ikke lige vores mesterforsvar med i går. Mon ikke det er sidste gang vi ser Dikoh på MCH-arena, han er sgu for rusten.
What the hell, VI ER MESTRENE.
What the hell, VI ER MESTRENE.
Vi spillede sådan set en ok kamp og havde det ikke været for de kæmpe brølere i forsvaret, havde det set noget bedre ud. Selv Sly spillede godt og bedre end han har formået hele foråret. Rart at se den udfordrende og spilleglade Sly igen.
Det skal dog ikke tage noget fra Brøndby som også spillede en fin kamp, hvor vi vel havde en halvleg hver. I anden halvleg, stod Brøndby rigtig godt og vi formåede ikke rigtig at spille os igennem.
Ærgeligt at vi ikke kunne holde stand og fortsætte den gode stime, men også fair nok at vi taber en sådan kamp, når personlige fejl skinder så meget igennem som de gjorde og vi samtidig, møder et veloplagt Brøndby mandskab.
Så må vi bare op på hesten igen og slutte sæsonen godt af.
Det skal dog ikke tage noget fra Brøndby som også spillede en fin kamp, hvor vi vel havde en halvleg hver. I anden halvleg, stod Brøndby rigtig godt og vi formåede ikke rigtig at spille os igennem.
Ærgeligt at vi ikke kunne holde stand og fortsætte den gode stime, men også fair nok at vi taber en sådan kamp, når personlige fejl skinder så meget igennem som de gjorde og vi samtidig, møder et veloplagt Brøndby mandskab.
Så må vi bare op på hesten igen og slutte sæsonen godt af.