Fcm - Brøndby.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Fcm - Brøndby.
Håber vi kan fortsætte den flotte stime med 15 hjemmesejre og udbygge den til 16 stk. på hjemmebane mod Brøndby. Nu kan vi spille uden nerver og bare give den fuld gas og feste igennem på tribunerne. Mesterskabet er jo sikret
.
Re: Fcm - Brøndby.
Forhåbentlig spiller vi frigjort, fri for nerver. Den kamp SKAL vindes, guld eller ej. Der bliver endnu engang fuldstændig udsolgt. Det bliver en kæmpe fest 
Som nævnt har vi hjemmebane statistikken og rekorden at spille for. samtidg, er der også forhåbentlig en ære og ønske i at vil vinde hver en kamp. Jeg tror at holdet vil vinde en sådan kamp her og det bliver ikke nemt for Bif. men de har også et godt hold og har drillet os før, bliver spændende og tror det bliver en rigtig god kamp.
Glen forærer os sejren i håb om at vi kan stjæle 2 pladsen så Såle bliver ydmyget max i denne sæsonpr0j3ct skrev:Som nævnt har vi hjemmebane statistikken og rekorden at spille for. samtidg, er der også forhåbentlig en ære og ønske i at vil vinde hver en kamp. Jeg tror at holdet vil vinde en sådan kamp her og det bliver ikke nemt for Bif. men de har også et godt hold og har drillet os før, bliver spændende og tror det bliver en rigtig god kamp.
I har jo rekorden - så hvad vil i helst have? Den totale ydmygelse af Såle og Delaney eller en udbygning af rekorden??
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
Glenn vil bare vinde - som i VINDE!ThygeM skrev:Glen forærer os sejren i håb om at vi kan stjæle 2 pladsen så Såle bliver ydmyget max i denne sæsonpr0j3ct skrev:Som nævnt har vi hjemmebane statistikken og rekorden at spille for. samtidg, er der også forhåbentlig en ære og ønske i at vil vinde hver en kamp. Jeg tror at holdet vil vinde en sådan kamp her og det bliver ikke nemt for Bif. men de har også et godt hold og har drillet os før, bliver spændende og tror det bliver en rigtig god kamp.![]()
I har jo rekorden - så hvad vil i helst have? Den totale ydmygelse af Såle og Delaney eller en udbygning af rekorden??
Jeg synes det vigtigste er at give spilletid til unge spillere. Jeg er mindre interesseret i om vi udbygger vores hjemmebanestatistik.
Forstå mig ret: Vi skal altid spille for at vinde og Ingen har interesse i at vi smider sejren på forhånd og stiller "udelukkende" med unge spillere, men jeg håber der bliver stor plads til de unge kræfter og at vi ser dem fra start. Udover de unge spillere så håber jeg også at Urena får lov at spille fra start. Jeg vil gerne se ham i aktion i en hel kamp.
Forstå mig ret: Vi skal altid spille for at vinde og Ingen har interesse i at vi smider sejren på forhånd og stiller "udelukkende" med unge spillere, men jeg håber der bliver stor plads til de unge kræfter og at vi ser dem fra start. Udover de unge spillere så håber jeg også at Urena får lov at spille fra start. Jeg vil gerne se ham i aktion i en hel kamp.
Ja kunne være interssant at se Urena i en hel kamp.Stoffer skrev:Udover de unge spillere så håber jeg også at Urena får lov at spille fra start. Jeg vil gerne se ham i aktion i en hel kamp.
-
TrueWolfMidt
Vi forærer intet væk. Ydmygelsen af Ståle og Delaney kunne være så fedt, men med 7 points forskel imellem Fck og Brøndby og 9 point at spille om, så sker dette ønskescenarie bare ikke. Derfor går vi benhårdt efter en udbyggelse af vores hjemmebane stattestik og give ulvefansene endnu en fantastisk oplevelse på Mch Arena.ThygeM skrev:Glen forærer os sejren i håb om at vi kan stjæle 2 pladsen så Såle bliver ydmyget max i denne sæsonpr0j3ct skrev:Som nævnt har vi hjemmebane statistikken og rekorden at spille for. samtidg, er der også forhåbentlig en ære og ønske i at vil vinde hver en kamp. Jeg tror at holdet vil vinde en sådan kamp her og det bliver ikke nemt for Bif. men de har også et godt hold og har drillet os før, bliver spændende og tror det bliver en rigtig god kamp.![]()
Vi skal fandme vinde på hjemmebane, uanset hvad 
-
TrueWolfMidt
Kan se at vores skadestue ikke opdateres. Måske en god ide, selv om det ville være dejligt med lidt skades-nyt engang imellem, men der er nok en mening med det.
Det bliver ekstremt interessant at se, hvilken forfatning vi kommer ud i. Er spillerne fuldt restitueret efter festlighederne? Vi mødet et meget formstærkt Brøndby-hold, som har rigtig meget at spille for, så vi skal være helt på dupperne.
Med mesterskabet i hus og et par fester i kroppen, kan det være, at spillerne er mærkede. Men for mig er det altså meget vigtigt, at forsøge at få fuld plade på hjemmebane. Vi har allerede rekorden for fleste sejre i træk, men hvis vi ender med at vinde alle hjemmekampe i turneringen, så vil vi sætte en rekord, der aldrig kan overgås. Det er sjældent man har mulighed for det, så det må være et mål.
Det er fristende at skifte lidt rundt på holdet, så halvskadede spillere får pause, men tror vi skal passe på med at rykke rundt på for mange pladser. Med de mange skader, er det også begrænset hvor meget kvalitet vi har tilbage på bænken.
For alt i verden må vi ikke gå ned i kadence. FCKs nuværende nedtur startede netop med, at de gik ned i kadence efter at have vundet et tidligt mesterskab. Den fælde skal vi ikke falde i.
Med mesterskabet i hus og et par fester i kroppen, kan det være, at spillerne er mærkede. Men for mig er det altså meget vigtigt, at forsøge at få fuld plade på hjemmebane. Vi har allerede rekorden for fleste sejre i træk, men hvis vi ender med at vinde alle hjemmekampe i turneringen, så vil vi sætte en rekord, der aldrig kan overgås. Det er sjældent man har mulighed for det, så det må være et mål.
Det er fristende at skifte lidt rundt på holdet, så halvskadede spillere får pause, men tror vi skal passe på med at rykke rundt på for mange pladser. Med de mange skader, er det også begrænset hvor meget kvalitet vi har tilbage på bænken.
For alt i verden må vi ikke gå ned i kadence. FCKs nuværende nedtur startede netop med, at de gik ned i kadence efter at have vundet et tidligt mesterskab. Den fælde skal vi ikke falde i.
-
TrueWolfMidt
Fuldstændig rigtigt. Det må bare ikke ske. Spillerne skal gå på banen med beskeden om, at der skal arbejdes benhårdt og gør man ikke det, så ryger man på bænken i pausen. Vi skal gøre alt hvad vi kan for at vinde. Sejre giver tro på egne evner og sælger derudover masser af billetter. Vi skal skrige og skråle, huje og heje og synge vores spilleres præstationer helt i top. Vi skal gå 100% efter sejren, men skulle den smutte, så er en uafgjort ok, hvis vi bagefter kan sige, vi gjorde alt og når man ser på kampen som helhed, så er resultatet vel ok.Kent skrev:For alt i verden må vi ikke gå ned i kadence. FCKs nuværende nedtur startede netop med, at de gik ned i kadence efter at have vundet et tidligt mesterskab. Den fælde skal vi ikke falde i.
-
TrueWolfMidt
Spændende om Kian Hansen skal overvære Fcm - Brøndby idag, efter muligt læge tjek.
Kunne være meget spændende at seTrueWolfMidt skrev:Spændende om Kian Hansen skal overvære Fcm - Brøndby idag, efter muligt læge tjek.
Hvis Martin Pusic gerne vil have topscorer titlen, så skal han have scoret et par kasser i dag