Sisto

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: Sisto

Indlæg af mousebreaker »

TrueWolfMidt skrev:Ja. Kæmpe tillykke. Der røg prisen nok lige et nøk højere op. Gad vide hvor mange Scotts der vil være tilstede når han skal spille på landsholdet. :D

Tror sgu ikke der kommer mange med kilt og kigger mod Montenegro ;)

Ja stort tillykke til knægten. Jeg krydser i den grad fingre for at han kan fortsætte sin udvikling og blive en dominerende spiller i en af de store ligaer. Lang tid siden vi har haft en spiller der kunne det. Ved at være tid..
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ja, der skulle naturligvis have stået scouts, men da jeg så der var skrevet forkert, kunne jeg ikke redigere ;) Måske der kommer nye scouts for at se hvad han kan, eller for at gense inden de endegyldigt giver et bud. Nogle vil måske også se hvor han står, når landsholdskampene afvikles, som jo er i hvert tilfælde er nogle skridt op, i forhold til superligaen, og med betydeligt bedre spillere på modstander holdene.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Mon ikke ledelsen har is nok i maven til at vente med et salg til efter u21 EM
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

THenry

Indlæg af THenry »

Fin kort artikel om Pione på UEFA's hjemmeside, hvor han bl.a. sammenlignes med Michael Laudrup :-)
http://www.uefa.com/uefaeuro/qualifiers ... 55777.html

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Pokkers at han ikke fik debut mod Serbien :-)

Men så må holdkammerat Jakob jo stjæle billedet :-D :mrgreen:

Noe

Indlæg af Noe »

Tåhyler!

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Der skulle være en artikel med Sisto i the times.
Nogen der kan finde den?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Fenris

Indlæg af Fenris »

Må næsten være denne: http://www.thetimes.co.uk/tto/sport/foo ... 473059.ece

Men den kræver desværre abonnement.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Sisto lignede desværre en forvildet høne på banen i dag. Prisen steg i hvert fald ikke.

På trods af det så glæder jeg mig helt vildt til at se ham spille igen - forhåbentlig allerede mod Serbien :)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Sisto skulle have været brugt som indskifter igen. Han er ikke på fuld kraft endnu.

Noe

Indlæg af Noe »

Acebone skrev:Sisto skulle have været brugt som indskifter igen. Han er ikke på fuld kraft endnu.
Enig. Jeg synes, at det ser ud til, at Thorup blander kortene i en hæsblæsende fart, på kanten af det febrilske. Jeg er bange for at vi for anden u21-em i træk med dansk deltagelse, ikke er bedre, end ham der sidder på bænken. :(

974

Indlæg af 974 »

Jeg tror at de delvist solgte den kamp..
De vidste godt at nogle spillere var slidte, og de vidste også godt at tyskerne var megastærke
Og udfra den præmis prøvede de at spille defensivt, og så håbe på at Sisto kunne gøre det ekstraordinære han er kendt for at kunne gøre.
Ligeledes skulle Brock-Madsen være den stærke targetmand, som der måske kun skulle have en chance

Håbet havde naturligvis været måske at kunne få en uafgjort, og så ellers iøvrigt have muligheden for i den sidste kamp mod Serbien selv at kunne afgøre det - hvilket de jo så også kan

Noe

Indlæg af Noe »

974 skrev:Jeg tror at de delvist solgte den kamp..
De vidste godt at nogle spillere var slidte, og de vidste også godt at tyskerne var megastærke
Og udfra den præmis prøvede de at spille defensivt, og så håbe på at Sisto kunne gøre det ekstraordinære han er kendt for at kunne gøre.
Ligeledes skulle Brock-Madsen være den stærke targetmand, som der måske kun skulle have en chance

Håbet havde naturligvis været måske at kunne få en uafgjort, og så ellers iøvrigt have muligheden for i den sidste kamp mod Serbien selv at kunne afgøre det - hvilket de jo så også kan
Det er nok en del af forklaringen, men det forklarer ikke det hele: Hvorfor starte med Vigen på bænken i første kamp? Hvorfor konsekvent spille med spillere ude af optimal position (AC,Fischer)? Thorup har ikke haft en optimal optakt til slutrunden, men han gør det godt nok heller ikke let for sig selv.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Noe skrev:
974 skrev:Jeg tror at de delvist solgte den kamp..

Det er nok en del af forklaringen, men det forklarer ikke det hele: Hvorfor starte med Vigen på bænken i første kamp? Hvorfor konsekvent spille med spillere ude af optimal position (AC,Fischer)? Thorup har ikke haft en optimal optakt til slutrunden, men han gør det godt nok heller ikke let for sig selv.
Bare lige for at være irriterende, men er det ikke Off Topic i forhold til Sisto.
Når der nu er lavet en U21 tråd?

julemanden

Indlæg af julemanden »

Besvar