FCM - FCK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Re: FCM - FCK

Indlæg af bobthebuilder_dk »

TrueWolfMidt skrev:Please. Vil se et billede af tifo en fra Fck kampen. Har hørt den skulle være rigtig god.

Slå dig løs ;)

https://www.facebook.com/Ultrasdanmark
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Gad vide om Ståle er nervøs eller bange for det Fcm er på vej til at implementere. Han prøver at tale det ned, og siger at han ikke er bange for Benham's 2 computere, men lur mig om ikke han funderer over det og frygter det. ;) Det er jo trods alt ham der risikerer at ryge af tronen i Fck, hvis de ikke vinder mesterskabet næste år.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

bobthebuilder_dk skrev:
TrueWolfMidt skrev:Please. Vil se et billede af tifo en fra Fck kampen. Har hørt den skulle være rigtig god.

Slå dig løs ;)

https://www.facebook.com/Ultrasdanmark
Og se video med tifoen her: http://galleri.fcmfoto.dk/#!album-14-0

bh

Indlæg af bh »

Flot tifo, god stemning og herlig kamp.

Banneret "Møller > Lauridsen" oppe ved VIPerne synes jeg ikke hører hjemme på stadion og blev da også pillet ned i løbet af kampen.
Fint at have favoritter, men fremhæv dem ved at hylde dem og ikke ved at sætte dem over andre.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Ja, jeg bemærkede det også. Lav et banner, hvor der står "Møller-fanklubben" eller sådan noget.

Når det så er sagt, er det vist svært at argumentere for, at Møller skulle være et bedre valg end vores mest stabile spiller.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Er jeg den eneste som er en smule ærgerlig og forundret over, at spillerne ikke vælger at fejre guldet med fansene? I første omgang virkede det til, at holdningen var, at når ikke det var matematisk sikkert, så ville de (læs: direktionen) ikke fejre det. Men, det modbevises så af flere årsager, dels så udtaler både Glen og spillerne postmatch at guldet er hjemme, og dels så vælger de at fejre det hele natten - i loungen.

Jeg synes det er underligt ikke at blive på bane længe, løfte Glen, sprøjte med champagne etc., med det in mente at de reelt ved guldet er hjemme.

Lille skår i glæden for mit vedkommende.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Lund7400 skrev:Er jeg den eneste som er en smule ærgerlig og forundret over, at spillerne ikke vælger at fejre guldet med fansene? I første omgang virkede det til, at holdningen var, at når ikke det var matematisk sikkert, så ville de (læs: direktionen) ikke fejre det. Men, det modbevises så af flere årsager, dels så udtaler både Glen og spillerne postmatch at guldet er hjemme, og dels så vælger de at fejre det hele natten - i loungen.

Jeg synes det er underligt ikke at blive på bane længe, løfte Glen, sprøjte med champagne etc., med det in mente at de reelt ved guldet er hjemme.

Lille skår i glæden for mit vedkommende.
Man kan ikke fejre noget der ikke er matematisk sikkert.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Hmm, jeg synes, det er i orden at fejre den kanonvigtige sejr til langt ud på natten. Men at sprøjte med champagne og hente de obligatoriske, tudegrimme guldparykker i fuld offentlighed inden mesterskabet er vundet, er alligevel - hvor sikkert det end må være - en lidt for stor hybris og manglende respekt for turneringen i mine øjne. Er sikker på, spillerne nok skal fejre det med fansene, når tid er. Måske på torsdag, måske mod Brøndby. Og om ikke andet, når vi står med trofæet.

Mesterskabet blev de facto sikret i går, men nu skal det sikres de jure.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

http://m.bt.dk/?redirect=www.bt.dk/supe ... este-aar-0&

"Omvendt bor der noget i FCKs nysammensatte trup, som jeg har større forventninger til i den kommende sæson. Potentialet er ganske enkelt større her. For jeg mener, at når man kommer forbi nummer 15 i FCM-truppen, begynder kvaliteten at være til at overskue, hvilket ikke i samme grad er tilfældet hos konkurrenterne. Her er FCKs unge spillere bedre end de tilsvarende i FCM, og flere af dem er landsholdsspillere i svøb"

No wonder at mandens trænerkarriere aldrig har nået store højder, hvis han dybt seriøst mener, at det er hos de unge spillere og bredden at FCK har overtaget...

Cortez

Indlæg af Cortez »

Acebone skrev:Mesterskabet blev de facto sikret i går, men nu skal det sikres de jure.
Well spoken, sir, well spoken...

/Cortez

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Man må i den grad sige at Sisto vendte tilbage med manér. Flot flot..

Herlig kamp og lad os så lige tage det sidste lille bitte stik, og endelig sikre os den satans pokal.

Så skal der være fest ;)

Besvar