FCM - FCK
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: FCM - FCK
Er heller ikke inde i reglerne, men tror at han har karantæne mod os på Søndag.THenry skrev:Hvis jeg forstår karantænereglerne korrekt, så overføres Delaneys gule kort i pokalen til Superligaen, og dermed må han være i karantæne på søndag
http://www.superstats.dk/kort/fare
Øv. Så har man ændret reglerne ift. hvordan de så ud for år tilbage, men så må han bare nappe et gult mere 
-
TrueWolfMidt
Karantæner afvikles i efterfølgende kampe i DM i fodbold/Døveligaen og
Pokal Cup, på det tidspunkt hvor holdet har færdigspillet i Pokal Cup afsones
der i først kommende ligakamp. Det må da betyde at han får karantæne eller ?
Pokal Cup, på det tidspunkt hvor holdet har færdigspillet i Pokal Cup afsones
der i først kommende ligakamp. Det må da betyde at han får karantæne eller ?
Læs linket til DBU. Karantænepoint i de to turneringer er to helt separate regnskaber. Kun røde kort i den kamp hvor holdet forlader pokalturneringen udløser karantæne i Ligaen.
-
Uldkraemmeren
Nicolai Jørgensen har måttet lade sig udskifte efter 70 min. i begge deres to sidste kampe så han er ikke fit. Det betyder at hvis Sparv kan lukke ham nogenlunde ned, og Augustinsson kan lukkes ned så har de stort set ikke nogen tilbage der kan skabe chancer.
-
TrueWolfMidt
Fedt Fck får 120 minutterne i benene inden kampen mod os. Super 
Det er perfekt med forlænget spilletid. Tak til Dennis Sørensen for det!
120 minutter og en tabt pokalfinale kunne være meget fint 
Dennis Sørensen din gamle svinger. Tak for at trække mere energi ud af FCK's ben.
Nu er FCK dog på 2-3, så straffesparkskonkurrence bliver det nok ikke til. Nok også bedst, vi ikke får et (formentligt) 1. divisionshold ud i Europa. Men tak for indsatsen, FCV.
Nu er FCK dog på 2-3, så straffesparkskonkurrence bliver det nok ikke til. Nok også bedst, vi ikke får et (formentligt) 1. divisionshold ud i Europa. Men tak for indsatsen, FCV.
Tillykke til FCK med pokalen. Det skal da fejres med en bytur, skal det ikke? 
-
TrueWolfMidt
Vi skal kunne udnytte de 120 minutter til noget positivt og på hjemmebane, når vi ved hvad der står på spil. Det skal ikke lykkedes dem, at sætte en pind i hjulet og det skal bevises på Søndag. Fuld fokus og fuld knald på banen og fra tribunerne. God kamp.
-
Uldkraemmeren
En interessant statistik: http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fo ... vor-laenge
Holdene er helt lige de sidste 10 indbyrdes kampe, med to uafgjorte og fire sejre til hvert hold.
Magtbalancen kan derfor tippes efter søndag med en sejr. Bookmakerne tror også på FCM sejr.
Den skal bare i hus.
Holdene er helt lige de sidste 10 indbyrdes kampe, med to uafgjorte og fire sejre til hvert hold.
Magtbalancen kan derfor tippes efter søndag med en sejr. Bookmakerne tror også på FCM sejr.
Den skal bare i hus.
-
TrueWolfMidt
Den infograf og statistik-database er til at åbne op og s.... .
Vi kunne nok godt lave vores egne af samme slags der faldt ud til vores fordel.
1. Træner med mest imellem ørene. Fcm.
2. Mest sympatiske træner. Fcm.
3. Bedste akademi i danmark. Fcm.
4. Store udenlandske præstationer for u-17 og u -19 hold. Fcm.
Ja, jeg kunne blive ved men gider ikke. Vi vil nødvendigvis ikke være de største, men bare de bedste, hvilket vi allerede er. At Fck er størrere end Fcm på Facebook, Twitter og Instagram - REALLY !!!
Who gives a s...
Lad os smadre dem på Søndag, så de kan sidde og tude hele vejen til Kjøvenhavn

Vi kunne nok godt lave vores egne af samme slags der faldt ud til vores fordel.
1. Træner med mest imellem ørene. Fcm.
2. Mest sympatiske træner. Fcm.
3. Bedste akademi i danmark. Fcm.
4. Store udenlandske præstationer for u-17 og u -19 hold. Fcm.
Ja, jeg kunne blive ved men gider ikke. Vi vil nødvendigvis ikke være de største, men bare de bedste, hvilket vi allerede er. At Fck er størrere end Fcm på Facebook, Twitter og Instagram - REALLY !!!
Lad os smadre dem på Søndag, så de kan sidde og tude hele vejen til Kjøvenhavn
-
TrueWolfMidt
Her gik jeg og troede at det Glistrup var død, men han er desværre dukket op igen, i en anden skikkelse, i fint jakkesæt og med Fck nål i jakkesættet. Egentligt lidt underligt, men jeg synes ham den anden var både klogere og kønnere
. Hvis nogle er i tvivl hvad vores klub hedder, så ring endelig ikke til ham for, at få det at vide, for han tror at vi hedder FCMidtafrika, Kald det racisme light, whatever, men det er med al tydelighed ikke de skarpeste hjerner, der i Fck, får lov at udtale sig til de danske medier . Hvis / om nogen, gider at ulejlige sig med at se klippet, kan det ses på 3sport. Nej, det tænkte jeg nok i ikke gad. Håber virkelig, at vi bruger alt det had som er blevet os pålagt, over de sidste måneder og bruger det positivt i kampen på Søndag. Kæmp og giv alt, det er nu det gælder.