OB - FCM
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: OB - FCM
I dag skal vi så vise, at på trods af, at 3 af vores sikre startere i start 11'eren er ude, at truppen er så bred og så godt sammenspillet, at vi kan tage point med til heden. Det må og skal være en rigtig motiverende faktor, at hvis vi tager point med hjem idag, ja så kan vi sikre os mesterskabet mod Fck. Håber virkelig at opbakningen idag er kæmpe stor, da vi alle ved hvor meget det betyder for spillerne, med masser af mennesker på tribunen. Kom nu til Odense og lad os sørge for, at matchbolden spilles hjem i næste weekend. Alle skal idag give sig 110 % og gameplanen skal følges, så kommer der forhåbentlig 3 point på kontoen.
Så kom jeg også herind på ulvegraven.
Jeg må indrømme, at jeg frygter for dagens kamp. Ikke fordi OB ser særlig farlige ud, men mere fordi vi mangler 3 afgørende spillere i den bagerste kæde. Jeg er tilfreds med 1 point i dag.
Jeg må indrømme, at jeg frygter for dagens kamp. Ikke fordi OB ser særlig farlige ud, men mere fordi vi mangler 3 afgørende spillere i den bagerste kæde. Jeg er tilfreds med 1 point i dag.
-
Jesper BW1100
Velkommen til. Altid dejligt med flere debattørerTheLegend skrev:Så kom jeg også herind på ulvegraven.
Jeg er enig mht i dag. Kan vi komme fra Odense med point og dermed en matchbold hjemme mod FCK er jeg også tilfreds
Hvad skete der med Petter Andersson?
Francis Dickoh er latterligt ringe. Eklatant trænerfejl at spille ham, i stedet for at rykke Sparv derned og Izu på 6'eren. At Dahlin så fuldstændigt har mistet pippet hjælper ikke på det. Elendig præstation.
TIl trods herfor har jeg ikke opgivet håbet om et enkelt - meget vigtigt! - point.
TIl trods herfor har jeg ikke opgivet håbet om et enkelt - meget vigtigt! - point.
Hvor lang snor skal Sly have? - det er efterhånden længe siden, at han har bidraget med noget
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Vi skal ud og vinde 2 halvleg med 2 mål og sikre 1 point. Det kræver hårdt arbejde og ændringer i formation.
Det må nok være den ringeste halvleg, vi har spillet i mange år. OB har ikke engang spillet godt - vi har bare foræret dem 3 mål.
Der er ingen styring i defensiven. Rømer fungerer ikke defensivt. Dickoh har bare ikke niveau til toppen af Superligaen. Dahlin har set skidt ud hele kampen igennem. Det hele sejler. Offensiven er ikke meget bedre og virker fuldstændig idéløs. Igboun har vel ikke lavet en eneste succesfuld aflevering.
Jøsses. Rystende hvad skader til 4-5 stamspillere kan gøre.
Der er ingen styring i defensiven. Rømer fungerer ikke defensivt. Dickoh har bare ikke niveau til toppen af Superligaen. Dahlin har set skidt ud hele kampen igennem. Det hele sejler. Offensiven er ikke meget bedre og virker fuldstændig idéløs. Igboun har vel ikke lavet en eneste succesfuld aflevering.
Jøsses. Rystende hvad skader til 4-5 stamspillere kan gøre.
haard kritik af forsvaret, med Bak, Erik og Larsen, det er for meget.
banggaard, Romer og Dekcho dumper
banggaard, Romer og Dekcho dumper
Utrolig ringe præstation. Dickoh skulle aldrig have været på banen. Han har jo slet ikke været omkring holdet i umindelige tider. Enig i at Sparv skulle bruges bagerst og Izunna på banen. I stedet har vi satset offensivt på Pusic i stedet for at stabilisere det sejlende forsvar....hvor Dahlin heller ikke har været god nok.
Puha. Havde virkelig håbet min pessimisme ville blive gjort til skamme men med indsatsen de første 45 min, skader til bak, Erik, Sisto og Andersson samt foreløbligt karantæne til Igboun (der flere i risiko zonen) så frygter jeg mere end nogensinde at få ret i mit postulat om næste uges kamp sagtens kunne åbne den mesterskabskamp man IMO er hoppet lidt for meget med på i FCM.Mike80 skrev:Jeg ser OB kampen som en svær opgave med vores skader i mente. Det nu fokus skal holdes 100% efter alle (inkl. Vores egne spillere og stab) efterhånden har kåret os som mestre! Jeg skal ikke fedtspille og er heller ikke bange for at tage ordet guld i min mund ligesom et smidt mesterskab på nuværende tidspunkt vel vil være et af de største overraskelser i superligaen historie. Men vi skal altså stadig spille det hjem før jeg fejret og der er før sket mirakler (katastrofer) som er større i moderne fodbold verden over.mnm123 skrev:Poulsen som back, Izu på midtbanen.
2 nederlag de næste runder og vi går en gyser imøde med krav om 6 point i 4 kampe. Så lad os nu lukke den fuldstændigt med 3 point i Odense, så også jeg er overbevist om at vi ikke smider noget denne gang og kan nyde et fyldt MCH arena til guldfinale d. 17.
Mike
Det positive er at selv Kbh. Pressen vel ikke længere kan give københavner skaderne akylden for et eventuelt glippet mesterskab.
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Så ud til at være det samme som mod Randers - knæet holder ikke til så meget, så han burde nok ikke have startet.Ravnen skrev:Hvad skete der med Petter???
Jeg er ked af at sige det, men uanset hvad skal vi have 4 nye til bagkæden. Sviatchenko smutter nok og Jim Larsen er meget tit skadet. Rømer og Lauridsen er ikke dygtige nok.
Hvis vi overhovedet skal have en chance for at vinde en kval. kamp skal vi have klasse i hele bagkæden, og det har vi bare ikke idag.
Hvis vi overhovedet skal have en chance for at vinde en kval. kamp skal vi have klasse i hele bagkæden, og det har vi bare ikke idag.
-
mousebreaker
Dickoh har selvflg været en katastrofe i første halvleg. Men det er også svært at komme ind i den 4 back kæde vi stiller med i dag. Det er jo rene vårunger og velsagtens den absolut svageste opstilling vi kan stille bagtil, uden brug af ungdomsspillere. Derfor behøver det jo ikke gå så galt som i dag. Fremad i banen er vi også helt tandløse. Så det er hele kollektivet der ikke kan få det til at ske. Lidt ligesom første halvleg i Hobro kampen. Der kunne vi heller ikke ramme en medspiller 4 meter væk med en blød inderside.
Nederlag til FCK næste gang (hvis de vinder i FCV) så er det helt åben igen imo. Vi skal til Farum og har BIF hjemme.
Dog skal det siges at FCK også har sine skader at slås med, så jeg er ikke nervøs for det mesterskab... endnu. For hvem ved hvad der sker mentalt hvis vi taber til FCK og får en skidt start i Slagelse kampen efter?
Men for fanden hvor ville jeg dog gerne snart se Pione eller Kristoffer tilbage på banen igen. For ikke at tale om Svia, KBB, Jim og Petter.... 6 spillere der ret beset kunne være faste startere på næsten alle hold i suppen
Nederlag til FCK næste gang (hvis de vinder i FCV) så er det helt åben igen imo. Vi skal til Farum og har BIF hjemme.
Dog skal det siges at FCK også har sine skader at slås med, så jeg er ikke nervøs for det mesterskab... endnu. For hvem ved hvad der sker mentalt hvis vi taber til FCK og får en skidt start i Slagelse kampen efter?
Men for fanden hvor ville jeg dog gerne snart se Pione eller Kristoffer tilbage på banen igen. For ikke at tale om Svia, KBB, Jim og Petter.... 6 spillere der ret beset kunne være faste startere på næsten alle hold i suppen
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -