FCM hyldesttrøje til "Farlige Frank":

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Bjarne Fonnesbech
Geografisk sted: Herning

FCM hyldesttrøje til "Farlige Frank":

Indlæg af Bjarne Fonnesbech »

Har gået og barslet med den her idé lige siden Frank Kristensen stoppede. Ved godt han vist ikke rigtigt er tilknyttet FCM mere ! ØV !

Men han er vel det nærmeste vi kommer et klub-ikon ? Og hvad vil være mere passende at hylde ham i denne sæson, som gerne skulle ende med FCM´s første DM ?

Er BW med på det, ja så er jeg da sikker på, at FCM også er det + måske Wunderelf.

Jeg har selv en t-shirt hvor Bayern München hylder en af legenderne fra 70´erne; Gerd Müller.

Idé til udformningen er: nr. 23 på ryggen - tekst Farlige Frank + de år han var i FCM, ved så ikke lige om man kan skrive 1999-2014. (Der var jo en afstikker til Randers i et par år ...). Måske antallet af mål også skal på ?

Front: FCM klub logo sammen med BW logo.

Enhedsprisen skulle være - incl. det tilskud som FCM da forhåbentligt vil give - det antal mål Frank scorede for FCM.

Jeg er gerne med som "konsulent" og tovholder, hvis BW er med på det :-)

Mvh Bjarne

Brugeravatar
Ravnen

Re: FCM hyldesttrøje til "Farlige Frank":

Indlæg af Ravnen »

Al ære og respekt for Frank, men den her triumf (som forhåbentlig sker) må tilhøre de nuværende spillere?

Her kunne det jo være Kristian Bak som man hyldede, han har været med næsten hele vejen, er vores anfører og har i den grad været vigtig for denne sæsons succes :geek:

Bare en tanke.

4096

Indlæg af 4096 »

Meget enig med Ravnen her, Frank fortjener kæmpe respekt for sit enorme bidrag til klubben gennem årene, men jeg tænker umiddelbart at tiden for en sådan hyldest havde været mere på sin plads lige efter hans karrierestop?
Frank VAR en kæmpe for FCM, men det er vel trods alt de spillere og trænerstaben som -forhåbentligt- er ved at skrive historie, der fortjener al vores fokus på nuværende tidspunkt? :)

Ideén er dog ellers rigtig fin! :D

Just my two cents...

Brugeravatar
Bjarne Fonnesbech

Enig i jeres synspunkter; vi skulle måske have været mere "skarpe", da FF holdt ...

Ikke desto mindre vil det da være et kæmpe cadeau til FCM, hvis vi fra BW fik lavet en hyldest-trøje.

Lad os få nogle flere idéer på bordet og så se om det er noget, der overhovedet kan lade sig gøre.

Trøjen skal så muligvis kun laves til BW medlemmer mod forudbestilling og betaling.

Mvh Bjarne

974

Indlæg af 974 »

Synes at det er en rigtig god idé med en hyldesttrøje til Frank Kristensen!

Så jeg vil også gerne lige kaste en tanke ud i cyberspace :-)

Hvis nu ikke Frank havde spillet for os, og eks. scoret alle de mål gennem hans karriere...

Tror I så at vi havde ligget som vi gør nu?

Det er er der jo naturligvis ingen der kan sige med sikkerhed, men det er værd en tanke synes jeg :-)

Brugeravatar
Bjarne Fonnesbech

Hvad siger bestyrelsen ? Altså vi skal da snart finde ud af om det overhovedet er noget, der er interesse for eller det er et "no-go"...

Der er ikke langt til sæsonafslutningen, om ikke andet ville det da være fedt, hvis fanklubben var i ens trøjer, den spillerunde, hvor FCM forhåbentligt vinder DM. Eller den hjemmekamp, hvor de skal hyldes.

Spildt arbejde, hvis DM ikke vindes (har stadig sidste sæson i baghovedet) - men det har aldrig set bedre ud :-)

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Så vidt jeg ved er der ikke kommet noget forslag til bestyrelsen. Ulvegraven eller facebook er ikke det rette medie til at kontakte bestyrelsen.

Brugeravatar
Bjarne Fonnesbech

Skrev på den der kontaktmulighed der er her på sitet i fredags. Men har ikke hørt noget endnu. Men kunne det ikke være fedt at vi stod en stor flok og modtog holdet - efter de forhåbentligt da- har vundet DM ...

Tænker her tilbage på den kamp i Viborg, hvor mange FCM fans havde en lilla trøje på.

Ved godt min første tanke var omkring Frank, men nu har det jo "udviklet" sig lidt ;-)

Mvh Bjarne

Besvar