Spændende sæson, trist med Pimpong

Om FC Midtjylland og Black Wolves
# 0 Kjær

Re: Pimpong solgt og tele2-cup

Indlæg af # 0 Kjær »

> Fuck jeg håber iøvrigt at TV2 har ret og at han er
> tæt på at blive solgt. Jeg gider simpelthen ikke
> se på en spiller som flytter om 6 måneder.

Jeg håber heller ikke, han skal spille for os de næste 6 måneder. Det ville være for underligt at se ham spille, når han er på vej væk. Men det vigtigeste er, at vi allerede i aften (Tele2-cup) ikke bruger ham; vi skal ikke stå i samme problem som efter salget af Zidan. Lad os bruge alle træningskampe fremover til at finde en ny (stærkeste) opstilling.

Kent

Indlæg af Kent »

# 0 Kjær skrev:
-------------------------------------------------------

> Jeg håber heller ikke, han skal spille for os de
> næste 6 måneder. Det ville være for underligt at
> se ham spille, når han er på vej væk. Men det
> vigtigeste er, at vi allerede i aften (Tele2-cup)
> ikke bruger ham; vi skal ikke stå i samme problem
> som efter salget af Zidan. Lad os bruge alle
> træningskampe fremover til at finde en ny
> (stærkeste) opstilling.

jeg er helt uenig - vi skal da spille med det stærkeste hold i hver eneste kamp. Hvis ikke han bliver solgt, men skal blive hos os året ud, skal han da bruges. Der er da masser af træningskampe i RL inden forårs-sæsonen.

Kent

# 0 Kjær

Indlæg af # 0 Kjær »

> jeg er helt uenig - vi skal da spille med det
> stærkeste hold i hver eneste kamp. Hvis ikke han
> bliver solgt, men skal blive hos os året ud, skal
> han da bruges. Der er da masser af træningskampe i
> RL inden forårs-sæsonen.
>
>
> Kent

Hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg lidt i tvivl om dette her. Mit hjerte siger nej til ham på FCM, men hovedet siger ja. Men tror du ikke, at FCK smider en ekstra million på bordet, så de får ham med det samme? Så er det problem da løst.

Tapia

Indlæg af Tapia »

Langt de fleste spillere og trænere der skifter på den måde Pimpong gør, er allerede skiftet i hovedet. Derfor ser man tit at spillerne ikke yder hvad der skal til. Jeg gider simpelthen ikke se på spillere der kun giver 90% fordi de er bange for at blive skadet, eller ikke har hjertet med. Så hellere spille med en spiller der ikke er helt så god, men giver sig 100%.

Pimpong på bænken NU!

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det er jeg overhovedet ikke enig i, der er endog flere eksempler på at spillere har været med til at skyde deres kommende klub ned.

Hvis det viser sig at han ikke har hovedet med, SÅ kan man sige han skal af, ellers er det da tåbeligt ikke at stille stærkeste hold.

Harder

Pims afløser?

Indlæg af Harder »

Nu hvor Pim med stor sandsynlighed ryger, hvem skal så overtage den venstrekant? Jeg synes vi står med alvorlige mangler i venstre side af banen, jeg har sagt det før og siger det gerne igen...

Er Femi ikke venstrebenet af natur? Er det ham der skal ind og afløse? Hvem har vi ellers? Hvad er status på ham Simon drengen fra SønderjyskE?

Jeg mener ikke Claus Madsen er nogen holdbar eller brugbar løsning, dertil er han simpelthen for meget skadet. Men på hans gode dage vil dog helt klart gøre jeg fortjent til en plads i startopstillingen!

Hvad gør vi? Hvor den gode venstrekant og naturlige venstreback?

/Harder - SVAR NU! ;)

Tapia

Indlæg af Tapia »

Til en vis grad er jeg enig. Selvfølgeligt skal han ikke bare fryses ud som AGFs uduelige ledelse har en tendens til at gøre. Jeg mener dog ikke han bør være førstevalg uanset hvad. Også for at vise at der er en konsekvens ved at skifte. (af princip, da jeg ikke mener Pimpong kunne have handlet anderledes)

YahooSeeker [Bot]

Re: Pims afløser?

Hvem siger vi ikke stiller med det stærkeste hold UDEN Pimpong, han er fortid, glem ham og spil med FCM spillere i stedet for at holde en FuCK i form, det må de selv gøre ved at hente ham omgående.

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Er der ikke mere ide i at lade ham spille f.eks. Royal league og Uefa cup kampe samt selvfølgelig SAS liga kampe. Derved kan FCK ikke bruge ham i Royal league eller Uefa cuppen hvis de når så langt og FCM selv vil have nogen større chance for gode resultater.
Pimpong har jo ikke samme betydning som Zidan, så derfor tror jeg ikke det bliver så svært at spille en ny ind (Når de finder ham).

Nicolai Kammersgaard

Halkjær

Indlæg af Halkjær »

Man stiller da med de 11 bedste hver gang, og hvis Pim er blandt de 11 bedste ja så spiller han..

YahooSeeker [Bot]

Re: Spændende sæson, trist med Pimpong

Ja netop UDEN PIM

Glen

Indlæg af Glen »

Skovsen skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja netop UDEN PIM

Du mener at det er bedre at stille op i f.eks 1 UEFA cup kamp uden Pim selv om det kan evt. koster videre deltagelse i Europa for så ka´han sq lære det ???

Enten er du ikke rigtig FCM fan ellers har du bare en anderledes tankegang.

FCM skal gøre hvad der er bedst for klubben og ikke tilfredsstille fornærmede fans.

YahooSeeker [Bot]

jeg har læst i herning folkeblad at ingen bliver solgt fordi at Jens Ørgaard er på ferie med familien på kreta og så sagde han at ingen bliver solgt.......

hilsen en lille FCM fan................

Altoriso

Re: Pimpong solgt

Indlæg af Altoriso »

I Skotland har Peter Løvenkrands da også lige fået at vide at han skal til at tage sig sammen...
Det er da vist meget normalt at man på arbejdspladser får at vide hvis der ønskes en bedre arbejdsindsats !
Altså også i fodboldverdenen...

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Hvad med Poku kunne de ikke lave en Pimpong og sætte Poku ud på kanten han er da hurtig kan drible, så det er vel kun indlæggene som vi ikke ved noget om og så selvfølgelig at han skal lære at lave indlæg med venstrebenet, men det må da være det bedste alternativ, hvis man bare ser i truppen.

Nicolai Kammersgaard
Pimpong hvordan kunne du gøre det?

Besvar