AaB - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: AaB - FCM

Indlæg af Mike80 »

AaBMand skrev:Hej Ulve.

Først og fremmest Tillykke med sejren i går, den gjorde sgu nas!!! :x :oops:

Derudover er stort tillykke med mesterskabet, det bør vel nærmest ikke kan glippe nu. Det er yderst velfortjent og sikke en stabilitet i har vist over hele sæsonen. Jeg er spændt på at se om i kan holde sammen på truppen til næste sæson, der er mange dygtige spillere der nok gerne vil prøve talentet af i udlandet. Nå men endnu en gang tillykke, husk at nyde det, det er den vildeste fest ever!!!
Hvad er dit alias på debatside.dk? Kan bedst lide når jeg ved hvem som gemmer sig bag gæsten..

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

AaBMand
Indlæg: 12
Tilmeldt: 13. apr 2015, 13:38

Re: AaB - FCM

Indlæg af AaBMand »

AaBMand skrev:
Mike80 skrev:
AaBMand skrev:Hej Ulve.

Først og fremmest Tillykke med sejren i går, den gjorde sgu nas!!! :x :oops:

Derudover er stort tillykke med mesterskabet, det bør vel nærmest ikke kan glippe nu. Det er yderst velfortjent og sikke en stabilitet i har vist over hele sæsonen. Jeg er spændt på at se om i kan holde sammen på truppen til næste sæson, der er mange dygtige spillere der nok gerne vil prøve talentet af i udlandet. Nå men endnu en gang tillykke, husk at nyde det, det er den vildeste fest ever!!!
Hvad er dit alias på debatside.dk? Kan bedst lide når jeg ved hvem som gemmer sig bag gæsten..


Mike
White splash

Mike80
Indlæg: 639
Tilmeldt: 24. mar 2010, 13:01

Re: AaB - FCM

Indlæg af Mike80 »

Tak for lykønskning. Kan godt forstå afslutningen at J. Poulsens Lucky punch i 92. har gjort nas i Aalborg og opland. Den slags marginaler går op og ned og jeg følte måske personligt, at vi havde lidt i banken iforhold til netop jer, så ville lyve hvis jeg påstod jublen ikke var bare marginalt større end normalt hos undertegnede.

Jeg påtager gerne at vi nu er favoritter til DM titlen, men syntes nu stadig det skudt forbi med en direkte lykønskning endnu. Du fra AaB så du må kunne nikke genkendende til følelsen af, at tage en kamp af gangen til det matematisk ikke længere kan gå galt! Og så tage lykønskninger derfra;)

Ingen tvivl om der nok ryger en spiller eller 2 til sommer. Bedste bud må være Erik, Igboun og Sisto (hvis han kommer igang igen) men det spændende bliver så at se om ledelsen kommer til at leve op til ord om at vi vil komme styrket ud til næste sæson.

Forlænger i med Enevoldsen og Helenius. Kunne tænke mig i kun stærkt efter Kusk! (Forståeligt)

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

felisan
Indlæg: 159
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:01

Re: AaB - FCM

Indlæg af felisan »

AaBMand skrev:Hej Ulve.

Først og fremmest Tillykke med sejren i går, den gjorde sgu nas!!! :x :oops:

Derudover er stort tillykke med mesterskabet, det bør vel nærmest ikke kan glippe nu. Det er yderst velfortjent og sikke en stabilitet i har vist over hele sæsonen. Jeg er spændt på at se om i kan holde sammen på truppen til næste sæson, der er mange dygtige spillere der nok gerne vil prøve talentet af i udlandet. Nå men endnu en gang tillykke, husk at nyde det, det er den vildeste fest ever!!!
Tak. Det er god stil af dig og dejligt at se, at der kan tales og diskuteres på tværs af klubber uden at niveauet skal være hovedrystende lavt :) Held og lykke i kampen om bronzen

AaBMand
Indlæg: 12
Tilmeldt: 13. apr 2015, 13:38

Re: AaB - FCM

Indlæg af AaBMand »

Mike80 skrev:Tak for lykønskning. Kan godt forstå afslutningen at J. Poulsens Lucky punch i 92. har gjort nas i Aalborg og opland. Den slags marginaler går op og ned og jeg følte måske personligt, at vi havde lidt i banken iforhold til netop jer, så ville lyve hvis jeg påstod jublen ikke var bare marginalt større end normalt hos undertegnede.

Jeg påtager gerne at vi nu er favoritter til DM titlen, men syntes nu stadig det skudt forbi med en direkte lykønskning endnu. Du fra AaB så du må kunne nikke genkendende til følelsen af, at tage en kamp af gangen til det matematisk ikke længere kan gå galt! Og så tage lykønskninger derfra;)

Ingen tvivl om der nok ryger en spiller eller 2 til sommer. Bedste bud må være Erik, Igboun og Sisto (hvis han kommer igang igen) men det spændende bliver så at se om ledelsen kommer til at leve op til ord om at vi vil komme styrket ud til næste sæson.

Forlænger i med Enevoldsen og Helenius. Kunne tænke mig i kun stærkt efter Kusk! (Forståeligt)

Mike
Det er nok fornuftigt nok at i tager en kamp af gangen, men for os udefra som ikke har noget i "klemme" så ser det næsten umuligt ud at i skal smide det denne gang. I er meget mere stabile i denne sæson. Derudover SKAL FCK vinde jeres indbyrdes kamp, for så stadigvæk at være 8+1 point væk (+1 point = målscorer)
Men det hvis i vinder, så må det være noget af et slag for hele den danske presse, at FCK kun har vundet 1 mesterskab de sidste 4 år. Og deres darlings Brøndby ikke har været i nærheden af det i mange mange år efterhånden. Omend en bronze medalje Brøndby, nok vil fjerne alt fokus fra jeres guld. Pressen vil svælge sig i at Brøndby endelig er tilbage og magtkampen imellem og FCK endelig kan genoptages igen. Alt i mens, provinsklubberne løber med guldet igen og igen.... :D

Mht. jeres spillere så er jeg enig i de nævnte spillere, nok ryger medmindre de kan lokkes til en omgang CHL-kval. (Er jeres kval-kampe til gruppespillet ikke noget lignende vores?) Mon ikke der er et par klubber der kigger lidt på Pusic også? Ved godt i kun lige har fået ham, men en angriber med mål i støvlerne kan alle vel bruge...

AaB sender forhåbentlig Helenius tilbage til England, får kontrakt med Enevoldsen og Kusk vil da bestemt ikke gøre noget, men tror ikke at han har lyst til mere superliga bold lige foreløbigt. Vi har også Spalvis og forhåbentlig J. Ahlmann tilbage på nogenlunde fuld blus, til den nye sæson.

AaBMand
Indlæg: 12
Tilmeldt: 13. apr 2015, 13:38

Re: AaB - FCM

Indlæg af AaBMand »

felisan skrev:
AaBMand skrev:Hej Ulve.

Først og fremmest Tillykke med sejren i går, den gjorde sgu nas!!! :x :oops:

Derudover er stort tillykke med mesterskabet, det bør vel nærmest ikke kan glippe nu. Det er yderst velfortjent og sikke en stabilitet i har vist over hele sæsonen. Jeg er spændt på at se om i kan holde sammen på truppen til næste sæson, der er mange dygtige spillere der nok gerne vil prøve talentet af i udlandet. Nå men endnu en gang tillykke, husk at nyde det, det er den vildeste fest ever!!!
Tak. Det er god stil af dig og dejligt at se, at der kan tales og diskuteres på tværs af klubber uden at niveauet skal være hovedrystende lavt :) Held og lykke i kampen om bronzen
Sådan skulle det gerne være. Der skal selvfølgelig være plads til lidt hån og lir. Men man må også anerkende, når nogle laver en ekstraordinær god præstation.

Besvar