AaB - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

AaB - FCM

Indlæg af Kent »

Würtz har lige fået gult mod Randers, og dermed i karantæne mod os. Det er absolut en fordel. Med ½ time tilbage, er der stadig 3-4 AaB'er, der kan få karantæne ved et gult kort.

Edit: Så røg Würtz helt ud - hvilket dog er ligegyldigt for os.

Noe

Re: AaB - FCM

Indlæg af Noe »

Kent skrev:Würtz har lige fået gult mod Randers, og dermed i karantæne mod os. Det er absolut en fordel. Med ½ time tilbage, er der stadig 3-4 AaB'er, der kan få karantæne ved et gult kort.

Edit: Så røg Würtz helt ud - hvilket dog er ligegyldigt for os.
Strålende. Risgaard har vel også fået en? Han skal bruge seks point for at få karantæne, men jeg så ikke, hvor grov den var.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Noe skrev:Strålende. Risgaard har vel også fået en? Han skal bruge seks point for at få karantæne, men jeg så ikke, hvor grov den var.
Det var for brok, så ikke point nok. Betyder nok også, at han ikke rager endnu en til sig - ham ville jeg dog gerne undvære. Satser på Dalsgaard får raget et gult til sig.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Og Ak47 er ude med skade derforuden er Thelander skadet og måske er han tvivlsom i kampen mod os ? Vi skal have skånetræning til flere af vores spillere, så de står 100% klar til dette opgør. Der skal vi hive 3 point og stille med vores absolut 18 bedste startere. Aab har vel ikke været svagere end de er lige pt.

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

TrueWolfMidt skrev:Og Ak47 er ude med skade derforuden er Thelander skadet og måske er han tvivlsom i kampen mod os ? Vi skal have skånetræning til flere af vores spillere, så de står 100% klar til dette opgør. Der skal vi hive 3 point og stille med vores absolut 18 bedste startere. Aab har vel ikke været svagere end de er lige pt.
Aab skal i hverfald slagtes :) :twisted:

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

En kanon svær kamp, men kan vi komme derfra med en sejr nægter jeg simpelthen at tro på vi smide guldet. Kan vi holde trit med FCK denne runde ser de kommende runder bedre ud, mht at trække fra.

Selvom Silkeborg er kommet i gang tror jeg ikke de tager point fra FCK.

Håber Andersson er klar, også må Sly gerne stemple ind igen.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

En lille opfordring til alle, som enten ikke kunne komme til Esbjergkampen eller som valgte den nemme løsning nemlig TV. Gør jer selv og os andre den tjeneste hvis det er muligt, tag med til Aalborg og støt op. Det er en fed oplevelse, især når man vinder naturligvis, men gutterne har også brug for massiv opbakning og det er vi gode til.

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Tipsbladet tror på sejr til Aab. http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/op ... tjylland-6
Der er tvivl om Petter Andersson og åbenbart også Kristian Bak, det er bekymrende. Duncan meldes også ude fortsat.
Hvis Bak spiller, vinder FCM. Det er første gang i årevis FCM er favoritter i Aalborg og at jeg har troet på at de vinder deroppe, hvor man stort set altid har spillet skidt.
Aab er i virkelig dårlig forfatning med Würtz ude, tre kampe uden sejr og uro i truppen (Helenius og Würtz var begge voldsomt frustrerede i sidste kamp og førstnævnte er totalt blottet for selvtillid). Træner situationen tror jeg også har stor betydning, da Kent Nielsen er gået på ferie og Kuhns situation har været uafklaret. Spalvis er ikke i Superliga form, AK47 er ude, Thelander formentlig også. Det er i det hele taget et tandløst angreb de har for tiden hvor det vel kun er Enevoldsen der holder niveau. Jønsson er stadig ikke i topform og Nicolai Thomsen ligner en døgnflue, han har slet ikke samme niveau som sidste år.

Jeg vil dog pga. skades situationen stadig vove den påstand at hvis ikke Bak er med, så vinder Aab. Han er så vigtig for holdet at det er det som gør den sidste forskel.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

En skam, Risgård ikke er ude. Han har en træls vane med at være farlig mod os.

Christian

Indlæg af Christian »

For første gang meget meget længe, har jeg en god fornemmelse med en kamp mod Aab i Ålborg.

Jeg tror at vi for en gangs skyld kommer til at dominere deroppe, og at vi tager derfra med en sejr på mindst 2 mål :shock:

Opvisningen i Esbjerg, undtaget elendige 10 minutter, synes jeg virkelig viser hvilken klasse holdet har, også selvom vi spiller på udebane.

Jeg tror FCK snubler i Silkeborg som de har gjort før, mens vi tager alle 3 point, og så er der absolut ingen der længere tror på andet end guld.

Håber jeg.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Christian skrev:For første gang meget meget længe, har jeg en god fornemmelse med en kamp mod Aab i Ålborg.

Jeg tror at vi for en gangs skyld kommer til at dominere deroppe, og at vi tager derfra med en sejr på mindst 2 mål :shock:

Opvisningen i Esbjerg, undtaget elendige 10 minutter, synes jeg virkelig viser hvilken klasse holdet har, også selvom vi spiller på udebane.

Jeg tror FCK snubler i Silkeborg som de har gjort før, mens vi tager alle 3 point, og så er der absolut ingen der længere tror på andet end guld.

Håber jeg.
Vi skal gøre arbejdet færdigt selv og 3 point vil pynte gevaldigt . Derudover kan vi da håbe at Silkeborg kan snuppe point fra Fck. Der skal arbejdes benhårdt for sejr.

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

TrueWolfMidt skrev:
Christian skrev:For første gang meget meget længe, har jeg en god fornemmelse med en kamp mod Aab i Ålborg.

Håber jeg.
Vi skal gøre arbejdet færdigt selv og 3 point vil pynte gevaldigt . Derudover kan vi da håbe at Silkeborg kan snuppe point fra Fck. Der skal arbejdes benhårdt for sejr.
Der skal arbejdes benhårdt HVER gang. Det bliver svært i Aalborg, men jeg som nogle andre har jeg også en god mavefornemmelse når vi skal derop.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vi er fremragende, ikke bare i øjeblikket men over længere tid, det ændrer 7 minutter i Esbjerg ikke på.
I Aalborg kan vi selv afgøre det, vi er gode nok til at slå Aab. Først og fremmest skal forsvaret lukke af, sker det, så skal vi nok samtidig score et par mål. Det er defensiven vi må have fokus på, og sådan er det altid på udebane, og er i øvrigt også det der kendetegner et rigtigt tophold, altså ikke at lukke mange mål ind.

Jeg håber Bak og Andersson er klar, to nøglespillere for os. Det vil øge vores vinderchancer hvis de er med.

Noe

Indlæg af Noe »

Ravnen skrev:
Jeg håber Bak og Andersson er klar, to nøglespillere for os. Det vil øge vores vinderchancer hvis de er med.
Jeg tror altså, at Kenneth Jensen fra Tipsbladet bare er lidt forvirret omkring Bak, og har troet at han var ude med skade, og ikke karantæne sidst. Jeg har ikke set Bak været meldt tvivlsom andre steder, men man ved jo aldrig.

Optakterne fra Tipsbladet skal man generelt ikke lægge meget i, det er pligtstof næsten uden research. I sidste uge havde de sat Kolja på højre bak (og nej, det var ikke en aprilsnar).

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

http://www.bold.dk/nyt/fcm-kaptajn-komm ... 20-i-timen

Det var åbenlyst bare en Tipsbladet-koger. Bak har ikke været skadet.

Besvar