Pyroteknik Brøndby - Fck.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Pyroteknik Brøndby - Fck.

Indlæg af TrueWolfMidt »

http://politiken.dk/sport/fodbold/super ... -broendby/

Hvis det ender med point tab så må det gælde begge klubber. Tror dog ikke de tør udføre den straf i praksis.

Brugeravatar
Supernatural
Geografisk sted: Aalborg

Re: Pyroteknik Brøndby - Fck.

Indlæg af Supernatural »

Håber ikke FCK mister point, da vi så skal lægge ører til en masse fis med et mesterskab baseret på bl.a. en skrivebordsafgørelse.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jeg tror maksimalt en pointstraf kan komme på tale for Brøndbys vedkommende, og den ville i så fald nok blive betinget. Tror ikke DBU har lyst til at skabe drama om tabellen, hvis det kan undgås. Det var allerede slemt nok sidste sæson.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det var fuldstændig sindsygt at se på, jeg forstår ikke hvordan begge fangrupper kunne få så meget med ind. En straf vil være passende. Men hvordan kan det dog være at kontrollørerne ikke fangede det på vej ind?

Noerum

Indlæg af Noerum »

Jeg synes, at pyro er fedt. Sådan et derby, eller vores derby mod Viborg, ville bare ikke være det samme uden. At man så ikke skal kaste det efter folk kan vi hurtigt blive enige om!

Brøndby kunne godt komme det til livs, men så ville de miste deres berømte stemning, og det er de næppe interesserede i.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Noerum skrev:Jeg synes, at pyro er fedt. Sådan et derby, eller vores derby mod Viborg, ville bare ikke være det samme uden. At man så ikke skal kaste det efter folk kan vi hurtigt blive enige om!

Brøndby kunne godt komme det til livs, men så ville de miste deres berømte stemning, og det er de næppe interesserede i.
Ja og så koster det klubben en formue hver gang de bliver dømt for at bruge det, hvor fedt er det lige. Det skal lige siges, at jeg bestemt ikke er til Pyroteknik, for det forpester et kæmpe område der hvor det bliver tændt op og det kan bestemt ikke være sundt at indånde. Hvis man kunne finde noget andet som havde samme effekt, men som ikke stank så meget, så kunne jeg såmænd acceptere det. Bare min mening.

Hvis der skal uddeles pointstraf for brug af pyroteknik i Brøndby - Fck. skal de vel begge have samme straf, ellers vil det da være forskelsbehandling af værste skuffe.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Er du klar over hvor lidt klubberne får i bøde?

Noe

Indlæg af Noe »

TrueWolfMidt skrev:
Hvis der skal uddeles pointstraf for brug af pyroteknik i Brøndby - Fck. skal de vel begge have samme straf, ellers vil det da være forskelsbehandling af værste skuffe.
Sådan fungerer det ikke. Straffen bliver hårdere og hårdere ved gentagelsestilfælde, og Brøndby har haft flere sager end FCK. Derfor straffes de formodentlig hårdere, selvom sagerne ligner hinanden.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Noerum skrev:Er du klar over hvor lidt klubberne får i bøde?
Nej det er jeg ikke, men iflg. artiklen her, som nok både omhandler pyroteknik samt kasten med diverse effekter koster så tilsyneladende 225.000 kr. Vel også en slat penge.

http://politiken.dk/sport/fodbold/super ... -broendby/

Noerum

Indlæg af Noerum »

Vidste du ville skrive 225.000. Det er for 11 forseelser så vidt jeg husker. Det tjener Kristian Bak vel nærmest på en dag..

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Noerum skrev:Vidste du ville skrive 225.000. Det er for 11 forseelser så vidt jeg husker. Det tjener Kristian Bak vel nærmest på en dag..
Fair nok, men det retfærdiggør vel ikke, at klubben får en bøde for noget som jo er forbudt. Det er vel ikke noget klubberne synes er fedt, at få bøder for.

Andro

Indlæg af Andro »

Selvfølgelig får ingen af holdene frataget point. Det ville være en fuldstændig latterlig overreaktion, og derudover vil det generelt være tåbeligt at fratage point for tilskuerrelaterede sager; mesterskabet skal afgøres af, hvad der foregår på banen.

Det bliver maksimalt til en kamp eller to uden tilskuere for Brøndby, og det bliver formentligt ikke i den her omgang.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Fair nok, men det retfærdiggør vel ikke, at klubben får en bøde for noget som jo er forbudt. Det er vel ikke noget klubberne synes er fedt, at få bøder for.
Spillerne og Glen synes det er fedt, det er tydeligt. Hvis det giver klubben bøder for måske 50.000 på en hel sæson, så kan jeg virkelig ikke se problemet. Det er hysterisk hvor meget folk går amok over noget pyro. Nogle mener nærmest det skal give fængselsstraf :roll: :D

oros

Indlæg af oros »

Jeg tror ikke pointstraf kommer i anvendelse. Jeg gætter på en bøde på 2-300.000 kr til FCK og evt. tomme tribuner i Brøndby til et par kampe.
Det kan måske ligefrem hjælpe BIF til at flytte kampene til et brugbart stadion?

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Noerum skrev:
Spillerne og Glen synes det er fedt, det er tydeligt. Hvis det giver klubben bøder for måske 50.000 på en hel sæson, så kan jeg virkelig ikke se problemet. Det er hysterisk hvor meget folk går amok over noget pyro. Nogle mener nærmest det skal give fængselsstraf :roll: :D
Håber du har læst hvad jeg har skrevet. Har givet min mening til kende og er ikke hysterisk. Synes også det ser fedt ud, andet positivt kan jeg ikke se der er i det. Tænk engang hvis det var fanklubben som skulle betale disse bøder, Av min arm, der røg så tifo'erne.

Besvar