Jakla skrev:
Hør nu her Hekler. Jeg gider ikke synge med på at Thygesen er en ludersen og at Silkeborg ikke får f***e. Der mangler sgu format. At der sidder en desperado på hegnet og ser det som sin mission at skabe pseudo-stemning er bare træls.
Så skulle du måske have overvejet at skrive det i første omgang. Det andet kunne misforstås.
Simon min pointe er stadig at det ikke er hensigtsmæssigt med selvbestaltet personel, der forsøger at presse tilskuere til at deltage i noget som de via deres placering allerede har fravalgt. Mine bemærkninger i øvrigt til Hekler er blot en understregning af hvorfor man ikke gider deltage...niveauet er ofte for lavt og plat.
Jakla skrev:Er det for meget forlangt, at de selvbestaltede konfirmander, der sidder på hegnet nøjes med at forsøge at styre slagsange, hvem der skal sidde - om hænderne skal op osv osv indenfor det område, der er afsat til de fans der gerne deltager i dette.
Det er ret anstrengende for os andre, der fokuserer på spillet at skulle høre på alle disse desperate tilråb i falset....STRAM OP
Hvis du bliver opfordret hele tiden og ikke vil være med så flyt 3 skridt længere ud og lad dem der er mere aktive komme til.
Hør nu her Hekler. Jeg gider ikke synge med på at Thygesen er en ludersen og at Silkeborg ikke får f***e. Der mangler sgu format. At der sidder en desperado på hegnet og ser det som sin mission at skabe pseudo-stemning er bare træls.
Nej jeg snakkede lige med sønnike om det da vi kørte til kampen, at vi ikke håbede på de der åndsvage "svine andre til sange" ville komme, mod Thyge bla. og ja så er det skuffende at så mange lader sig rive med på den bølge.
6097 skrev:
Nej jeg snakkede lige med sønnike om det da vi kørte til kampen, at vi ikke håbede på de der åndsvage "svine andre til sange" ville komme, mod Thyge bla. og ja så er det skuffende at så mange lader sig rive med på den bølge.
Hvad havde du helt ærlig regnet med? Thyge står for alt det man ikke skal gøre ved et klubskifte. Han skrider gratis hvilket et helt i orden, men at han vælger at skide på os bagefter ved at svine os til er usselt. Og så er det da fantastisk at vi er på vej mod mesterskabet og han er degradere til at spille for vores lillebror i Hobro. Det er fint at minde ham om det...
6097 skrev:
Hvad havde du helt ærlig regnet med? Thyge står for alt det man ikke skal gøre ved et klubskifte. Han skrider gratis hvilket et helt i orden, men at han vælger at skide på os bagefter ved at svine os til er usselt. Og så er det da fantastisk at vi er på vej mod mesterskabet og han er degradere til at spille for vores lillebror i Hobro. Det er fint at minde ham om det...
Ja ja fred med det, jeg har det også rigtigt godt med at han spillede elendigt i Brøndby, og at storbydrengen må nøjes med at spille her i provinsen nu. og at hans ego er så stort at han sviner os til bagefter siger jo bare noget om ham. Men jeg tilhører nok bare en generation der ikke bryder mig om at svine andre til ( incl.den mod Mensah) i sidste hjemmekamp. Men ja vi er forskellige på opførsler, så lad den bare ligge der.