Husk at nyde det, den her sæson vil blive husket i mange mange år
Fcm - Hobro.
Re: Fcm - Hobro.
Vi er bare så seje. Hvis nogen har tvivlet på vores kvalitet, må det være slut nu. 12 hjemmesejre i træk. Vi har fuldstændig kontrol over kampen.

Nu har jeg lige set målene igen. Man må tage hatten af for Pusic, det er den ægte vare, rigtige "angriber-mål" som han scorer. Kraftfuldt hovedstød, minder mig om en vis Jürgen Klinsmann, den måde han hamrer til den. Og det andet mål han scorer er koldt udnyttet, igen et hårdt og præcist skud.
Han er en meget spændende spiller!
Han er en meget spændende spiller!
Nu var det lidt svært at se for huen, men jeg tror, det var Mohamed Zidan.TrueWolfMidt skrev:Var Benham på stadion idag ?? Der blev filmet og vist en person på storskærmen, var det ham ?
Er det for meget forlangt, at de selvbestaltede konfirmander, der sidder på hegnet nøjes med at forsøge at styre slagsange, hvem der skal sidde - om hænderne skal op osv osv indenfor det område, der er afsat til de fans der gerne deltager i dette.
Det er ret anstrengende for os andre, der fokuserer på spillet at skulle høre på alle disse desperate tilråb i falset....STRAM OP
Det er ret anstrengende for os andre, der fokuserer på spillet at skulle høre på alle disse desperate tilråb i falset....STRAM OP
De forsøger at få folk med. Det er da fint. Hvis man af en eller anden grund ikke vil høre på megafonen, kan man vel stille sig lidt længere væk fra ASA. Det er ikke ligefrem en overraskelse, hvor de står.
Det er jo lige det jeg prøver at få ind. Jeg er med på at dem på hegnet forsøger at skabe stemning og det har jeg respekt for, men undlad at rette fokus mod personer, der netop har stillet sig udenfor området markeret af trappenedgang bag mål hvor kontrollanter står. Er det så svært at fatte?
- DenStolteJyde
JA det er faktisk svært at fatte at du bliver sur over at man forsøger at få flere med.. Altså ønsketænkning var jo at hele fcm tribunen var med til at synge og skabe stemning..Jakla skrev:Det er jo lige det jeg prøver at få ind. Jeg er med på at dem på hegnet forsøger at skabe stemning og det har jeg respekt for, men undlad at rette fokus mod personer, der netop har stillet sig udenfor området markeret af trappenedgang bag mål hvor kontrollanter står. Er det så svært at fatte?
Hvis du bliver opfordret hele tiden og ikke vil være med så flyt 3 skridt længere ud og lad dem der er mere aktive komme til.Jakla skrev:Er det for meget forlangt, at de selvbestaltede konfirmander, der sidder på hegnet nøjes med at forsøge at styre slagsange, hvem der skal sidde - om hænderne skal op osv osv indenfor det område, der er afsat til de fans der gerne deltager i dette.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Det er en stemingstribune. Smut over på Faxe Kondi, hvis du er utilfreds.Jakla skrev:Det er jo lige det jeg prøver at få ind. Jeg er med på at dem på hegnet forsøger at skabe stemning og det har jeg respekt for, men undlad at rette fokus mod personer, der netop har stillet sig udenfor området markeret af trappenedgang bag mål hvor kontrollanter står. Er det så svært at fatte?
Alternativt bare lidt til højre for målet, hvis man stadig vil have en af de billige ståpladser. Der er jo rigeligt med plads.Andro skrev:Det er en stemingstribune. Smut over på Faxe Kondi, hvis du er utilfreds.
Hvis man placerer sig, så man er tavs "bølgebryder" i stemningsområdet, bør man se lidt indad og overveje, at det måske er én selv, den er gal med. Stemningsområdet er altså dynamisk. Hvis folk er med på løjerne til ud på den anden side af en bestemt trappeopgang, ja, så hører det også med til området.
Det er helt bestemt muligt at placere sig, så man ikke kan høre, hvad der bliver råbt i megafonen. Også på ståtribunen.
Helt enig med alt det her.DenStolteJyde skrev:JA det er faktisk svært at fatte at du bliver sur over at man forsøger at få flere med.. Altså ønsketænkning var jo at hele fcm tribunen var med til at synge og skabe stemning..Jakla skrev:Det er jo lige det jeg prøver at få ind. Jeg er med på at dem på hegnet forsøger at skabe stemning og det har jeg respekt for, men undlad at rette fokus mod personer, der netop har stillet sig udenfor området markeret af trappenedgang bag mål hvor kontrollanter står. Er det så svært at fatte?
Iøvrigt så vil jeg rose den centrale del af stemningstribunen for at gøre et godt stykke arbejde. Jeg synes I gør et godt stykke arbejde ifht. at få resten af stadion med - at de så ikke er modtagelige er bare ærgerligt.
Hør nu her Hekler. Jeg gider ikke synge med på at Thygesen er en ludersen og at Silkeborg ikke får f***e. Der mangler sgu format. At der sidder en desperado på hegnet og ser det som sin mission at skabe pseudo-stemning er bare træls.Hekler skrev:Hvis du bliver opfordret hele tiden og ikke vil være med så flyt 3 skridt længere ud og lad dem der er mere aktive komme til.Jakla skrev:Er det for meget forlangt, at de selvbestaltede konfirmander, der sidder på hegnet nøjes med at forsøge at styre slagsange, hvem der skal sidde - om hænderne skal op osv osv indenfor det område, der er afsat til de fans der gerne deltager i dette.
Ingen umiddelbar kritik af megafonen...Acebone skrev:De forsøger at få folk med. Det er da fint. Hvis man af en eller anden grund ikke vil høre på megafonen, kan man vel stille sig lidt længere væk fra ASA. Det er ikke ligefrem en overraskelse, hvor de står.
Så skulle du måske have overvejet at skrive det i første omgang. Det andet kunne misforstås.Jakla skrev:
Hør nu her Hekler. Jeg gider ikke synge med på at Thygesen er en ludersen og at Silkeborg ikke får f***e. Der mangler sgu format. At der sidder en desperado på hegnet og ser det som sin mission at skabe pseudo-stemning er bare træls.