Vores indsats på tribunerne

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
PH1978

Re: Vores indsats på tribunerne

Indlæg af PH1978 »

levis skrev:
Vi forfalder ikke til at råbe abelyde, vi forfalder ikke til at råbe jødesvin og jeg syntes heller ikke vi bør forfalde til at råbe sigøjner. Det bør vi som fans tage afstand og i stedet hylde respekt og tolerance.
Der er så dog blevet råbt abelyde efter Christian Traoré, selv om han har været i klubben. Så mere hellige er vi altså heller ikke.....

Brugeravatar
levis

Indlæg af levis »

PH1978 skrev:
levis skrev:
Vi forfalder ikke til at råbe abelyde, vi forfalder ikke til at råbe jødesvin og jeg syntes heller ikke vi bør forfalde til at råbe sigøjner. Det bør vi som fans tage afstand og i stedet hylde respekt og tolerance.
Der er så dog blevet råbt abelyde efter Christian Traoré, selv om han har været i klubben. Så mere hellige er vi altså heller ikke.....
Der vil jo altid være nogen der er mindre intelligente i en flok, men hvis det er den eneste nævneværdige sag - og det er immervæk 8 år siden Traore spillede i klubben - så syntes jeg overordnet at vores fanbase har en ret god kultur på det område.

Andro

Indlæg af Andro »

PH1978 skrev:
levis skrev:
Det er der ikke, nej.

Flemse

Indlæg af Flemse »

Andro skrev:
PH1978 skrev:
levis skrev:
Det er der ikke, nej.
http://www.spillerforeningen.dk/viewnew ... sp?id=1656

fanman

Indlæg af fanman »

http://www.bold.dk/nyt/kevin-mensah-gla ... t-slaa-fcm

Skal vi ikke give ham en varm velkomst? Husker hvordan han hoverede i denne kamp http://www.superstats.dk/kampe/4465 og gestikulerede mod vores fans. Karma ramte ham og VFF.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

fanman skrev:http://www.bold.dk/nyt/kevin-mensah-gla ... t-slaa-fcm

Skal vi ikke give ham en varm velkomst? Husker hvordan han hoverede i denne kamp http://www.superstats.dk/kampe/4465 og gestikulerede mod vores fans. Karma ramte ham og VFF.
Op hvor solen ikke skinner med Kevin Mensah.
Han er ikke værd at bruge 5 sekunders energi på.
Lad os bare bære drengene frem til sejr i stedet! :)

fanman

Indlæg af fanman »

Jesper BW1100 skrev:
fanman skrev:http://www.bold.dk/nyt/kevin-mensah-gla ... t-slaa-fcm

Op hvor solen ikke skinner med Kevin Mensah.
Han er ikke værd at bruge 5 sekunders energi på.
Lad os bare bære drengene frem til sejr i stedet! :)
Aldrig er jeg blevet talt imod sådan før, samtidigt med at jeg har været så glad, du har sku da ret! :D
Han forsøger nok bare at beholde noget sympati i Viborg, synes det er fantastisk ham og brormand har skiftet klub, de siger altid vi er købeklubben fra vest, men hvor mange af egen avl er der lige på det hold i dag? Hehe.

JeppeO

Indlæg af JeppeO »

Selvfølgelig skal Mensah da have en "varm velkomst", det manglede da bare!!!

Alt det der pis med at man kun er rigtig fan hvis man bakker op om holdet, og synger de samme sange hele tiden, er så latterligt..

Fodbold er følelser og indlevelse, og man skal være tilstede under kampene, og det gælder selvfølgelig også når et "Viborg s..." vender tilbage på MCH Arena.. Det skal han da mærke:) Det er sku da det der er fedt ved fodbold, man skal elske og hade...

Alt det der lå lå lå lå lå, der er også fint nok, men at være tilstede under kampene, det er sku da meget federe. Ligesom i England, når de går amok, bare holdet får et indkast..:)

/Jeppe

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Husk ! Vi skal have spilleropråb med i dag. Vær på tribunerne i god tid og hjælp med til, at vi får endnu en historisk start og gang i den på tribunerne. Vi skal alle være garant for, at de 3 point bliver i Herning, derfor betyder din vokal også noget i hele denne sammenhæng.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

TrueWolfMidt skrev:Husk ! Vi skal have spilleropråb med i dag. Vær på tribunerne i god tid og hjælp med til, at vi får endnu en historisk start og gang i den på tribunerne. Vi skal alle være garant for, at de 3 point bliver i Herning, derfor betyder din vokal også noget i hele denne sammenhæng.
Vil lige rose tilskuerne på Fcm tribunen idag, for god volume især efter scoringer, det var bedre end sidst, men folk kunne godt lægge lidt energi i vokalt og klappe lidt mere, vi er trods alt på vej til, at gøre noget vildt og det skulle jo gerne ende med guld. Flot fremmøde det skal i have. Det er så vigtigt. Tak.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Man kan godt mærke, at vi er en midt/vestjysk klub. Der er ikke meget passion og begejstring rundt om på stadion, udover i stemningsområdet.. Vi er trods alt på vej mod et mesterskab?

Folk i stemningsområdet gør det okay synes jeg. Der er høje lydtoppe og lavpunkter i løbet af kampene. Men sådan helt overordnet, så synes jeg det er et fint niveau. Vi skal jo alligevel ikke mange år tilbage, før der nærmest ingen stemningen fandtes.

Alligevel irriterer det mig, at der er så dødt på resten af stadion, og især på resten af Fcm tribunen. 2/3 af tribunen står bare og kigger, og orker end ikke at klappe med engang i mellem. Faxe Kondi tribunen, fair nok, de har valgt en siddeplads. Fred være med det. Men folk udenfor stemningsområdet på Fcm tribunen skal sgu vågne op!

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Enig, men vi må nok bare acceptere at nogle kommer bare for at se bold og gider ikke at deltage. Vi har desværre ikke så mange hardcore fans som Brøndby og FCK som elsker den stemning det giver. Desværre. Vi må håbe at flere begynder at deltage bare en smule engang imellem.

Fcmrose

Indlæg af Fcmrose »

Jeg synes da vi er nødt til at se indsatsen som en fremgang. Mod 0(nul)B en kølig mandag aften, var vi godt 7000, så vidt jeg husker, og stemningen var ok uden at være prangende. Mod EFB var stemningen klart bedre, og der blev synget højere, og vi fik spilleropråbet med. Det er fremgang, og det skal fortsættes imod Hobro. Jeg savner Black flag, men savnede absolut ikke den nye fansang, som højtalerne åbenbart også nægtede :lol:

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

Noerum skrev:Man kan godt mærke, at vi er en midt/vestjysk klub. Der er ikke meget passion og begejstring rundt om på stadion, udover i stemningsområdet.. Vi er trods alt på vej mod et mesterskab?

Folk i stemningsområdet gør det okay synes jeg. Der er høje lydtoppe og lavpunkter i løbet af kampene. Men sådan helt overordnet, så synes jeg det er et fint niveau. Vi skal jo alligevel ikke mange år tilbage, før der nærmest ingen stemningen fandtes.

Alligevel irriterer det mig, at der er så dødt på resten af stadion, og især på resten af Fcm tribunen. 2/3 af tribunen står bare og kigger, og orker end ikke at klappe med engang i mellem. Faxe Kondi tribunen, fair nok, de har valgt en siddeplads. Fred være med det. Men folk udenfor stemningsområdet på Fcm tribunen skal sgu vågne op!

Forestil dig hele det område være med til at synge :D Det ville være fedt!

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Stor ros til Hekler. Da han overtog styringen i en periode skete der for alvor noget på tribunerne. Når han går forrest er folk af en eller anden grund mere villige til at synge med. Ved godt det kræver noget specielt at kunne starte et fanafsnit op, men det kan han om nogen, men det må også være hårdt for stemmebåndet. Kunne det bare blive lidt bedre på tribunerne så ville jeg såmænd være tilfreds.

Besvar