Vores indsats på tribunerne
Vores indsats på tribunerne
Hej
Nu her inden ligaen starter op igen, har vi snakket meget om både Glenns arbejde, hver enkeltspiller og hele holdet bag.
Men hvad med vores egen indsats? Skal vi oppe os nu vi igen i år har en chance for guldet?
Når jeg læser rundt omkring på nettet kan jeg se at nogle mener BW er døde og det kun er UBM der skaber stemning bag målet, mens der også skrives om at tifo arbejdet er gået lidt i stå.
Er der nogle der rent faktisk ved hvad der er hoved og hale her?
Jeg er desværre selv flyttet væk fra Midtjylland og kommer kun til kamp en håndfuld gange om året, og må indrømme at jeg er en af dem der sidder ned på en stol når det endeligt er.
Men derfor kan man godt skabe en stemning, da vi slog Brøndby 5-2 sidste sæson sad jeg på sportsmastertribunen (grundet nogle fribilletter) og på et tidspunkt mente min kæreste jeg var pinlig da jeg rejste mig, klappede og råbte "op at stå, op at stå..." resultatet var dog det at pludselig stod hele tribunen op og klappede i takt! Det skaber stemning at gøre en indsats selv for det smitter, det må være moralen her.
Mod VFF oplevede jeg også at Bach Bak forsøgte at få mere gang i faxe kondi tribunen, så det er tydeligvis også noget spillerne kan mærke.
Hermed en opfordring for at give den gas, husk det er ikke en genudsendelse på TV i ser, i kan rent faktisk påvirke resultatet indirekte!
Hvad mener du vi kan gøre bedre her i 2015 for at hive det guld hjem? Kom gerne med forslag.
(Beklager hvis det blev lidt langt og rodet)
Nu her inden ligaen starter op igen, har vi snakket meget om både Glenns arbejde, hver enkeltspiller og hele holdet bag.
Men hvad med vores egen indsats? Skal vi oppe os nu vi igen i år har en chance for guldet?
Når jeg læser rundt omkring på nettet kan jeg se at nogle mener BW er døde og det kun er UBM der skaber stemning bag målet, mens der også skrives om at tifo arbejdet er gået lidt i stå.
Er der nogle der rent faktisk ved hvad der er hoved og hale her?
Jeg er desværre selv flyttet væk fra Midtjylland og kommer kun til kamp en håndfuld gange om året, og må indrømme at jeg er en af dem der sidder ned på en stol når det endeligt er.
Men derfor kan man godt skabe en stemning, da vi slog Brøndby 5-2 sidste sæson sad jeg på sportsmastertribunen (grundet nogle fribilletter) og på et tidspunkt mente min kæreste jeg var pinlig da jeg rejste mig, klappede og råbte "op at stå, op at stå..." resultatet var dog det at pludselig stod hele tribunen op og klappede i takt! Det skaber stemning at gøre en indsats selv for det smitter, det må være moralen her.
Mod VFF oplevede jeg også at Bach Bak forsøgte at få mere gang i faxe kondi tribunen, så det er tydeligvis også noget spillerne kan mærke.
Hermed en opfordring for at give den gas, husk det er ikke en genudsendelse på TV i ser, i kan rent faktisk påvirke resultatet indirekte!
Hvad mener du vi kan gøre bedre her i 2015 for at hive det guld hjem? Kom gerne med forslag.
(Beklager hvis det blev lidt langt og rodet)
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Vores indsats på tribunerne
Salget af sæsonkort er hvis gået godt og vi må formode, at der kommer mange på tribunerne, årstiden taget i betragtning, og nu da vi har denne enestående chance, håber jeg, at alle kommer og hjælper holdet til sejr. Da alle vel ved hvilken effekt tilskuernes stemning har, kan det vel ikke siges tydeligere. Fuld gas vokalt, syng sange som alle kan, istedet for de nye sange, som kun de hardcore kender. Syng til publikum " op og stå op og stå " , Vi på fcm tribunen skal gøre alt hvad vi kan, for at få alle med. Start med sangene 30 minutter før kampstart og lad alle vide, at sammen kan vi gøre en forskel og vise holdet, at vi nok skal gøre vores del af arbejdet.
Troen er stor, drømmene er større.
-
TrueWolfMidt
Synes dette link hører til under denne tråd. Stor tak til Peter Ross for dit fine indlæg.
http://fcm.dk/nyheder/fankoordinatorens ... ad-s%C3%A5
http://fcm.dk/nyheder/fankoordinatorens ... ad-s%C3%A5
Nogen der ved hvordan tifo arbejdet kører, evt muligheder for at støtte det økonomisk fx med Mobile pay?
-
TrueWolfMidt
Glimrende ide. Man kan altid donere penge til tifo i fanloungen i baren, hvis man ikke bruger den nye betalingsmåde. Jeg kommer af og til lidt i kassen, da jeg synes tifo på stadion er fedt.fanman skrev:Nogen der ved hvordan tifo arbejdet kører, evt muligheder for at støtte det økonomisk fx med Mobile pay?
Ønske til en bedre stadionoplevelse, kunne være bedre wi-fi til fansene, som i Telia parken / Fck.
Jeg er modstander af Wifi, man kan gå på facebook når man kommer hjem.
I stedet for at betale for Wifi kunne billet/pølse/øl prisen sættes ned.
Helt enig. Der kunne også synges noget så simpelt som "vi er ulvene, vi er rulvene, vi er osv" Det er lligetil og let at sætte kraft bag. Bare et ønske..TrueWolfMidt skrev:Salget af sæsonkort er hvis gået godt og vi må formode, at der kommer mange på tribunerne, årstiden taget i betragtning, og nu da vi har denne enestående chance, håber jeg, at alle kommer og hjælper holdet til sejr. Da alle vel ved hvilken effekt tilskuernes stemning har, kan det vel ikke siges tydeligere. Fuld gas vokalt, syng sange som alle kan, istedet for de nye sange, som kun de hardcore kender. Syng til publikum " op og stå op og stå " , Vi på fcm tribunen skal gøre alt hvad vi kan, for at få alle med. Start med sangene 30 minutter før kampstart og lad alle vide, at sammen kan vi gøre en forskel og vise holdet, at vi nok skal gøre vores del af arbejdet.
-
TrueWolfMidt
God ide. Håber så at Asa gør det. Vores stadion skal gøre til vores fæstning.
Ja, for det er det eneste som WiFi bruges til... Og det kan sagtens gøres ved, at Telia (eller lignende) gør dette som et sponsorat i stedet.fanman skrev:Jeg er modstander af Wifi, man kan gå på facebook når man kommer hjem.
Hold nu kæft med det wifi. Man er på stadion for at se bold - ikke for at kigge ned i sin smartphone.
Som sådan er jeg enig, men man er jo på stadion i mere end 90 minutter, og det kan være rart at have hurtigt net, hvis man skal i kontakt med venner på stadion etc.Andro skrev:Hold nu kæft med det wifi. Man er på stadion for at se bold - ikke for at kigge ned i sin smartphone.
Jeg ville se det som et fint tiltag, men tvingende nødvendigt er det næppe.
Jeg synes vi kunne starte med, at råbe navne op 20-30 min før kampstart, så vi kan vise spillerne, at vi er klar til at bakke dem op hele vejen. Der var nogen kampe sidste år, hvor vi kom for sent igang, og så ikke nåede alle spillerne, inden de var færdige med opvarmning.
KOM NU FCM og BW
KOM NU FCM og BW
Nej du kan bruge Wifi til flere apps og alm surfing på nettet, men alt dette er stemningsdræbende.PH1978 skrev:Ja, for det er det eneste som WiFi bruges til... Og det kan sagtens gøres ved, at Telia (eller lignende) gør dette som et sponsorat i stedet.fanman skrev:Jeg er modstander af Wifi, man kan gå på facebook når man kommer hjem.
Hellere undvære, men nu er jeg også typen der bliver irriteret når jeg taler med folk der så pludselig skal tjekke deres telefon.
Skal oplevelsen på stadion gøres bedre, kan man tænke billetkøer, boderne inde på stadion, speakeren, storskærm, kampprogram, sange, tifo, cheerleadere osv. Men imo er Wifi mere negativt end positivt.
Diskussionen vedr pyro hører egentlig også til her.
Der som det ser ud lige nu, et par nye folk der prøver at starte Tifo op igen. De er uden erfaring, og kontakter og starter fra 0.
De får brug for hjælp og jeg skal nok hjælpe med at få dem startet mend er mangler virkeligt folk der vl andet end sidde bag skærmen, og komme men udmeldinger.
Der er ingen Capo, en af den sidste sæsons Capoer er blevet fan koordinator den anden har opført sig sådan at han får tæsk hvis han dukker op til bold igen (sådan som jeg høre det)
Helt generelt så ser tribunen ud til at være en katastrofe.
Håber det Mandag viser sig at nogen tager kontrollen.
De får brug for hjælp og jeg skal nok hjælpe med at få dem startet mend er mangler virkeligt folk der vl andet end sidde bag skærmen, og komme men udmeldinger.
Der er ingen Capo, en af den sidste sæsons Capoer er blevet fan koordinator den anden har opført sig sådan at han får tæsk hvis han dukker op til bold igen (sådan som jeg høre det)
Helt generelt så ser tribunen ud til at være en katastrofe.
Håber det Mandag viser sig at nogen tager kontrollen.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler