Transfer Vinter 2014/2015
Re: Transfer Vinter 2014/2015
Hehe, "Sly forever" ville nok være et budskab der kunne misforstås i den her sammenhæng...
Midtjylland strakte sig rigtig langt, for at finde en afløser for Sly. Og hans reaktion er forståelig, men er det ikke sådan noget man burde holde internt? Jeg kan sagtens sætte mig ind i hans reaktion, og selvfølgelig skal han være sur og ked. Samtidig irriterer det mig, at hver gang en af vores afrikanere ikke får deres vilje, så tror de det er en sammensværgelse mod dem alle - hvergang.
Men hvis man kigger på det udefra, er det så ikke skidt af Midtjylland? Hvis vi har vidst, at hans agenter har arbejdet på at finde en ny klub til ham, burde man så ikke være et skridt foran, og så sørge for at få hentet en ny kant ind tidligere? Det havde uanset hvad været en god ting, da Rilwan ofte er skadet, og den nye spiller ville få en blød opstart, hvor han havde et halvt år til at lære klubben, holdet og spillestilen at kende, og så være klar til at tage over til sommer, hvor vi formegentligt sælger både Pione og Sly?
Mht. at finde en erstatning, ved jeg (som cirka alle andre), at der virkelig blev arbejdet hårdt for det. De fik flere bud accepteret (Uffe Bech, og en spiller fra Bundesligaen), men begge spillere takkede nej.
Men hvis man kigger på det udefra, er det så ikke skidt af Midtjylland? Hvis vi har vidst, at hans agenter har arbejdet på at finde en ny klub til ham, burde man så ikke være et skridt foran, og så sørge for at få hentet en ny kant ind tidligere? Det havde uanset hvad været en god ting, da Rilwan ofte er skadet, og den nye spiller ville få en blød opstart, hvor han havde et halvt år til at lære klubben, holdet og spillestilen at kende, og så være klar til at tage over til sommer, hvor vi formegentligt sælger både Pione og Sly?
Mht. at finde en erstatning, ved jeg (som cirka alle andre), at der virkelig blev arbejdet hårdt for det. De fik flere bud accepteret (Uffe Bech, og en spiller fra Bundesligaen), men begge spillere takkede nej.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Hæ!tgjensen skrev:Hehe, "Sly forever" ville nok være et budskab der kunne misforstås i den her sammenhæng...
HahaNoe skrev:Hæ!tgjensen skrev:Hehe, "Sly forever" ville nok være et budskab der kunne misforstås i den her sammenhæng...
Han er i vores hjerter forever, var tanken, ja jeg kan godt se det
Nu jeg ikke agent eller direktør i en fodboldklub men hvis en klub vil købe en spiler for 11 mio, spilleren gerne vil til klubben og den nuværende klub gerne vil sælge, men timingen lige nu umuliggøre dette.. Kunne man så ikke ringe Mads Davidsen op og gennemfører handlen med den klausul at han spiller sæsonen færdig i FCM!
Slut prut!
Mike
Slut prut!
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Så du vil også synes, at det var en god idé, hvis vi havde købt Dahlin i dette vindue, men at han først tiltrådte til sommer? Hvis den kinesiske klub mangler en angriber nu, så hjælper det jo ikke at få Sly til sommer. Så finder de jo bare en anden i stedet.Mike80 skrev:Nu jeg ikke agent eller direktør i en fodboldklub men hvis en klub vil købe en spiler for 11 mio, spilleren gerne vil til klubben og den nuværende klub gerne vil sælge, men timingen lige nu umuliggøre dette.. Kunne man så ikke ringe Mads Davidsen op og gennemfører handlen med den klausul at han spiller sæsonen færdig i FCM!
Slut prut!
Mike
Ikkedesto mindre er det da en mulighed.
I den sammenhæng skal det dog bemærkes, at en sådan aftale ofte medfører at når spilleren faktisk skifter, så er der en difference mellem købssum og reel værdi. Lad os sige, at det blev en done deal;
FCM og Igboun præsterer fantastisk. Det betyder FCM reelt får mindre end markedsværdien(til sommer), og Igboun sandsynligvis kunne have fået ligeså lukrative tilbud i mere konkurrencedygtige ligaer.
FCM flopper. Elendigt for kinserne, de kunne sandsynligvis have købt ham for mindre til sommer. Herudover eksisterer muligheden for at Igboun bliver langtidsskadet, så er det først rigtig skidt for kineserne.
Nej, jeg er ikke tilhænger af sådan en aftale. Det er gambling, og pt. har FCM altså de bedste odds i fht. at muligheden uden handel.
I den sammenhæng skal det dog bemærkes, at en sådan aftale ofte medfører at når spilleren faktisk skifter, så er der en difference mellem købssum og reel værdi. Lad os sige, at det blev en done deal;
FCM og Igboun præsterer fantastisk. Det betyder FCM reelt får mindre end markedsværdien(til sommer), og Igboun sandsynligvis kunne have fået ligeså lukrative tilbud i mere konkurrencedygtige ligaer.
FCM flopper. Elendigt for kinserne, de kunne sandsynligvis have købt ham for mindre til sommer. Herudover eksisterer muligheden for at Igboun bliver langtidsskadet, så er det først rigtig skidt for kineserne.
Nej, jeg er ikke tilhænger af sådan en aftale. Det er gambling, og pt. har FCM altså de bedste odds i fht. at muligheden uden handel.
På Ingen måde og indlægget skal primært læses med en hvis ironi. Men ikke desto mindre er det aftaler som tidligere i nogle sammenhænge er set og hvis Davidsen og Ericson mener Igboun er ønskespilleren flere sæsoner frem kan muligheden vil ikke udelukkes fuldatæbdigt.Kent skrev:Så du vil også synes, at det var en god idé, hvis vi havde købt Dahlin i dette vindue, men at han først tiltrådte til sommer? Hvis den kinesiske klub mangler en angriber nu, så hjælper det jo ikke at få Sly til sommer. Så finder de jo bare en anden i stedet.Mike80 skrev:Nu jeg ikke agent eller direktør i en fodboldklub men hvis en klub vil købe en spiler for 11 mio, spilleren gerne vil til klubben og den nuværende klub gerne vil sælge, men timingen lige nu umuliggøre dette.. Kunne man så ikke ringe Mads Davidsen op og gennemfører handlen med den klausul at han spiller sæsonen færdig i FCM!
Slut prut!
Mike
Mike
Mike80
Kan huske vi havde samme tumle rum med Sly om at han skulle sælges eller ikke sidste vinter, det endte jo med han blev. Hans spil i foråret 2014 var ikke prangende, måske med manglende motivation og skuffelse over at Fcm havde løbet fra aftalen om at det var hans tur nu. Vi må håbe det ikke sker igen at han dykker i form, håber trænerne kan samle ham op til at motivere sig og spille hans værdig lidt op.
- DenStolteJyde
EN lille sjov ting jeg lige kom til at tænke på er at vi faktisk også har hjulpet en tidligere spiller ved at hente pusic..
Pusic vil jo sandsynligvis ikke få helt så meget spilletid i FCM som han fik i EFB.. dermed vil han alt andet lige også komme til at score færre mål og dermed bliver det lettere for Hvilsom at blive topscorer..
Pusic vil jo sandsynligvis ikke få helt så meget spilletid i FCM som han fik i EFB.. dermed vil han alt andet lige også komme til at score færre mål og dermed bliver det lettere for Hvilsom at blive topscorer..
Hvis det endelig skal være, er vores største hjælp til Hvilsom nok at Hobro ikke fik Paul. Jeg gætter på, at Hvilsom ryger væk fra fløjen og på toppen nu.DenStolteJyde skrev:EN lille sjov ting jeg lige kom til at tænke på er at vi faktisk også har hjulpet en tidligere spiller ved at hente pusic..
Sylvester Igboun forklarer sig.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... de/5429722
En god FCM diamant.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... de/5429722
En god FCM diamant.
Ny transfer tråd?
Jeg tænkte på hvordan det ser ud med kommende højre Backs i FCM systemet, eller ser det ud som om
Frederik Holst kunne blive fri på markedet til sommer.
Jeg har altid godt kunnet li ham.
Jeg tænkte på hvordan det ser ud med kommende højre Backs i FCM systemet, eller ser det ud som om
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Der er oprettet en sommertråd med transfers. Holst er i øvrigt et spændende bud, og absolut en fornuftig tilgang i forhold til at aflaste - og sidenhen overtage - Bak('s plads). Endvidere vil det være en torn i øjet på Brøndby. Mindes dog at have læst, at Holst ser sig selv som defensiv midtbanemand, det kan velsagtens blive et problem. For lige dér, behøver vi nok ingen forstærkning foreløbigt. Heller ikke selvom Izunna smutter.
-
Jesper BW1100
Jeg har især godt kunnet lide Frederik Holst når han har løbet rundt som en høne uden hoved fordi Sly har pisset på ham.....Hekler skrev:Ny transfer tråd?
Jeg mener ikke han er på en hylde hvor vi bør hente fra.