Transfer Vinter 2014/2015
Re: Transfer Vinter 2014/2015
Det vel samtidigt reelt kun Dahlin samt tildels Pusic og Sparv der kandiderer til start 11 iforhold til de nævnte spillerindkøb i perioden? Når man så oven i ligningen medregner, at vi har sagt farvel til 2 profiler i landsholdsperiferien iform af J. Løssl samt Juelsgaard er "købehold" vist kun et argument der vil blive hevet frem i de kredse der skal finde et negativt indspark på et eventuelt midtjysk mesterskab.
Mike
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Derudover ligner eventuelle bud på Bech og Vibe jo lige pludselig value for money køb når man holder det op imod hvad den skaldede nordmænd signer i prislejet 14 mio.
Mike
Mike
Mike80
- DenStolteJyde
Jim Larsen er da også meget tæt på start 11 og jeg er overbevist om at der også kan komme kampe hvor vi starter med Ureña, men Olsson kommer ikke til at starte inde med mindre der er skader..Mike80 skrev:Det vel samtidigt reelt kun Dahlin samt tildels Pusic og Sparv der kandiderer til start 11 iforhold til de nævnte spillerindkøb i perioden? Når man så oven i ligningen medregner, at vi har sagt farvel til 2 profiler i landsholdsperiferien iform af J. Løssl samt Juelsgaard er "købehold" vist kun et argument der vil blive hevet frem i de kredse der skal finde et negativt indspark på et eventuelt midtjysk mesterskab.
Mike
Jim Larsen var transfer fri. Jeg ikke sikker på Urena kommer i spil til en start plads, men han vil heltsikkert komme til at spille en rolle som indskrifter som i foråret. Kan det passe at Glen prøvede ham som kant de sidste 15 min i kampen igår efter både Duncan og Pusic var på banen?
Mike
Mike
Mike80
- DenStolteJyde
Ja da Pusic kom på banen røg Ureña vidst ud på kanten.. Så skulle kineserne komme med et endnu bedre bud så vil vi altså også kunne bruge ham på kanten, Marco Larsen har også spillet kanten, men er jo så en helt anden type kantspiller så det er vidst nærmest kun i nødstilfælde..Mike80 skrev:Jim Larsen var transfer fri. Jeg ikke sikker på Urena kommer i spil til en start plads, men han vil heltsikkert komme til at spille en rolle som indskrifter som i foråret. Kan det passe at Glen prøvede ham som kant de sidste 15 min i kampen igår efter både Duncan og Pusic var på banen?
Mike
Sly taler lidt ud. Han er virkelig loyal og repræsenterer klubben på bedste vis i dette interview.
Det er svært ikke at blive en smule stolt, når klubben viser at den hænger så godt sammen at der kan være uenigheder og man kan blive skuffet og rasende, men i sidste ende står vi sgu sammen om at nå vores mål!
http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-02-0 ... ked-af-det
Det er svært ikke at blive en smule stolt, når klubben viser at den hænger så godt sammen at der kan være uenigheder og man kan blive skuffet og rasende, men i sidste ende står vi sgu sammen om at nå vores mål!
- DenStolteJyde
Synes virkelig også at det er en flot og moden udtalelse.. Dejligt at se! Og så skal vi ellers bare give ham (og resten af holdet) maks opbakning gennem hele foråret!!Jacob skrev:Sly taler lidt ud. Han er virkelig loyal og repræsenterer klubben på bedste vis i dette interview.
Der må være grobund for en Sly-tifo i en af de første kampe!!
Imponerende hvad Ståle har brugt 14 mio kr på, tre gange...
....gerne den første kamp! Men der pludselig ikke så længe til den 23/2. Jeg glæder mig som et lille barn!Ravnen skrev:Der må være grobund for en Sly-tifo i en af de første kampe!!
- DenStolteJyde
"Sylvester er det nye sort" 
Eller måske vil det være godt at der er en anden der lige kommer med et lidt bedre bud
Eller måske vil det være godt at der er en anden der lige kommer med et lidt bedre bud
Der skal bare stå SLY i sort skrift på rød bund - så stor som mulig og gerne hele FCM tribunenDenStolteJyde skrev:"Sylvester er det nye sort"
- DenStolteJyde
Hmm tænker bare at det var lige lidt kedeligt? altså at der kun står Sly,.. Jeg synes persomligt det vil være federe med en eller anden form for budskab (ud over "vi ved at du bliver kaldt Sly")oros skrev:Der skal bare stå SLY i sort skrift på rød bund - så stor som mulig og gerne hele FCM tribunenDenStolteJyde skrev:"Sylvester er det nye sort"
Jeg forstår godt, hvad du mener. Men skulle vi spekulere i at få det færdigt til sæsonstart, skal det vel være rimelig enkelt? Men Ravnens foto på en kæmpe tifo ville da være fantastisk!!DenStolteJyde skrev:Hmm tænker bare at det var lige lidt kedeligt? altså at der kun står Sly,.. Jeg synes persomligt det vil være federe med en eller anden form for budskab (ud over "vi ved at du bliver kaldt Sly")oros skrev:Der skal bare stå SLY i sort skrift på rød bund - så stor som mulig og gerne hele FCM tribunenDenStolteJyde skrev:"Sylvester er det nye sort"
Sig bare til, hvis I skal bruge billedet