Ulv eller baggårds kat
-
Peter Ross
Re: Ulv eller baggårds kat
http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=131599
Jeg ved ikke hvordan du læser den, men jeg læser det tydeligt som om Pimpong har forlangt 75.000 kr./måned i lønforhøjelse...
"Ifølge Ekstra Bladet forlanger ghaneseren i omegnenen af en million kroner bare for at skrive under på en forlængelse med FC Midtjylland - og dertil kommer et krav om en solid lønforhøjelse på op mod 75.000 om måneden."
Peter Ross
Jeg ved ikke hvordan du læser den, men jeg læser det tydeligt som om Pimpong har forlangt 75.000 kr./måned i lønforhøjelse...
"Ifølge Ekstra Bladet forlanger ghaneseren i omegnenen af en million kroner bare for at skrive under på en forlængelse med FC Midtjylland - og dertil kommer et krav om en solid lønforhøjelse på op mod 75.000 om måneden."
Peter Ross
-
Peter Ross
Jeg spurgte ikke CS omkring den påståede sign-on-fee, så det kan jeg ikke svare dig på 
Peter Ross
Peter Ross
-
Møller
Tjah, I Ikast avis skrev de: "Ifølge Ekstra Bladet har Pimpong forlangt en million kroner for blot at skrive under med FCM - plus en månedsløn på cirka 75.000 kroner".
Jeg vælger at tro på den "jyske" fortolkning - altså at RP har forlangt lønstigning til 75.000,-
Det hænger også bedst sammen med de andre spillerlønninger, der tidligere har været gættet på i dette forum.
Møller
Jeg vælger at tro på den "jyske" fortolkning - altså at RP har forlangt lønstigning til 75.000,-
Det hænger også bedst sammen med de andre spillerlønninger, der tidligere har været gættet på i dette forum.
Møller
-
Ranger (AGF)
Hvis I nogensinde vil hægte jer fast i toppen, så er månedslønninger på 75.000 altså prisen for profilerne. Ellers smutter de, som det ser ud til, at Pimpong er tæt på.
FCK og BIF har råd til at tilbyde den slags lønninger, og derfor kan de sagtens aftage Pimpong, hvis FCM ikke vil tilbyde ham den løn.
Personligt har jeg ikke helt set hans store gennembrud, men nu er mine øjne ofte andetsteds
FCK og BIF har råd til at tilbyde den slags lønninger, og derfor kan de sagtens aftage Pimpong, hvis FCM ikke vil tilbyde ham den løn.
Personligt har jeg ikke helt set hans store gennembrud, men nu er mine øjne ofte andetsteds
-
BW # 163
Det overrasker mig ikke, at du ser sådan på det Ranger.
Han er jo ikke en af de hviiiiieee!

BW # 163
Han er jo ikke en af de hviiiiieee!
BW # 163
-
Nicolai Kammersgaard
Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
>
> I sidste uge var jeg også til grill-fest med Claus
> Steinlein, hvor vi snakkede lidt fodbold. Jeg
> forhørte mig til Pimpongs situation, og han sagde
> de havde givet ham et "fabelagtigt godt tilbud".
> Derefter spurgte jeg, om det passede, at han var
> blevet tilbudt 120.000 kr./måned... Det rygte
> kunne han ikke helt afvise.
>
> Peter Ross
>
Er det så sign off feen der er problemet eller hvordan ser du det?
Nicolai Kammersgaard
>
> I sidste uge var jeg også til grill-fest med Claus
> Steinlein, hvor vi snakkede lidt fodbold. Jeg
> forhørte mig til Pimpongs situation, og han sagde
> de havde givet ham et "fabelagtigt godt tilbud".
> Derefter spurgte jeg, om det passede, at han var
> blevet tilbudt 120.000 kr./måned... Det rygte
> kunne han ikke helt afvise.
>
> Peter Ross
>
Er det så sign off feen der er problemet eller hvordan ser du det?
Nicolai Kammersgaard
-
Peter Ross
Jeg ved ikke hvor de står mht. sign-on-fee'en (Hvordan staver man til det ??)...
Men som jeg forstod det på Steinlein, så var de så godt som enige om selve kontrakten, så det kan godt tænkes det ligger ved den skide sign-on-fee...
Hvorfor egentlig forlange den ? Mon ikke han vil få rigeligt ved bare at underskrive kontrakten ?
Peter Ross - *host* pengegrisk *host*
Men som jeg forstod det på Steinlein, så var de så godt som enige om selve kontrakten, så det kan godt tænkes det ligger ved den skide sign-on-fee...
Hvorfor egentlig forlange den ? Mon ikke han vil få rigeligt ved bare at underskrive kontrakten ?
Peter Ross - *host* pengegrisk *host*
-
Bjørn
> Hvorfor egentlig forlange den ? Mon ikke han vil
> få rigeligt ved bare at underskrive kontrakten ?
Jeg tror faktisk det er rimeligt normalt at få signon fee's når man skriver under på en ny kontrakt i fodboldverdenen. Især hvis man er en profil, og det er den gode pim vel efterhånden. Iforhold til en månedslån på 120K eller 75k tror ejg egentlig heller ikke det er der problemet for FCM ligger. Det er i sas-ligaen sandsynligvis almindelige summer for profiler. Der er sandsynligvis spillere i truppen der får lige så meget i kassen allerede. Umiddelbart gætter jeg som dig Peter på at de er enige om størelsen på månedslønnen, men at de lige skal finde den rette størelse på signon feet. jeg syens personligt et sted omkrign en halv mio. lyder rimeligt, hvis han så samtidigt skriver for 3 år
> få rigeligt ved bare at underskrive kontrakten ?
Jeg tror faktisk det er rimeligt normalt at få signon fee's når man skriver under på en ny kontrakt i fodboldverdenen. Især hvis man er en profil, og det er den gode pim vel efterhånden. Iforhold til en månedslån på 120K eller 75k tror ejg egentlig heller ikke det er der problemet for FCM ligger. Det er i sas-ligaen sandsynligvis almindelige summer for profiler. Der er sandsynligvis spillere i truppen der får lige så meget i kassen allerede. Umiddelbart gætter jeg som dig Peter på at de er enige om størelsen på månedslønnen, men at de lige skal finde den rette størelse på signon feet. jeg syens personligt et sted omkrign en halv mio. lyder rimeligt, hvis han så samtidigt skriver for 3 år
-
Peter Ross
Selvfølgelig. Mange spillere forlanger en sign-on-fee, når de forlænger deres kontrakt, eller skriver under med en anden klub.
Det er for at stille klubberne op mod hinanden. Måske tilbyder de lige meget i månedsløn, men den ene klub tilbyder måske 1 mio. i sign-on-fee, mens den anden "kun" tilbyder 750.000 kr, og så går spilleren tit efter pengene.
Men hvis han får held til at klemme de 120.000 kr./måned i gennem, så tror jeg (håber), at han bliver vores bedst betalte spiller. Men hvis han kun forlanger 75.000 som Ikast Avis påstår, så ligger han sig lige under toppen, efter hvad jeg har hørt vedr. spiller-lønninger.
Peter Ross
Det er for at stille klubberne op mod hinanden. Måske tilbyder de lige meget i månedsløn, men den ene klub tilbyder måske 1 mio. i sign-on-fee, mens den anden "kun" tilbyder 750.000 kr, og så går spilleren tit efter pengene.
Men hvis han får held til at klemme de 120.000 kr./måned i gennem, så tror jeg (håber), at han bliver vores bedst betalte spiller. Men hvis han kun forlanger 75.000 som Ikast Avis påstår, så ligger han sig lige under toppen, efter hvad jeg har hørt vedr. spiller-lønninger.
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Når man i sin tid havde sponsorer til at betale for Zidan må de vel også kan træde til med Pim. Salget af Zidan har vist været en rimelig investering. Hvis jeg husker rigtig var der en del flere som gerne ville investere da man skrev med Zidan
-
Claus (BW#1145)
Nu er eventuelle transferbeløb fra Pim allerede beslaglagt. Han, Frank og Skoubo var de første der røg på anparter.
-
Mr. Brandt
Og hvordan går det i AGF?????
måske skal man i Århus se på hvad man får for pengene end, hvad alle andre betaler....
måske skal man i Århus se på hvad man får for pengene end, hvad alle andre betaler....
-
YahooSeeker [Bot]
Peter skrev:
>I sidste uge var jeg også til grill-fest med Claus Steinlein, hvor vi snakkede lidt fodbold. Jeg forhørte mig til Pimpongs situation, og han sagde de havde givet ham et "fabelagtigt godt tilbud". Derefter spurgte jeg, om det passede, at han var blevet tilbudt 120.000 kr./måned... Det rygte kunne han ikke helt afvise.<
Altså et rygte fra en grilfest, og hvordan er det nu med de der rygter herinde?? ;o)
Thomas KBH..
>I sidste uge var jeg også til grill-fest med Claus Steinlein, hvor vi snakkede lidt fodbold. Jeg forhørte mig til Pimpongs situation, og han sagde de havde givet ham et "fabelagtigt godt tilbud". Derefter spurgte jeg, om det passede, at han var blevet tilbudt 120.000 kr./måned... Det rygte kunne han ikke helt afvise.<
Altså et rygte fra en grilfest, og hvordan er det nu med de der rygter herinde?? ;o)
Thomas KBH..
-
Peter Ross
Undskyld, jeg er tåbelig 
Jeg venter forøvrigt stadigt på et sagsanlæg fra BW 309... Mon det kommer ? Jeg vil gerne vide det i god tid, så jeg kan tage fri, når jeg skal i retten
Peter Ross
Jeg venter forøvrigt stadigt på et sagsanlæg fra BW 309... Mon det kommer ? Jeg vil gerne vide det i god tid, så jeg kan tage fri, når jeg skal i retten
Peter Ross
-
Nicolai Kammersgaard
-THOMAS- skrev:
> Peter skrev:
> >I sidste uge var jeg også til grill-fest med
> Claus Steinlein, hvor vi snakkede lidt fodbold.
> Jeg forhørte mig til Pimpongs situation, og han
> sagde de havde givet ham et "fabelagtigt godt
> tilbud". Derefter spurgte jeg, om det passede, at
> han var blevet tilbudt 120.000 kr./måned... Det
> rygte kunne han ikke helt afvise.
>
> Altså et rygte fra en grilfest, og hvordan er det
> nu med de der rygter herinde?? ;o)
>
> Thomas KBH..
Jeg vil da mene at de rygter/oplysninger Peter kommer med er mindst ligeså sandfærdige som mediernes er og når det så kommer fra en mand som er med omkring ledelsen så er der vel lidt hold i det.
Nicolai Kammersgaard
Fodboldorakel=Peter Ross
> Peter skrev:
> >I sidste uge var jeg også til grill-fest med
> Claus Steinlein, hvor vi snakkede lidt fodbold.
> Jeg forhørte mig til Pimpongs situation, og han
> sagde de havde givet ham et "fabelagtigt godt
> tilbud". Derefter spurgte jeg, om det passede, at
> han var blevet tilbudt 120.000 kr./måned... Det
> rygte kunne han ikke helt afvise.
>
> Altså et rygte fra en grilfest, og hvordan er det
> nu med de der rygter herinde?? ;o)
>
> Thomas KBH..
Jeg vil da mene at de rygter/oplysninger Peter kommer med er mindst ligeså sandfærdige som mediernes er og når det så kommer fra en mand som er med omkring ledelsen så er der vel lidt hold i det.
Nicolai Kammersgaard
Fodboldorakel=Peter Ross