Transfer Vinter 2014/2015
Re: Transfer Vinter 2014/2015
Mon dog, bliver Sly mon officielt solgt FØR der er en erstatning på plads. Jeg tvivler. Det ville være et for stort sats.
Er flov over den saga med Paul. Synd for Hobro, Paul og vel egentlig også for FCM. Hvis man indarbejder klausul om, at han ikke må møde FCM, hvilke mål er det så lige han kan score som skader os? Ethvert mål vil vel tværtimod hjælpe os. Elendigt!
Paul-nyheden også på bold:
http://www.bold.dk/nyt/hobro-maa-opgive ... -i-11-time
Jeg undrer mig lidt over, hvordan handlen først kan falde til jorden i 11. time, hvis vi hele tiden har vidst, at vi ikke ville leje ud til en anden Superliga-klub. Måske har vi netop forsøgt at indskrive en aftale om, at Paul ikke må spille mod os, og det ville Hobro så ikke være med til?
Hvis Sly er en done deal, skal der ske noget. Aaa!
Jeg undrer mig lidt over, hvordan handlen først kan falde til jorden i 11. time, hvis vi hele tiden har vidst, at vi ikke ville leje ud til en anden Superliga-klub. Måske har vi netop forsøgt at indskrive en aftale om, at Paul ikke må spille mod os, og det ville Hobro så ikke være med til?
Lige nu er odds på os som mestre omkring 1,25 forskellige steder. Det gør os til 80% favoritter, så tallene er deroppe ad. Pointen er måske også, at Pusic er en af de kun tre trestjernede angribere i superligaen, ifølge Smartsodds' system. Og tror man på Benham, kan man måle tilgang af den kaliber i forøgede chancer.Acebone skrev:Haha, det må da være en and. Vi kan da under ingen omstændigheder være så sikre.Noe skrev:Morten Crone har i Fodbold FM fortalt, at Benhams systemer har udregnet at chancerne for et mesterskab, er øget fra 78% til 99% med indkøbet af Pusic.
Lige nu snakkes der på eb som om, Sly bliver......Ravnen skrev:Mon dog, bliver Sly mon officielt solgt FØR der er en erstatning på plads. Jeg tvivler. Det ville være et for stort sats.
- Supernatural
- Geografisk sted: Aalborg
Forstår heller ikke at Hobro handelen ikke går igennem. Hans udvikling ville jo være langt bedre i de omgivelser end 1. division. Hverken Poul, FCM eller Hobro kan være tilfreds med dette. Det er simpelthen et selvmål.
Det er sådan spillet er, Hobro har ikke krav på noget. De må som alle andre have gang i flere heste, på én gang, hvis de ikke skal sættes af ved deadline..
80 procent er da også mere spiseligt. 1 procents chance for, at FCK tager den, er nok alligevel for lavt sat. Men jeg skal ikke kunne sige, hvordan Smartodds regner det ud. Måske synes udregneren ikke, FCK's indkøb fra Wolverhampton er noget værd.Noe skrev:Lige nu er odds på os som mestre omkring 1,25 forskellige steder. Det gør os til 80% favoritter, så tallene er deroppe ad. Pointen er måske også, at Pusic er en af de kun tre trestjernede angribere i superligaen, ifølge Smartsodds' system. Og tror man på Benham, kan man måle tilgang af den kaliber i forøgede chancer.
Nu kan det jo også tænkes at Vejle og Skive først er kommet konkret på banen i 11. time, og Hobro derfor har været eneste, eller bare på daværende tidspunkt, bedste mulighed. Og så har tingene ændret sig. Sådan er fodbold! Og det vigtigste er at han får fast spilletid! 1 division skal nok give ham en masse gode lærepenge.Acebone skrev:Paul-nyheden også på bold:
Jovist, jeg er da i den henseende også "ligeglad" med Hobro. Spørgsmålet er bare, om ikke det var det bedste for Paul at spille Superliga, og det kunne han få i Hobro.Ravnen skrev:Det er sådan spillet er, Hobro har ikke krav på noget. De må som alle andre have gang i flere heste, på én gang, hvis de ikke skal sættes af ved deadline..
- Supernatural
- Geografisk sted: Aalborg
Selvfølgelig har de ikke krav på noget og det er kynisk på forhandlingsbordet. Sådan er spillet. Men jeg kan bare på ingen måde se den sportslige fordel ved at udleje ham til 1. division. Det er simpelthen ikke de optimale udviklingsomstændigheder for ham.
Se det er selvfølgelig en mulighed. Jeg ville nu heller ikke have noget imod at sende ham til Vejle med Nattestad, så VB redder sig. Sikke nogle fyrtårne de ville have på dødbolde.WBW skrev:Nu kan det jo også tænkes at Vejle og Skive først er kommet konkret på banen i 11. time, og Hobro derfor har været eneste, eller bare på daværende tidspunkt, bedste mulighed. Og så har tingene ændret sig. Sådan er fodbold! Og det vigtigste er at han får fast spilletid! 1 division skal nok give ham en masse gode lærepenge.
Det er sgu nervepirrende med den afblæste handel...Qureshi med de gode kontakter gætter på, at der er tale om Paul til Hobro-historien, mens man jf. BTs dækning sidder med en fornemmelse af, at det er en handel for Igbouns erstatning, der er faldet til jorden(kunne tyde på at Sly ryger til Kina)...håber det er førstnævnte historie det drejer sig om, men det bliver lidt for spændende her de næste timer.
Qureshi:
FCM lovede en transfernyhed. Tror at deres pressefolk var sikre på, at Paul Onuachu var en done deal til Hobro. Nu er der imidlertid kommet to andre klubber fra 1. division på banen.
BT:
Tidligere lovede FC Midtjylland, at der var en spændende transfernyhed undervejs. Men nej... nu har man officielt trukket den tilbage. Mystisk - der var vist nogle, som ikke kunne blive helt enige..
Tv3 Sport gætter på at det er en handel for Danny Olsen, der er gået i vasken.
Qureshi:
FCM lovede en transfernyhed. Tror at deres pressefolk var sikre på, at Paul Onuachu var en done deal til Hobro. Nu er der imidlertid kommet to andre klubber fra 1. division på banen.
BT:
Tidligere lovede FC Midtjylland, at der var en spændende transfernyhed undervejs. Men nej... nu har man officielt trukket den tilbage. Mystisk - der var vist nogle, som ikke kunne blive helt enige..
Tv3 Sport gætter på at det er en handel for Danny Olsen, der er gået i vasken.
Det er jo nemt at sidde her bag skærmen og kloge sig, men jeg forstår simpelthen ikke, at man ikke har haft fokus på en fløj tidligere i vinduet. Vi ved, at Sisto og Sly er væk til sommer.. 
Jeg tror ikke Superliga er bedst for Paul, som angriber skal man bruge selvtillid, og det må alt andet lige være lettere at få scoret nogle kasser i 1. division. For os drejer det sig jo om, at Paul får noget brugbart ud af at blive udlejet. Jesper Lauridsen tog et år i 1. division, og har taget skridtet til Superliga i år, det er en god udvikling. Paul risikerer for nemt at skuffe i Hobro, jeg mener ikke helt han er på superliga niveau endnu, og så kan det være en bjørnetjeneste at sende ham til Hobro, og et stort pres, for tidligt.Acebone skrev:Jovist, jeg er da i den henseende også "ligeglad" med Hobro. Spørgsmålet er bare, om ikke det var det bedste for Paul at spille Superliga, og det kunne han få i Hobro.Ravnen skrev:Det er sådan spillet er, Hobro har ikke krav på noget. De må som alle andre have gang i flere heste, på én gang, hvis de ikke skal sættes af ved deadline..