Transfer Vinter 2014/2015
Re: Transfer Vinter 2014/2015
Transfernyheden fra FCM er afblæst!

Det er jo ikke til at holde ud. Det er jo nærmest mere spændende end selve spillet 
Mon det handlede om en transfer ind, eller har Hobro fundet en anden i stedet for Paul? Zohore er lige blevet fritstillet i Fiorentina...WBW skrev:Transfernyheden fra FCM er afblæst!![]()
![]()
![]()
Sidstnævnte var også min tanke. Måske de tog Thygesen med på råd?Acebone skrev:Mon det handlede om en transfer ind, eller har Hobro fundet en anden i stedet for Paul? Zohore er lige blevet fritstillet i Fiorentina...WBW skrev:Transfernyheden fra FCM er afblæst!![]()
![]()
![]()
Det er os der ikke vil afgive Paul til Hobro alligevel. Skive og Vejle kæmper om ham nu.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... en/5425376
Paul til Skive eller Vejle:Acebone skrev:Mon det handlede om en transfer ind, eller har Hobro fundet en anden i stedet for Paul? Zohore er lige blevet fritstillet i Fiorentina...WBW skrev:Transfernyheden fra FCM er afblæst!![]()
![]()
![]()
Mens vi venter: Morten Crone har i Fodbold FM fortalt, at Benhams systemer har udregnet at chancerne for et mesterskab, er øget fra 78% til 99% med indkøbet af Pusic.
Voldsomme tal, som må være behæftet med en vis usikkerhed, men det siger noget om den tilgang, vi har fået til spillet.
Aha, vi vil simpelthen ikke leje ud til Hobro af frygt for, at han scorer mod os? Jeg kan til dels godt forstå det, og i England står det tit i lejekontrakten, at den udlejede spiller ikke kan spille mod sin egen klub. Nogen, der ved, om man kan noget tilsvarende herhjemme?
Superliga-erfaring ville jo være lidt bedre end 1. division.
Superliga-erfaring ville jo være lidt bedre end 1. division.
Ståle prøvede det med Marvin P. Han gav dog lov, da de rent faktisk stod over for hinanden.Acebone skrev:Aha, vi vil simpelthen ikke leje ud til Hobro af frygt for, at han scorer mod os? Jeg kan til dels godt forstå det, og i England står det tit i lejekontrakten, at den udlejede spiller ikke kan spille mod sin egen klub. Nogen, der ved, om man kan noget tilsvarende herhjemme?
Haha, det må da være en and. Vi kan da under ingen omstændigheder være så sikre.Noe skrev:Morten Crone har i Fodbold FM fortalt, at Benhams systemer har udregnet at chancerne for et mesterskab, er øget fra 78% til 99% med indkøbet af Pusic.
Egentlig fornuftigt nok med Paul. Ville være frygteligt hvis hans mål for Hobro, på en eller anden måde kostede os. Der er også en langt større chance for, at han kan banke en masse kasser ind, i 1. division
Hvis Sly går, skal der noget ind. Forstår godt Sly, den slags tilbud hænger ikke på træerne, hvis nogen ville give mig 15 millioner om året efter skat, så var jeg også rejst på sekundet
Hvis Sly går, skal der noget ind. Forstår godt Sly, den slags tilbud hænger ikke på træerne, hvis nogen ville give mig 15 millioner om året efter skat, så var jeg også rejst på sekundet
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
- Supernatural
- Geografisk sted: Aalborg
Så Sly er højst sandsynligt solgt nu? Det betyder jo vi breaker en kæmpe signing inden for 1 time og 50 min! (lovet af Glen)
Jeg sagde det jo! Det er til at få tyndskid af!Supernatural skrev:Så Sly er højst sandsynligt solgt nu? Det betyder jo vi breaker en kæmpe signing inden for 1 time og 50 min! (lovet af Glen)
- Supernatural
- Geografisk sted: Aalborg
Selvom han har været halv skidt for OB, så ville Emil Larsen lune godt som en erstatning. Han har et kæmpe potentiale og kan vidersælges igen senere for et større beløb. Det ville mindske savnet af Sly.