Acebone skrev:Ja, Thomsen er vel klar til udlandet til sommer.
Jeg synes godt, vi kunne få 15 mio. for Sly, men jeg har så samtidig også fuld forståelse for gentlemanaftalen, og vi kan jo ikke bruge en demotiveret spiller til ret meget.
Dondinho skrev:Jf. dette link har vi en videresalgs klausul på 10% og west ham vil ikke sælge for under 180 milioner - så det kan da blive en rigtigt god dag.
Problemet er, at de fleste rygter går på delvise byttehandler. Har hørt både Distin og Kaboul nævnt.
Så det er jo ikke sikkert, selve summen bliver helt så stor, som West Ham (og vi) gerne vil have. De er jo presset af, at Winston går gratis til sommer, selvom Fat Sam måske ikke vil indrømme det.
Et vildt skud er om Emil Larsen kunne være erstatningen Af Igboun? Han har angiveligt en klausul, er gået i stå i OB, men har helt sikkert potentiale. Omvendt kan hans personlighed være et problem.
Lund7400 skrev:Et vildt skud er om Emil Larsen kunne være erstatningen Af Igboun? Han har angiveligt en klausul, er gået i stå i OB, men har helt sikkert potentiale. Omvendt kan hans personlighed være et problem.
Nok ikke, hvis han kommer til et hold, der har vind i sejlene.
Det eneste løse rygte jeg har hørt, er at det ikke er en spiller fra superligaen. Der har Ankersen og Thomsen været de eneste muligheder, og det er droppet. Så har på fornemmelsen der kommer en fra Benhams system Kadlec rygterne vil heller ikke helt dø, men ved ikke om han går under kategorien en fuldgod erstatning