Dondinho skrev:I følge sporten.dk så har vi budt på Nikolaj Thomsen som erstatning for Igboun, det er faktisk et bytte jeg godt ville kunne se en ide i.
Men AAB vil næppe slippe ham til os, og slet ikke så tæt på deadline.
Det er spændende hvad der sker.
Lyder fuldstændigt urealistisk IMO. Kan heller ikke finde historien? Gider du linke.
Det var igennem deres live feed hvor folk kan stille spørgsmål og en eller anden skrev noget i stil med "FCM har budt på N.Thomsen", journalisten (Søren Sorgenfri mener jeg", skrev dog bare noget i stil med "sker ikke".
Tror dog heller ikke at Thomsen passer som kant i jeres system. Og så har han næppe de store ambitioner om FCM
jonas386 skrev:Det var igennem deres live feed hvor folk kan stille spørgsmål og en eller anden skrev noget i stil med "FCM har budt på N.Thomsen", journalisten (Søren Sorgenfri mener jeg", skrev dog bare noget i stil med "sker ikke".
Tror dog heller ikke at Thomsen passer som kant i jeres system. Og så har han næppe de store ambitioner om FCM
Thomsen er dygtig og FCM ville være et mærkeligt karriereskridt for et så stort talent! Ret skal være ret..
Jeg synes godt, vi kunne få 15 mio. for Sly, men jeg har så samtidig også fuld forståelse for gentlemanaftalen, og vi kan jo ikke bruge en demotiveret spiller til ret meget.