Transfer Vinter 2014/2015
Re: Transfer Vinter 2014/2015
Bud på 30 mil på Sisto afvist. Men der skulle være interesse fra klubber der spiller championsleague. Klubber som ellers andre ringer til FCM. Det kan gå hen at blive noget mere spændende en Steinlein sagde.
Tilgengæld lyder det til at Pusic er blevet noget mere usikkert. Det kunne godt lyde som om Pusic shopper i mellem FCK og os.
De skal bare snuppe ham hvis han bliver for dyr. Vi skal ikke ødelægge lønsturkturen i klubben for en spiller som ham.
Enig. Hvis lønstrukturen skal brydes, skal det være for en spiller, der har et højere (dokumenteret) niveau end Pusic, der kun har vist sig frem for alvor i Superligaen.Jacob skrev:De skal bare snuppe ham hvis han bliver for dyr. Vi skal ikke ødelægge lønsturkturen i klubben for en spiller som ham.
Alle bud på Sisto skal afvises. Prisen på ham kan næsten kun stige - U21-EM til sommer kan få hans pris til at eksplodere, så det vil være tåbeligt at sælge ham nu. Sidste sommer afviste man et bud på 14 mio - nu afviser man bud på over 30 mio. Til sommer kan buddene være nået 45 mio.Treco skrev:Bud på 30 mil på Sisto afvist. Men der skulle være interesse fra klubber der spiller championsleague. Klubber som ellers andre ringer til FCM. Det kan gå hen at blive noget mere spændende en Steinlein sagde.
Enig! Sisto skal ingen steder på nuværende tidspunkt med de muligheder de næste 6 mdr. Kan betyde for ham og hans prisskilt. 30 mio er et flot bud men med ligenøjagtigt Pione er jeg da op ingen måde blæst bagover over niveauet? Jeg forventet han med sikkerhed bør være FCM bedste salg historisk og med Reid og Kjær betyder det vel som minimum 40-45 mio.
Crone melder om mulig FCK interesse i pusic på Twitter. Kun konkrete forhandlinger med FCM men mellemmænd skulle være i færd med at skabe kontakten.
Mike
Crone melder om mulig FCK interesse i pusic på Twitter. Kun konkrete forhandlinger med FCM men mellemmænd skulle være i færd med at skabe kontakten.
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Hans Krabbe var lige igennem på transfertv på EB. Hørte desværre ikke det hele, men det lød ikke til at hverken Pione eller Sly skulle nogen steder.
Han afviste at vi var færdige på markedet, selv efter en evt Pusic-handel (det kan dog være Paul ud, men den ved jeg ikke, om de talte om i forvejen).
- Og så skal vi ikke glemme, at vi også skal have Nattestad ud på en leje-aftale igen.
Han afviste at vi var færdige på markedet, selv efter en evt Pusic-handel (det kan dog være Paul ud, men den ved jeg ikke, om de talte om i forvejen).
- Og så skal vi ikke glemme, at vi også skal have Nattestad ud på en leje-aftale igen.
Tror der er gået rigtig meget taktik i den handel. Spørgsmål om hvem, der er bedst til poker.....Mike80 skrev:Crone melder om mulig FCK interesse i pusic på Twitter. Kun konkrete forhandlinger med FCM men mellemmænd skulle være i færd med at skabe kontakten.
Ja, tror også godt vi kan forvente at kortene bliver holdt tæt og intet blir afsluttet med Pusic før i aller sidste time? God udmelding fra Krabbe men har det lidt ambivalent med Igboun. Han er for mig en absolut top yngling at have på holdet og sportsligt vil jeg meget nødigt undvære hans kvaliteter, men føler også snart at vi skylder manden den transfer vi bliver ved med at afvise! Kan vi ikke sælge med effektuering juni? 
Mike
Mike
Mike80
Man skal ikke glemme udgangspunktet for Benhams system: Vi har fået muligheden for at købe billigere og smartere. Hvis Pusic ikke vil danse, er det videre til den næste på listen. Jeg håber at Steinlein forhandler parallelt med andre, mens Ankersen tæver løs på Pusics agent. Men deadline er selvfølgelig tæt på.
Ed: Pusic har nu skiftet forhandler, åbenbart. FCK/BIF lugter kraftigt af forhandlingstaktik (det ældste trick i bogen) .
Ed: Pusic har nu skiftet forhandler, åbenbart. FCK/BIF lugter kraftigt af forhandlingstaktik (det ældste trick i bogen) .
Pusic virker ikke særligt interesseret i at komme til FCM. Måske skal FCM også skifte spor, og kigge på andre muligheder?
Lidt spøjst at Esbjerg slå op at skiftet var officielt, inden spilleren havde forhandlet sig til rette?
Lidt spøjst at Esbjerg slå op at skiftet var officielt, inden spilleren havde forhandlet sig til rette?
Kan være FCM har sat hælene i, og ment at forhandleren var useriøs. Efter sigende skulle han jo have ændret sine krav til løn/signon. Det er heller ikke det bedste udgangspunkt - og hvis agenten så samtidig har travlt med at 'lække' FCK og BIF-historier til pressen, så kan jeg godt forstå, at FCM ikke gider længere.Noe skrev:Ed: Pusic har nu skiftet forhandler, åbenbart. FCK/BIF lugter kraftigt af forhandlingstaktik (det ældste trick i bogen) .
Minder mig lidt om dengang Jude skulle have sin kontrakt forlænget, og agenten meldte om interesse fra BIF og FCK
Hvor har du fra at Pusic har skiftet forhandler? Det virkeligt et mærkeligt forløb vi vidne til.. Esbjerg har offentliggjort handlen, lejet en erstatning, steinlein har udtalt hvorfor vi henter og så kan det hele ende i ingenting. Mærkeligt!Noe skrev:Man skal ikke glemme udgangspunktet for Benhams system: Vi har fået muligheden for at købe billigere og smartere. Hvis Pusic ikke vil danse, er det videre til den næste på listen. Jeg håber at Steinlein forhandler parallelt med andre, mens Ankersen tæver løs på Pusics agent. Men deadline er selvfølgelig tæt på.
Mike
Mike80
Twitter. Nu kom den også på bold.dk: http://www.bold.dk/nyt/kun-fcm-i-spil-for-pusicMike80 skrev:Hvor har du fra at Pusic har skiftet forhandler? Det virkeligt et mærkeligt forløb vi vidne til.. Esbjerg har offentliggjort handlen, lejet en erstatning, steinlein har udtalt hvorfor vi henter og så kan det hele ende i ingenting. Mærkeligt!Noe skrev:Man skal ikke glemme udgangspunktet for Benhams system: Vi har fået muligheden for at købe billigere og smartere. Hvis Pusic ikke vil danse, er det videre til den næste på listen. Jeg håber at Steinlein forhandler parallelt med andre, mens Ankersen tæver løs på Pusics agent. Men deadline er selvfølgelig tæt på.
Mike
Troede Benes holdt sig for god til den slags. Gider vi overhovedet det her?