Det ville være skidt syns jeg! Sly har leveret rigtig godt i år, og en svækkelse af vores offensiv at miste han. Tror ikke vi sælger ham uden at have en stærk erstatning klar! Kunne det åbne op for kadlec?
Gomez fik EfB ti store for og han havde ikke engang spillet der et år. Vores mand er etableret og har vist sine kvaliteter igennem flere sæsoner og har været i store klubbers søgelys samt spiller for nr et i sin liga som en af de bedste på holdet.
Det ville være skidt syns jeg! Sly har leveret rigtig godt i år, og en svækkelse af vores offensiv at miste han. Tror ikke vi sælger ham uden at have en stærk erstatning klar! Kunne det åbne op for kadlec?
Eller Vibe
I følge rygterne ønsker de omkring 20 mio. for Vibe, det skal vi aldrig nogensinde give for ham. Det kommer ikke til at ske!
Dumt at sælge Sly! Jeg troede man gik all-inn for det mesterskab, og så håber jeg ikke - taget i betragtning af Benhams penge i ryggen - at man sælger Sly. Det er uambitiøst. Det er i år det skal være med mesterskabet! Det er simpelthen nu det skal være, og det kan skade truppen alvorligt at miste en stjerne som ham. Plus truppen også mister noget af sin harmoni med den store udskiftning. Modstå budet!
I følge rygterne er buddet ikke særligt stort, men vi har længe lovet sly et skifte, og et skifte til Kina vil sikre ham økonomisk resten af livet og det betyder meget for en spiller som ham. Dog ville jeg ønske man kunne holde på ham til sommer.
EDIT! Dog sender rygterne også en spændende erstatning vores vej!
Går ud fra du har rygterne fra twitter? For der følger jeg også lidt med nu. Jeg forstår godt at Igboun er meget fristet, det ville alle være økonomisk, og især med hans afrikanske baggrund, hvor han virkelig kan forsøge sin familie derhjemme. Jeg håber bare, at vi kunne lave en aftale omkring et salg til sommer i stedet. Erstatning eller ej, men så ødelægger det harmonien kraftigt med så stor udskiftning i truppen uanset den kvalitet vi henter ind. Igboun har et unikt talent og kan afgøre kampene på egen hånd, det ville være fatalt i jagten på mesterskabet nu.
Så giver det selvfølgelig bedst mening for kineserne nu. Men med Benhams penge i ryggen burde vi altså være iskolde og skyde ham af til sommer først. Det er altså det mesterskab det drejer sig om nu.
Desuden kan han meget vel tjene kassen her og nu i Kina, men langsigtet har han jo potentialet til at hente kassen i Europa med et salg til sommer og forblive relevant. Det virker da som den oplagte investering for hans karriere.
Senest rettet af Supernatural 1. feb 2015, 23:25, rettet i alt 1 gang.
Det er klart at Sylvester gerne vil sikre sin familie. Men Kina? Jeg synes han har kvaliteterne til mere. Men omvendt har det været svært at sælge afrikanerne, det er kun Femi vi har præsteret at sælge til en bedre liga.
Sylvester er en utrolig vigtig spiller for os, han scorer mange mål. Det ville være et stort tilbageskridt hvis vi lader ham gå nu. Hellere til sommer.
Det virker lidt som en done deal. Sly har gennem længere tid været utilfreds med ikke at komme afsted. Hvis man nægter ham et skifte nu, der kan sikre ham økonomisk resten af sit liv, ville det kun skabe problemer. Tak til Sly for nogle fantastiske oplevelser i ligaen. Skiftet er ekstremt velfortjent, og jeg under ham det meget.
Supernatural skrev:Desuden kan han meget vel tjene kassen her og nu i Kina, men langsigtet har han jo potentialet til at hente kassen i Europa med et salg til sommer og forblive relevant. Det virker da som den oplagte investering for hans karriere.
Så valget mellem garanteret at sikre sig selv og sin familie resten af livet nu og her, og så vente til sommer, håber på at holde niveau og undgå skader samt at en klub vil købe? Jeg synes det er noget lort, hvis Sly ryger, men kan godt forstå det. Vi har et specielt ansvar overfor vores nigerianere, og det vil være fedt at se Sly få sin drøm til at gå i opfyldelse.