Transfer Vinter 2014/2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper BW1100

Re: Transfer Vinter 2014/2015

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg må indrømme at jeg på ingen måde synes om Pusic som person. Synes han er umiskendelig usympatisk. Men hans evner på banen kan ikke betvivles. Men man kan vel lære at elske ham?!

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Har det på samme måde, Jesper. Han er givetvis en dygtig spiller, men jeg mistede godt nok meget for ham, da han hev fat i og svinede en ung holdkammerat til for ikke at spille bolden.

Han har angriberinstinkt, men det tænder over for ham nogle gange. Meen, tidligere var Duncan vel egentlig også kendt for at have nykker, og det ser man ikke meget til mere. Måske skal Pusic bare lige have FCM-kulturen at føle.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Acebone skrev:Har det på samme måde, Jesper. Han er givetvis en dygtig spiller, men jeg mistede godt nok meget for ham, da han hev fat i og svinede en ung holdkammerat til for ikke at spille bolden.

Han har angriberinstinkt, men det tænder over for ham nogle gange. Meen, tidligere var Duncan vel egentlig også kendt for at have nykker, og det ser man ikke meget til mere. Måske skal Pusic bare lige have FCM-kulturen at føle.
Duncan havde smidt umodenheden væk fra sig inden han kom til Midtjylland, og synes ikke ligefrem vi har været kendte for at kunne tæmme de store temperamenter i FCM ?
Når det så er sagt, så skal angribere sgu være lidt vilde, og jeg ser gerne Pusic komme til klubben.
Høvdingen af Herning

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Han virker for mig at se, som en type der vil gøre alt for at vinde og er det nykker, er jeg sikker på vi vil komme til at elske ham for det. Angribere er tit et specielt folkefærd og jeg tror på at Glen nok skal kunne kontrollere ham. Duncan skulle også lige rettes til og spillerne skulle lige lære at forstå ham. Det fik de styr på, så mon ikke de også kan styre Pusic.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Efter hvad jeg ved, så er Pusic og FCM enige om kontrakten, og derfor håber FCM på at kunne presse Esbjerg ned i pris. Mon ikke de finder en løsning, da Pusic selvfølgelig har bedt om lov til at tale med FCM. Et bud kunne være 4-5 mio + en videresalgsklausul på 10-20%. Men lad os nu se, for så vidt jeg ved prøver de stadig på at få fat i Kadlec, og man henter næppe begge to - så søndag, eller mandag er et godt bud på hvornår det sker, med mindre man finder ud af at Kadlec ikke er mulig, for så færdiggør man selvfølglig bare Pusic handlen når klubberne er enige.

Hvis/når der kommer en ny angriber ind, prøver vi at sende Paul videre - jeg ved at Hobro har spurgt på ham.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

SorteUlve

Indlæg af SorteUlve »

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... il-mestre/
Et klip med alle hans superliga mål denne sæson. Kæft nogle basser, og kæft en sparketeknik!

4096

Indlæg af 4096 »

Pusic ville ikke være en dum signing - vi ved da i hvert fald omtrent hvad han får at arbejde med Mon ikke også det i tilfældet her er netop Riddersholm der har fremlagt et specifikt ønske i højere grad end analysesystemerne i SmartOdds der har bimlet og bamlet... ;-) Lykkes denne transfer har vi efter min mening Danmarks stærkeste og vel også bredeste trup - kæft en start11'er vi kan stille!

FY FOR EN SKEFULD - det blir et spændende forår!

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

FCM og Esbjerg er enige nu, ligesom FCM og Pusic er enige, som tidligere nævnt - skulle blive offentliggjort i morgen, eller sent i aften.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Billede

Lyder som en done deal :)

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

http://efb.dk/efb_elite_a_s_saelger_martin_pusic
Lad os så få skudt det forår igang!
Ingen undskyldninger. Guldet SKAL hjem :D

Brugeravatar
Møller

Velkommen Pusic

Indlæg af Møller »

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Kanon signing, det lugter mere af guld end et par reserver fra den næst bedste engelske række.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Så fik vi også vores første østriger i truppen. Hvis han kan levere en halvsæson som en anden østriger i suppen sidste forår, så ville jeg ikke klage.

Velkommen til Pusic.

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

Sikke en signing :) det lugter lidt af guld, boys ;)

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

4096 skrev:Pusic ville ikke være en dum signing - vi ved da i hvert fald omtrent hvad han får at arbejde med Mon ikke også det i tilfældet her er netop Riddersholm der har fremlagt et specifikt ønske i højere grad end analysesystemerne i SmartOdds der har bimlet og bamlet... ;-) Lykkes denne transfer har vi efter min mening Danmarks stærkeste og vel også bredeste trup - kæft en start11'er vi kan stille!

FY FOR EN SKEFULD - det blir et spændende forår!

Tja eller rettere hvilke 2 start 11ere vi kan lave...

Dahlin bachbak erik larsen lauridsen sparv sly poulsen andersson pione duncan

Haugaard rømer bangaard dickoh møller izunna rilwan marco urena pusic

Glemt nogen... paul heinze og olsson.

Hold nu op... det lugter af..... guld

Låst