Transfer Vinter 2014/2015
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer Vinter 2014/2015
Hvis det ikke bliver til noget, så håber jeg vi har andre i kikkerten og holder kortene helt ind til kroppen indtil en evt. Lejeaftale eller køb er på plads. Vi skulle nødig skuffes igen.
Det vil være lidt utroligt, hvis den her historie opstår uden at Frankfurt er interesseret i at slippe spilleren. Det har næppe været FCM der har fortalt om det, formentlig er det spillerens agent?
Den opstår jo sikkert fordi der sidder en masse sportsjournalister rundt omkring, der har til formål at finde eller skabe rygter om transfers på denne tid af åretRavnen skrev:Det vil være lidt utroligt, hvis den her historie opstår uden at Frankfurt er interesseret i at slippe spilleren. Det har næppe været FCM der har fortalt om det, formentlig er det spillerens agent?
De bruger vel så deres kontakter rundt omkring så de samlet set kan få solgt nogle nyheder
FCM kan jo godt have sendt en afsted for at forhøre sig eller endda indlede forhandlinger om eks. Kadlec, og det er der så nogen der har hørt om eller selv spottet.
FCM kan vel også have en lille interesse i at "melde" ud at man er meget ambitiøse, så også spillere og agenter rundt omkring kan se det
Det er jeg ikke så sikker på.Noe skrev:Det akutte behov for en angriber kan altså være nyt. Jeg gætter på, at Duncan er i værre forfatning, end vi tror. Og det er noget lort, uanset hvad vi så måtte hente.
Allerede i december meldte man ud, at man gik efter en offensiv spiller. Den oprindelige melding var, at man forventede at vedkommende kom i starten af vinduet. Det skete ikke, og man meldte ud, at han var blevet for dyr og der sandsynligvis først skete noget i sidste uge af vinduet. Der er vi så nu. Så jeg ser ingen ændringer (udover at det ikke er sikkert, at det var Vaclav, som var den spiller vi gik efter i starten af vinduet).
Så jeg tror ikke, at behovet for en angriber er mere akut, end det har været. Men som tidligere skitseret, så kender vi alle Duncans skadehistorik, samt konsekvenserne af hans fravær. Så der har hele tiden været et behov. Jeg er ikke overbevist om, at Duncan står snorlige til samtlige kampe i foråret, og dermed kan en tilgang af en angriber være forskellen mellem guld eller ej.
En helt anden historie end 'angriber ind': http://www.bold.dk/nyt/vejle-overvejer- ... staerkning Jeg ved ikke, om det er i det centrale forsvar de savner, men vel en oplagt destination for Nattestad.
I dagens HF udtaler Glen, at vi er på markedet efter en angriber, men at han er mindre optimistisk nu, end han var for et par dage siden. Så det kan tænke, at Frankfurt har sagt nej, og vi nu er i gang med andre emner.Jacob skrev:Tiden må vise om det blot er spin fra Eintrachts side, for at presse interesserede klubber.
Uanset hvad bliver det spændende at følge vores angriberjagt de sidste dage.
Hvis det også hele tiden har været vurderingen internt, må man sige, at Steinlein har is i maven, for så SKAL vi bruge en angriber, og vi er tæt på deadline nu.Kent skrev: Så jeg tror ikke, at behovet for en angriber er mere akut, end det har været. Men som tidligere skitseret, så kender vi alle Duncans skadehistorik, samt konsekvenserne af hans fravær. Så der har hele tiden været et behov. Jeg er ikke overbevist om, at Duncan står snorlige til samtlige kampe i foråret, og dermed kan en tilgang af en angriber være forskellen mellem guld eller ej.
Det bliver spændende at se om Duncan spiller lørdag. Hvis ikke, så har vi os en rigtig interessant deadline-day mandag. Det skal nok blive sjovt.
Hmm... Synes da nærmest det kan give tyndskid!Noe skrev:Hvis det også hele tiden har været vurderingen internt, må man sige, at Steinlein har is i maven, for så SKAL vi bruge en angriber, og vi er tæt på deadline nu.Kent skrev: Så jeg tror ikke, at behovet for en angriber er mere akut, end det har været. Men som tidligere skitseret, så kender vi alle Duncans skadehistorik, samt konsekvenserne af hans fravær. Så der har hele tiden været et behov. Jeg er ikke overbevist om, at Duncan står snorlige til samtlige kampe i foråret, og dermed kan en tilgang af en angriber være forskellen mellem guld eller ej.
Det bliver spændende at se om Duncan spiller lørdag. Hvis ikke, så har vi os en rigtig interessant deadline-day mandag. Det skal nok blive sjovt.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Det er den oprindelige kilde, til den historie, der blev citeret i Tipsbladet i går - så egentlig ikke noget nyt
Står de skal mødes torsdag eftermiddag (efter artiklen er skrevet) og jeg har ikke set nogen nyheder, der handler om resultatet af det møde. Men enig i, at det ikke ser positivt ud.
Eller Odense
Men det er Hobro. Dalgaard er slet, slet ikke god nok til FCM.NyX skrev:Eller Odense
Dette er vel næsten et klart signal om, at Kadlec ikke kommer til FCM: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... paa-nettet
Tror ikke Steinlein ville udtale sig sådan, hvis en handel var lige op over. Så ville han nok ikke have sagt mere end de to første sætninger: " Som det altid er, kommenterer vi ikke på enkelte navne. Vi holder øje med alt, der rører sig."
Tror ikke Steinlein ville udtale sig sådan, hvis en handel var lige op over. Så ville han nok ikke have sagt mere end de to første sætninger: " Som det altid er, kommenterer vi ikke på enkelte navne. Vi holder øje med alt, der rører sig."
Det ville være til grin at leje Thomas Dalgaard.
1. Han er et Viborg svin
2. Han er pisse ringe
3. Urena, Paul og Marco Larsen burde kunne dække pladsen bedre, end Thomas Dalgaard
1. Han er et Viborg svin
2. Han er pisse ringe
3. Urena, Paul og Marco Larsen burde kunne dække pladsen bedre, end Thomas Dalgaard