Transfer Vinter 2014/2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
nico5405

Re: Transfer Vinter 2014/2015

Indlæg af nico5405 »

Nogen der ved noget om den kære Kristoffer Olsson? :)

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Kent skrev:
Kent skrev:Fra dagens HF:
Steinlein: "- Vi er i de sidste forhandlinger med ham. Det er en spiller, der dækker flere pladser, og som holder et højt niveau. "
I følge Glen i FodboldFMs FCM-special i går, så mødtes han med spilleren i starten af december - og det foregik primært på engelsk. Spilleren er godkendt hele vejen rundt og man håber at kunne præsentere ham i starten af det nye år. Det er en spiller, der skal dække for kommende salg (jeg tænker Sly/Pione). Så en udenlandsk kantspiller er mit gæt - ved ikke hvor god Glen er til svensk og norsk, men umiddelbart tænker jeg, at de nationaliteter kan udelukkes.
Bedst at alt, så afviste han indkøb til målmandsposten og venstre back.

Men god jul, til alle herinde!

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Kontrakt med Olsson frem til sommer 2018 ifølge morgendagens Herning Folkeblad :)

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Jeg er lidt spændt på hvad planen er med alle vores keepere.. Vi har PT Haugaard som er vores sikre førstevalg, derudover har vi en Heinze der ikke er specielt tilfreds med at han ikke får spilletid. Så har vi Wolanski som har været udlejet uden større succes bl.a. pga skade og endelig har vi Korch som er udlejet til Hobro men har været 2. Valget deroppe og derfor ikke rigtig har fået noget spilletid.. (og nåeh ja så har vi vores nuværende 3. Målmand som jeg ikke engang kan huske navnet på, men han er vel ikke ligefrem en spiller man regner med fremover..?

Og så har mange et ønske om at vi skal hente en bedre førstemålmand.. Så skal vi vel også have skilt os af med en eller to af ovenstående.. Tvivler fx på at Heinze vil kunne affinde sig med at være helt nede som 3. Målmand..

Sniper

Indlæg af Sniper »

DenStolteJyde skrev:Jeg er lidt spændt på hvad planen er med alle vores keepere.. Vi har PT Haugaard som er vores sikre førstevalg, derudover har vi en Heinze der ikke er specielt tilfreds med at han ikke får spilletid. Så har vi Wolanski som har været udlejet uden større succes bl.a. pga skade og endelig har vi Korch som er udlejet til Hobro men har været 2. Valget deroppe og derfor ikke rigtig har fået noget spilletid.. (og nåeh ja så har vi vores nuværende 3. Målmand som jeg ikke engang kan huske navnet på, men han er vel ikke ligefrem en spiller man regner med fremover..?

Og så har mange et ønske om at vi skal hente en bedre førstemålmand.. Så skal vi vel også have skilt os af med en eller to af ovenstående.. Tvivler fx på at Heinze vil kunne affinde sig med at være helt nede som 3. Målmand..
Jeg tror såmen ikke rigtig der er nogen plan med dem ud over de selvfølgelig skal udvikle sig, her tænker jeg især på Haugaard, Wolanski og Korch. Glen har for nylig meldt ud at der hverken sker noget med venstre back eller målmandsposten for så ville de ikke følge klubbens strategi med selv at udvikle spillere. Jeg husker nu også hvor dårlig Lössl var i hans første sæson og Haugaard har vel kun droppet en enkelt gang som jeg husker det.
Jeg er mest spændt på hvad der sker omkring Wolanski, har hørt han er en god målmand og at han stod fremragende i de få kampe han fik for Vejle, men er lidt nervøs for hans psyke og personlighed.

Jesper BW1100

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/5373533

Lidt fra EB, som plejer at være velinformerede, omkring lønnen til Kristoffer. 100K om måneden er selvfølgelig en slat. Men hans talent er uomtvisteligt.

Brugeravatar
Supernatural
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Supernatural »

Det er ret meget, men jeg mener, at Albæk fik ca. det samme i sin tid. Man kunne dog godt frygte, at FCM nu giver væsentlige højere lønninger og smider mere omkring sig med pengene, hvilket i sidste ende kan være rigtig dumt.

Uanset hvad er det rigtig vigtigt, at vi nu sikrer Olsson permanent. Han er et kæmpe talent, og har gjort det rigtig godt for os. Nu mangler vi bare en god keeper eller en venstre back og så ser det rigtig godt ud for os.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Sniper skrev:
DenStolteJyde skrev:Jeg er lidt spændt på hvad planen er med alle vores keepere.. Vi har PT Haugaard som er vores sikre førstevalg, derudover har vi en Heinze der ikke er specielt tilfreds med at han ikke får spilletid. Så har vi Wolanski som har været udlejet uden større succes bl.a. pga skade og endelig har vi Korch som er udlejet til Hobro men har været 2. Valget deroppe og derfor ikke rigtig har fået noget spilletid.. (og nåeh ja så har vi vores nuværende 3. Målmand som jeg ikke engang kan huske navnet på, men han er vel ikke ligefrem en spiller man regner med fremover..?

Jeg tror såmen ikke rigtig der er nogen plan med dem ud over de selvfølgelig skal udvikle sig, her tænker jeg især på Haugaard, Wolanski og Korch. Glen har for nylig meldt ud at der hverken sker noget med venstre back eller målmandsposten for så ville de ikke følge klubbens strategi med selv at udvikle spillere. Jeg husker nu også hvor dårlig Lössl var i hans første sæson og Haugaard har vel kun droppet en enkelt gang som jeg husker det.
Jeg er mest spændt på hvad der sker omkring Wolanski, har hørt han er en god målmand og at han stod fremragende i de få kampe han fik for Vejle, men er lidt nervøs for hans psyke og personlighed.

Jeg forstår ikke helt FCMs målmandsstrategi, det er ikke korrekt når du nævner Haugaard, Wolanski, Kock for der er jo også ham danskeren som sad på bænken da Heinze sad uden for med skade, han hedder såmænd Marco Priis Jørgensen, som har spillet for Long islands i New York som jeg husker det.

At Riddersholm udtaler sig sådan, må jo være fordi at nogle har stillet ham spørgsmålet, alle ved hvor FCM har sine svage led og det er målmand og venstre back og højre back når Bak er væk.

Det så man senest mod FCK, hvor FCKs strategi bl.a. var at isolere Haugaard med bolden i fødderne.

FCM har 5 målmænd hvoraf den eneste ubekendte Wolanski ( altså hvad han kan ). Hvis Riddersholm udtaler sig sådan hvorfor henter man f.eks. Wolanski og Priis Jørgensen ??? Haugaard er jo heller ikke fra akademiet ??

Haugaard har i efteråret ikke formået sig at spille på U-21 landsholdet hvor FCNs og Horsens målmand har plads.

Hvis man er nr. 1 så skal man som minimum have en der kan spille sig på U-21 landsholdet som første valg.

Haugaard ligger i bunden af målmænd i superligaen, FCK, FCN, Brøndby, Randers, Aab, Esbjerg, OB, Hobro, Vestsjælland her vil Haugaard ikke kunne spille sig på, og vil få det svært i Silkeborg og Sønderjyske.

Han ville ikke være første valg i selv Horsens og nogle andre klubber i 1 divisíon.

Jesper BW1100

Jeg vil nu mene at Haugaard er bedre end Rask i Hobro, Ousager i OB og de 2 i Silkeborg.
Derudover er han ca. på niveau Skender i SønderjyskE og Mikkelsen i FCV.
Og i 1.division tror jeg nu han kunne spille sig på langt de fleste steder.
Men FCK, Esbjerg, AaB, BIF, Randers og FCN er bedre besat end os. Så kan man diskutere om det er godt nok.
Back pladserne gider jeg ikke diskutere igen. Der er vi imo fint dækket ind; i hvert fald venstre.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Så er det snart transfer tid!!
Nogen siger at januar er grå og kedelig!? Ikke mig !!! ;-)
Spændende måned vi er startet på:-)

http://www.fifatms.com/en/Data/transfer-windows/

.
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Sniper skrev:

Lössl dårlig i sin første sæson!? Wow du husker dårligt...

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Tja... det skal vel diskuteres ud fra det her

http://www.danskfodbold.com/spiller.php ... lubid=1002

Låst