enigtatoo skrev:Hold kæft en lortekamp. Synes egentlig ikke FCK er skræmmende, men de kommer til at se gode ud p.g.a.vores ufattelig mange fejl.
Det er muligt Haugård skal have chancer, men han er frygtelig svingende idag, og med sit udspil er han FCKs farligste mand.
Hvis vi overhovedet skal nå Europa skal vi have et væsentlig mere internationalt snit. Dermed mener jeg absolut bedre spillere/reserver på nogle pladser. 2 nye backs og en målmand kunne være starten.
Jeg kan efter indsatsen idag godt være nervøs for FCK.
FCK - FCM
Re: FCK - FCM
Kan vi få lov at stille stærkeste hold i pokalen mod EfB?? Synes virkelig Glenn fejler eklatant ved at spare så mange i pokalen.. Øv hvor er det her nederen at slutte på. To klare 3-0 nederlag. Ude af pokal og med sultne løver i ryggen.
Heldigvis har vi kun en kamp tilbage mod FCK, for det er vist vores onde ånd i år. Jeg tvivler også på at FCK bare lader stå til i vinterpausen, så de skal nok forstærke sig. Gudskelov har vi nu midlerne til at klaske 8/11 hold i ligaen ret overbevisende, og kun EFB, AAB (uden skader) og FCK giver os reel modstand. Så vi skal nok tage guldet.
Jeg tror dog vi skal passe på at hente nye spillere, for vi har allerede en trup hvor vi bliver nødt til at rotere hvis folk er skadesfri, og det gavner hverken stemningen i omklædningsrummet eller spillet på banen, når vi kun har superligaen at spille for det næste halve år.
Jeg tror dog vi skal passe på at hente nye spillere, for vi har allerede en trup hvor vi bliver nødt til at rotere hvis folk er skadesfri, og det gavner hverken stemningen i omklædningsrummet eller spillet på banen, når vi kun har superligaen at spille for det næste halve år.
Det er da helt klart på målmandsposten der skal forstærkes. Det er Haugaard der både direkte og indirekte sætter os under pres gang på gang:
- hans udspark er fornærmende ringe. Han evner for det første ikke, at sparke særligt langt, og så er det oven i købet ikke særligt præcist. Det er fornærmende ringe
- han evner ikke at gribe boldene, og dermed giver han ufatteligt mange assist, der gør modstanderne farlige
- endelig er han ufattelig ringe ude i feltet, hvilket modstanderne forlængst har læst. Dermed kan de lægge indlæggene relativt tæt på mål da de ved, at han ikke går ud til dem, for at gribe de,. Resultatet var i dag FCK's første mål.
En ny målmand må være første prioritet i transfervinduet, og så en ny venstre back. Lauridsen står jo bom stille gang på gang, og kigger fodbold. Han har alt for lidt konkurrence på den plads.
- og så skal sky vidst videre. Han kan ikke så godt tåle, at Sisto er blevet en større stjerne end ham, hvilet gør ham alt for ineffektiv i sit spil. Han har simpelthen ikke blik for modstanderne
- hans udspark er fornærmende ringe. Han evner for det første ikke, at sparke særligt langt, og så er det oven i købet ikke særligt præcist. Det er fornærmende ringe
- han evner ikke at gribe boldene, og dermed giver han ufatteligt mange assist, der gør modstanderne farlige
- endelig er han ufattelig ringe ude i feltet, hvilket modstanderne forlængst har læst. Dermed kan de lægge indlæggene relativt tæt på mål da de ved, at han ikke går ud til dem, for at gribe de,. Resultatet var i dag FCK's første mål.
En ny målmand må være første prioritet i transfervinduet, og så en ny venstre back. Lauridsen står jo bom stille gang på gang, og kigger fodbold. Han har alt for lidt konkurrence på den plads.
- og så skal sky vidst videre. Han kan ikke så godt tåle, at Sisto er blevet en større stjerne end ham, hvilet gør ham alt for ineffektiv i sit spil. Han har simpelthen ikke blik for modstanderne
-
Uldkraemmeren
Midt i elendigheden skal man netop huske at alt andet end et nederlag hjemme i den kamp vil gøre at resultatet i dag er uden betydning fordi man så indbyrdes vil stå lige. Præmissen for den kamp bliver anderledes fordi banen vil være god og spillerne ikke vil være så slidte som de er i dag da det er sidste kamp i efteråret.Bigdaddy skrev:Heldigvis har vi kun en kamp tilbage mod FCK, for det er vist vores onde ånd i år. Jeg tvivler også på at FCK bare lader stå til i vinterpausen, så de skal nok forstærke sig. Gudskelov har vi nu midlerne til at klaske 8/11 hold i ligaen ret overbevisende, og kun EFB, AAB (uden skader) og FCK giver os reel modstand. Så vi skal nok tage guldet.
jeg vil gaa saa langt at kalde det den storste skandaleKonsulen skrev:Det er da helt klart på målmandsposten der skal forstærkes. Det er Haugaard der både direkte og indirekte sætter os under pres gang på gang:
I FCMs historie, hvis man ikke kober en klassemaalmand
I det her vindue.
At tabe til Fck i parken er ikke en synd. Det må accepteres, måden det sker på, KAN ikke accepteres.
Problemet for mig er ikke et nederlag. Det sker og må forventes. Men det er til nærmeste konkurrent og det er nu 2 nederlag i streg vi går på pause med efter et rigtig flot efterår. Kan vi rejse os i starten af næste år eller kan denne afslutning være starten på noget nedadgående grimt.
Men det er da godt at vores trænerteam satsede i pokalen, så vi havde friske ben idag. Vi løb længere end Fck. Det tæller vel også for noget eller hvad ?
Problemet for mig er ikke et nederlag. Det sker og må forventes. Men det er til nærmeste konkurrent og det er nu 2 nederlag i streg vi går på pause med efter et rigtig flot efterår. Kan vi rejse os i starten af næste år eller kan denne afslutning være starten på noget nedadgående grimt.
Men det er da godt at vores trænerteam satsede i pokalen, så vi havde friske ben idag. Vi løb længere end Fck. Det tæller vel også for noget eller hvad ?
Smider du nogle millioner i kassen? for vi skal da nødigt, have en så stor skandale..FCM2000 skrev:jeg vil gaa saa langt at kalde det den storste skandale
I det her vindue.
pr0j3ct skrev:At tabe til Fck i parken er ikke en synd. Det må accepteres, måden det sker på, KAN ikke accepteres.
Smider du nogle millioner i kassen? for vi skal da nødigt, have en så stor skandale..FCM2000 skrev:jeg vil gaa saa langt at kalde det den storste skandale
I det her vindue.
de penge er der jo, man har meldt at vil
Hente 1 - 2 spillere.
Og der er Jo lovet flere penge ogsaa.
maalmand kan faaes til rimelige penge
Stop nu hyleriet. Vi har et bedre hold end FCK, og vi fører med 8 point, og 16 kampe tilbage.
Iker casillas, har været rygtet væk fra Real madrid, er det klasse nok?FCM2000 skrev: de penge er der jo, man har meldt at vil
Hente 1 - 2 spillere.
Og der er Jo lovet flere penge ogsaa.
maalmand kan faaes til rimelige penge
Bare fordi vi har penge, skal vi da ikke se hvor hurtigt vi kan smide dem væk igen. Vi skal stadig leve på talent. Derud over er der snak om en angriber/kant og evt. erstatning for evt. salg. Så ny målmand er vidst langt fra planen.
Er vores målmand god nok? well..
Men skandale ligefrem hvis ikke vi køber en klasse målmand. det er nok liiige voldsomt nok.
Selvom det er træls at gå til vinterpause efter de to kampe, så trænger holdet nok til pausen? Man vinder ikke et mesterskab på en halv sæson, vi skal spille op til vores bedste også i den næste halvdel, det ved vi om nogen. Vi har et fantastisk hold, vi har haft en fantastisk halvsæson, det ændrer de to kampe ikke på!
Det bliver spændende at se hvilke forstærkninger vi evt. får i vinterpausen. Må erkende at selvom jeg rigtig godt kan lide Haugaard, så ville en erfaren målmand i landsholdsklasse være et kærkommet indkøb. Ligesom vi godt kan bruge en højre back som gardering for Bak og måske en angriber i stedet for Janssen. Vi må se.
Det bliver spændende at se hvilke forstærkninger vi evt. får i vinterpausen. Må erkende at selvom jeg rigtig godt kan lide Haugaard, så ville en erfaren målmand i landsholdsklasse være et kærkommet indkøb. Ligesom vi godt kan bruge en højre back som gardering for Bak og måske en angriber i stedet for Janssen. Vi må se.
To nederlag i streg er selvfølgelig surt, man kan nu engang ikke vinde hver gang man spiller i Parken. Det er okay. Vi kunne have afgjort sæsonen med en sejr, og det kunne have været sjovt. Nu skal vi så kæmpe for det i foråret også. Men vi har stadig et solidt forspring, og vi har trods alt kun tabt ude mod respektable hold.
Hvis blot vi fokuserer på ikke at falde sammen ligesom sidste forår, så skal vi sgu nok snuppe guldet.
Hvis blot vi fokuserer på ikke at falde sammen ligesom sidste forår, så skal vi sgu nok snuppe guldet.
Der er tre ting jeg noterer mig, fire faktisk:
Det er de færreste hold der spiller 32 runder uden at tabe
Det er ikke en selvfølge at man vinder i parken/pløjemarken
Vi har 8 point ned til nr to og alle muligheder for at afgøre det selv
Det har været en fremragende efterårssæsonen - tak for det!
Det er de færreste hold der spiller 32 runder uden at tabe
Det er ikke en selvfølge at man vinder i parken/pløjemarken
Vi har 8 point ned til nr to og alle muligheder for at afgøre det selv
Det har været en fremragende efterårssæsonen - tak for det!
Er jeg den eneste der undrer mig over at Urena byttes ud med Hassan, således at vi spiller uden egentlig angriber?
Bevares et par skarpe offensive kanter er farlige, og har været det for os i store perioder, endog farligere end vores angribere, men synes det virkede mærkeligt at vi spillede uden egentlig angriber.
Bevares et par skarpe offensive kanter er farlige, og har været det for os i store perioder, endog farligere end vores angribere, men synes det virkede mærkeligt at vi spillede uden egentlig angriber.
Ståle er godt nok fræk: http://www.bold.dk/nyt/staale-nu-har-vi-et-lille-haab

Sådan noget er da bare med til at sætte os endnu mere op....Kan du se dem vakle?
- Historisk set vakler de jo altid. Men om det sker nu, er jeg mere tvivlende. En gang skal jo være den første. De har en bred trup, og de må jo lære efter at have mislykkes hver gang, både i pokalen og i mesterskabskampen, siger Solbakken.