Ny trøje

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim

Ny trøje

Indlæg af Kim »

Hej Alle,

Så I også den nye trøje i gårdagens kamp mod FCV. Personligt var jeg lidt skuffet, da jeg mener den gamle med den lange røde træk ned af trøjen var mere livlig og pænere, nu er den blåt sort/grå og noget kedelig - hvad siger I andre, måske skal man blot vænne sig til den som alt andet... :)

/Kim

admin 3

Re: Ny trøje

Indlæg af admin 3 »

Den virker kedelig til at starte med, men måske man bedre kan li den med tiden.

Mit problem var at spillernavnene var med rødt skrift virkelig gjorde dem svære at læserne.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Den er lidt mere enkel. Men jeg er stor fan af de røde tal og spillernavne, det har en god effekt og får den røde farve mere frem så det ikke visuelt blot er sort-hvidt.
Største mangel er forfra, hvor den mangler noget visuelt, det er for enkelt.

Billede

Den herover er en af dem jeg oftest vælger på en varm sommerdag :geek:

Billede

Den herover med den røde stribe på skulderen var også rigtig fint.

Fælles for dem, er at den røde farve har været meget tydelig, og det har givet trøjen lidt mere pondus visuelt.

Den kedeligste af alle trøjerne, synes jeg har været den herunder. Det var helt sort

Billede

Se selv trøjer i galleriet på http://www.fcmfoto.dk :ugeek:

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Jeg kan sådan set godt lide den nye.. selvom min hidtidige favorit enten er wunderelf version 1 eller den fra 08 http://iloapp.fcmfoto.dk/data/_gallery/ ... _thumb.jpg

(dog er jeg også ret stor fan af den lilla udebanetrøje..)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja den kan jeg også godt lide, der er også meget rødt med på den

Billede

Den netop afløste var også en af de gode ja

Billede

En skam den nye er lidt for ensartet forfra hmmm

Billede

Men den ser godt ud bagfra

Billede

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vildt som forumet ændrer på billedestørrelserne... :shock:

Brugeravatar
Supernatural
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Supernatural »

Synes vores nu gamle er meget pænere, desværre. Øv. Desuden har shoppen udsolgt, så man kan ikkemkøbe den gamle i XL!

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Supernatural skrev:Synes vores nu gamle er meget pænere, desværre. Øv. Desuden har shoppen udsolgt, så man kan ikkemkøbe den gamle i XL!
Well på stadion i går havde de stadig XXL, men den findes ikke online..

Brugeravatar
Supernatural
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Supernatural »

DenStolteJyde skrev:
Supernatural skrev:Synes vores nu gamle er meget pænere, desværre. Øv. Desuden har shoppen udsolgt, så man kan ikkemkøbe den gamle i XL!
Well på stadion i går havde de stadig XXL, men den findes ikke online..
Burde de ikke få de gamle trøjer igen? Det virker da som et kæmpe selvmål allerede at have udsolgt i starten af december.

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Synes den havde været super hvis der ikke var gråt på trøjen, det røde skrift bag på ser fedt ud. Men GRÅT = NEJ TAK!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja de grå kanter burde have været røde, så var den røde farve også blevet synlig forfra.

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Jeg er meget enig i at den grå farve burde være udskiftet med rødt, så der er rødt i halsen og på ærmerne. Samtidigt kunne det være interessant med et rødt islædt på shortsene, på langs, da de for nuværende er lidt for anonyme til min smag. De røde og navne på ryggen kan jeg godt lide.
Jeg har selv gået og luret efter en trøje meget længe, og slog til nu her hvor de sidste af den udgående trøje stod til 298 kr. :mrgreen: Har købt en størrelse M, da jeg læste at de skulle være store i størrelsen. Så er spørgsmålet om den passer, eller den kun skal på når jeg er på MCH Arena og ellers hænge i skabet hjemme. Satser på at kunne have den på til efteråret når jeg forhåbentlig skal tilbage på træningsbanen efter genoptræning af et opereret korsbånd. (Det kan jeg ikke anbefale nogen af jer andre at pådrage jer!) .

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Enig i, at det ville have være perfekt, hvis de grå dele af dragten var røde. Måske et fromt ønske til næste "kollektion". :)

Brugeravatar
KingJohn
Geografisk sted: København

Indlæg af KingJohn »

Er der nogen der har modtaget trøjen eller på anden måde ved noget om størrelserne?

Den 'gamle' som vi nu ikke har mere synes jeg var ret små i størrelserne, der passer en large mig, hvor jeg normalt bruger medium.

Besvar