Hvem har bedst økonomi i Jylland?
-
Ravnen
Re: Hvem har bedst økonomi i Jylland?
Hr: Larsen skrev:
-------------------------------------------------------
> >
> Det var da noget være vrøvl Ravn. du kan ikke stå
> og sige at det var pga. at backe´s exit som gjorde
> vi ikke genvendt titlen.
Det er da vist dig der vrøvler, hvor siger jeg det?
Omvendt siger Ole Mølgaard at manøvren godt måtte koste en enkelt topplacering i en enkelt sæson, og med tanke på Backes generelle succes her i landet er det da nærliggende at det har kostet mere..
Fandt lige et citat mere fra BT:
Bache: »Jeg oplevede det samme i AaB, hvor jeg kun havde været i seks måneder, da man ansatte Peter Rudbæk til at begynde to et halvt år senere - og vi vandt da mesterskabet med AaB!«
http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/artikel:aid=373046/
Det virker ikke videre smart at man ansætter en træner to et halvt år ud i tiden, og det var garanteret årsagen til at Bache valgte at smutte til Østrig, hvem gider være i en klub der allerede har skaffet afløseren?
Det med at han var for dyr har med eftertiden fået en lidt hul klang.
Og tro nu ikke jeg hetzer Aab, vi har en debat der kom ind omkring den manglende udnyttelse af potentialet, og fejltrinet med Backe-Rudbæk var sandsyneligvis skæbesvanger.
> >
> Det var da noget være vrøvl Ravn. du kan ikke stå
> og sige at det var pga. at backe´s exit som gjorde
> vi ikke genvendt titlen.
Det er da vist dig der vrøvler, hvor siger jeg det?
Omvendt siger Ole Mølgaard at manøvren godt måtte koste en enkelt topplacering i en enkelt sæson, og med tanke på Backes generelle succes her i landet er det da nærliggende at det har kostet mere..
Fandt lige et citat mere fra BT:
Bache: »Jeg oplevede det samme i AaB, hvor jeg kun havde været i seks måneder, da man ansatte Peter Rudbæk til at begynde to et halvt år senere - og vi vandt da mesterskabet med AaB!«
http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/artikel:aid=373046/
Det virker ikke videre smart at man ansætter en træner to et halvt år ud i tiden, og det var garanteret årsagen til at Bache valgte at smutte til Østrig, hvem gider være i en klub der allerede har skaffet afløseren?
Det med at han var for dyr har med eftertiden fået en lidt hul klang.
Og tro nu ikke jeg hetzer Aab, vi har en debat der kom ind omkring den manglende udnyttelse af potentialet, og fejltrinet med Backe-Rudbæk var sandsyneligvis skæbesvanger.
-
Hr: Larsen
Sjovt sådan du kan få drejet tingene Ravn.
Anyway, Det jeg mener er at der er fandeme ingen garanti været at hvis Backe havde forsat i AaB hans 6 måneder ud at vi så havde genvundet mesterskabet vel ???
Debatten har overhovedet ikke haft noget at gøre med om man ansatte Peter Rudbæk eller ej, men om Backe´s Exit var = med et tabt mesterskab.
Vi kan hurtig blive enig om at det ikke var den mest heldige ide AaB kom på der. Men som sagt ved ingen om hvordan det interrne spil har kørt, siden AaB valgte at finde en ny træner. jeg er rimmelig sikker på at man ikke skiller sig af med sin mesterskabstræner med mindre der er en god grund til det. og husk nu, du har kun hørt Backe´s side af historien, og det kan du ærligt talt ikke vuderer noget som helst fra, når du ikke kender modpartens side af historien.
-
Ranger (AGF)
Det kan man *suk* desværre godt sige 
De syv mio blev indregnet som transferindtægter for et par år siden. Så jo, du har egentlig ret.
EDIT:
Og så alligevel.
1.
Kurt køber transferrettigheder til spillerne for ca. 10 mio. Pengene ryger i AGFs kasse.
2.
Kurt køber aktier i forbindelse med aktieemissionen. Herunder for 7 mio. kr. der er øremærket playersponsoratet.
3.
AGF bruger syv af millionerne fra emissionen til at tilbagekøbe sponsoratet.
Så på sin vis er det lidt finansielt trylleri. Kurt har fået aktier, og AGF har fået kontanter. Almene investorer har fået større gennemsigtighed i ejerforholdet.
Håber det giver mening.
De syv mio blev indregnet som transferindtægter for et par år siden. Så jo, du har egentlig ret.
EDIT:
Og så alligevel.
1.
Kurt køber transferrettigheder til spillerne for ca. 10 mio. Pengene ryger i AGFs kasse.
2.
Kurt køber aktier i forbindelse med aktieemissionen. Herunder for 7 mio. kr. der er øremærket playersponsoratet.
3.
AGF bruger syv af millionerne fra emissionen til at tilbagekøbe sponsoratet.
Så på sin vis er det lidt finansielt trylleri. Kurt har fået aktier, og AGF har fået kontanter. Almene investorer har fået større gennemsigtighed i ejerforholdet.
Håber det giver mening.
-
Ravnen
> > Sjovt sådan du kan få drejet tingene Ravn.
Jeg prøver absolut ikke at dreje noget som helst, tværtimod er jeg forundret over hvor personligt du tager det, hvis du ikke kan klare en debat om det så lad da være med at svare.
> Anyway, Det jeg mener er at der er fandeme ingen
> garanti været at hvis Backe havde forsat i AaB
> hans 6 måneder ud at vi så havde genvundet
> mesterskabet vel ???
Pointen er vel også at Rudbæk blev ansat 2½ år ud i fremtiden efter at Backe kun havde været et halvt år i klubben. Det er dig der drejer tingene.
>
> Debatten har overhovedet ikke haft noget at gøre
> med om man ansatte Peter Rudbæk eller ej, men om
> Backe´s Exit var = med et tabt mesterskab.
Du drejer stadig løs. Det var Aabs mand der udtalte noget ligende at hvis det var ærgeligt hvis det så kostede en enkelt sæson osv. Læs dog lige hvad der står i indlæggene! Havde man ikke ansat Rudbæk 2½ år ud i fremtiden havde Backe måske forlænget, og set i det historiske lys med Backes videre succes i DK så var det en bommert, og desuden en underlig manøvre at ansætte en mand 2½ år ud i fremtiden når den siddende træner blot har haft et halvt år til at vise sit værd, man troede åbenbart ikke på Backe som så svarede igen med at vinde et mesterskab, men da var han tabt for klubben.
> Vi kan hurtig blive enig om at det ikke var den
> mest heldige ide AaB kom på der. Men som sagt ved
> ingen om hvordan det interrne spil har kørt, siden
> AaB valgte at finde en ny træner. jeg er rimmelig
> sikker på at man ikke skiller sig af med sin
> mesterskabstræner med mindre der er en god grund
> til det. og husk nu, du har kun hørt Backe´s side
> af historien, og det kan du ærligt talt ikke
> vuderer noget som helst fra, når du ikke kender
> modpartens side af historien.
Okay, havde du nøjedes med at svare dette så havde dit indlæg været noget mere seriøst! - Lad dog være med at fare i flint bare fordi man vover at sætte spørgsmålstegn ved noget, vil du kun have klap på skuldrene så hod dig til Aabs forum, herinde må du forvente at få noget modspil.
> > Sjovt sådan du kan få drejet tingene Ravn.
Jeg prøver absolut ikke at dreje noget som helst, tværtimod er jeg forundret over hvor personligt du tager det, hvis du ikke kan klare en debat om det så lad da være med at svare.
> Anyway, Det jeg mener er at der er fandeme ingen
> garanti været at hvis Backe havde forsat i AaB
> hans 6 måneder ud at vi så havde genvundet
> mesterskabet vel ???
Pointen er vel også at Rudbæk blev ansat 2½ år ud i fremtiden efter at Backe kun havde været et halvt år i klubben. Det er dig der drejer tingene.
>
> Debatten har overhovedet ikke haft noget at gøre
> med om man ansatte Peter Rudbæk eller ej, men om
> Backe´s Exit var = med et tabt mesterskab.
Du drejer stadig løs. Det var Aabs mand der udtalte noget ligende at hvis det var ærgeligt hvis det så kostede en enkelt sæson osv. Læs dog lige hvad der står i indlæggene! Havde man ikke ansat Rudbæk 2½ år ud i fremtiden havde Backe måske forlænget, og set i det historiske lys med Backes videre succes i DK så var det en bommert, og desuden en underlig manøvre at ansætte en mand 2½ år ud i fremtiden når den siddende træner blot har haft et halvt år til at vise sit værd, man troede åbenbart ikke på Backe som så svarede igen med at vinde et mesterskab, men da var han tabt for klubben.
> Vi kan hurtig blive enig om at det ikke var den
> mest heldige ide AaB kom på der. Men som sagt ved
> ingen om hvordan det interrne spil har kørt, siden
> AaB valgte at finde en ny træner. jeg er rimmelig
> sikker på at man ikke skiller sig af med sin
> mesterskabstræner med mindre der er en god grund
> til det. og husk nu, du har kun hørt Backe´s side
> af historien, og det kan du ærligt talt ikke
> vuderer noget som helst fra, når du ikke kender
> modpartens side af historien.
Okay, havde du nøjedes med at svare dette så havde dit indlæg været noget mere seriøst! - Lad dog være med at fare i flint bare fordi man vover at sætte spørgsmålstegn ved noget, vil du kun have klap på skuldrene så hod dig til Aabs forum, herinde må du forvente at få noget modspil.
-
Jesper BW1100
Problemet er at han forventer vi bare bøjer os i støvet og tilbeder hans meninger og holdninger.. Sådan er det bare ikke, og hvis man ikke kan klare den kritiske røst på "udebane" må man jo holde sig væk. (Hvilket er grunden til jeg ikke gider diskutere på andre fora)
-
fadlaa
HR. Larsen.
Hvordan kan du sige at bård borgersen og Mads bro Hansen er fodboldinvalide
http://sportenkort.dk/nyheder.asp?sport ... r_id=32960
sakset fra vejles hjemmeside
”Min genoptræning forløber planmæssigt og Vejle Boldklub har ressourcerne til at jeg kan fortsætte genoptræningen i professionelle rammer” udtaler Mads Bro Hansen.
”Kan Mads Bro Hansen genfinde dele af den spillemæssige standard, der gjorde ham til en stærk midtbanespiller for SønderjyskE og AaB, vil han i rutine og praksis blive en gevinst for Vejle Boldklub. Vi kalkulerer imidlertid ikke med Mads som profil i spillertruppen, fordi en tilbagevenden efter en svær akillesseneskade er et tålmodigt arbejde. Vi giver Mads muligheden for at vende tilbage, og vi sætter ressourcer af til den mest optimale genoptræning” udtaler fungerende sportschef Hans Lauge.
Hvordan kan en fodboldinvalid være fast mand på tippeligaens nr 1. Og hvorfor genoptræner mads bro hansen hvis han er fodbold invalid
Hvordan kan du sige at bård borgersen og Mads bro Hansen er fodboldinvalide
http://sportenkort.dk/nyheder.asp?sport ... r_id=32960
sakset fra vejles hjemmeside
”Min genoptræning forløber planmæssigt og Vejle Boldklub har ressourcerne til at jeg kan fortsætte genoptræningen i professionelle rammer” udtaler Mads Bro Hansen.
”Kan Mads Bro Hansen genfinde dele af den spillemæssige standard, der gjorde ham til en stærk midtbanespiller for SønderjyskE og AaB, vil han i rutine og praksis blive en gevinst for Vejle Boldklub. Vi kalkulerer imidlertid ikke med Mads som profil i spillertruppen, fordi en tilbagevenden efter en svær akillesseneskade er et tålmodigt arbejde. Vi giver Mads muligheden for at vende tilbage, og vi sætter ressourcer af til den mest optimale genoptræning” udtaler fungerende sportschef Hans Lauge.
Hvordan kan en fodboldinvalid være fast mand på tippeligaens nr 1. Og hvorfor genoptræner mads bro hansen hvis han er fodbold invalid
-
Hej Fadlaa !
Jeg kan godt se at man kan misforstå mit indlæg, det tar jeg så til mig.
Den gruppe spiller jeg nævner, har været meget skadet og mange af dem er blevet fodbold invalide, det sådan det skal forståes.
Mads Bro Hansen, valgte vejle af den grund der var en stilling som Sælger i klubben ledig til ham. Chancerne for at han kan komme på højeste neavue igen (SAS ligaen), er meget tvivlsome. Vejle har valgt at ta det som en bonus hvis det skulle lykkedes ham at blive fit for fight igen.
Bårg var meget skadet i hans tid i AaB, og spillede ikke voldsomt mange kampe for os. Skiftede til Start i Vinters, AaB lod ham ta hjem til den klub hvor hans karrier startede i, og rev hans 2 år kontrakt i stykker. (stort
)
Lars "Kosten" Thomsen, Lennart Bak & Frank Strandli :
Alle 3 Fodbold invalid og spiller ikke længere prof fodbold.
Kleber Sarenpaa Fodbold invalid, spiller vist nok for en klub på et laver neavue end tidligere.
Så er det vist skåret ud i pap til dig :=)
Jeg kan godt se at man kan misforstå mit indlæg, det tar jeg så til mig.
Den gruppe spiller jeg nævner, har været meget skadet og mange af dem er blevet fodbold invalide, det sådan det skal forståes.
Mads Bro Hansen, valgte vejle af den grund der var en stilling som Sælger i klubben ledig til ham. Chancerne for at han kan komme på højeste neavue igen (SAS ligaen), er meget tvivlsome. Vejle har valgt at ta det som en bonus hvis det skulle lykkedes ham at blive fit for fight igen.
Bårg var meget skadet i hans tid i AaB, og spillede ikke voldsomt mange kampe for os. Skiftede til Start i Vinters, AaB lod ham ta hjem til den klub hvor hans karrier startede i, og rev hans 2 år kontrakt i stykker. (stort
Lars "Kosten" Thomsen, Lennart Bak & Frank Strandli :
Alle 3 Fodbold invalid og spiller ikke længere prof fodbold.
Kleber Sarenpaa Fodbold invalid, spiller vist nok for en klub på et laver neavue end tidligere.
Så er det vist skåret ud i pap til dig :=)
-
YahooSeeker [Bot]
Ja! det e grundbeløbet, som AaB fodbold modtager uafhængig af resultater,, dertil kommer så diverse bonusser. Mener dog det er 7mio.
Att: Ravnen
Er du rar at forklare hvor jeg har sagt at Spar Nord aftalen var ringerer end Siemens? Jeg kan ikke huske at jeg har skrevet det, men kan ikke helt afvise det, da jeg selv på et tidspunkt var i tvivl om aftalens omfang.
//Dahl
Att: Ravnen
Er du rar at forklare hvor jeg har sagt at Spar Nord aftalen var ringerer end Siemens? Jeg kan ikke huske at jeg har skrevet det, men kan ikke helt afvise det, da jeg selv på et tidspunkt var i tvivl om aftalens omfang.
//Dahl
-
YahooSeeker [Bot]
Mon ikke AGF har den største omsætning i Jylland, der må da være en årsag til de kæmpe underskud vi kan lave år efter år, især med de tilskuer tal vi har.
Mollerup, heller et plus i regnskabet end en 3. plads og det er jo altid rart at møde FCM det giver gode point, 7 ud af 9 .
Mollerup, heller et plus i regnskabet end en 3. plads og det er jo altid rart at møde FCM det giver gode point, 7 ud af 9 .
-
Kent
Mollerup AGF skrev:
>
> Mollerup, heller et plus i regnskabet end en 3.
> plads
- og begge dele er vel lige urealistisk for GF? - med mindre du vil tage til takke med en en 3. plads i 1. div
Kent
>
> Mollerup, heller et plus i regnskabet end en 3.
> plads
- og begge dele er vel lige urealistisk for GF? - med mindre du vil tage til takke med en en 3. plads i 1. div
Kent
-
Ravnen
Det var ikke dig, men det var oppe og vende i denne tråd:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?5,114 ... #msg-11421
http://www.ulvegraven.dk/read.php?5,114 ... #msg-11421
-
København
fadlaa skrev:
> HR. Larsen skrev:
>
> Jeg ved ikke hvad du ser som håndøre, Silber blev
> solgt for 9 mio kr til FCK (hvilket udfra hvad jeg
> kan huske er det højeste beløb for en spiller
> mellem 2 danske klubber).
>
> Mener Abdul Sule blev solgt fra Fremad til AB for
> 11 mill
Hej
Jeg blander mig lige for en enkelt kommentar.
Det er vist rigtigt at AB gav et helt absurd beløb for Sule. Silber er vist den dyreste DANSKE spiller der er handlet imellem to klubber i suppen, selvom der vist ikke er ret mange der ved om Albrectsen eller Silber var dyrest. (Vel kun FCKs direktion)
Men AaB har vist også været med helt oppe omkring de dyreste da de købte Mads Bro, er det ikke rigtigt?
hilsen
København
> HR. Larsen skrev:
>
> Jeg ved ikke hvad du ser som håndøre, Silber blev
> solgt for 9 mio kr til FCK (hvilket udfra hvad jeg
> kan huske er det højeste beløb for en spiller
> mellem 2 danske klubber).
>
> Mener Abdul Sule blev solgt fra Fremad til AB for
> 11 mill
Hej
Jeg blander mig lige for en enkelt kommentar.
Det er vist rigtigt at AB gav et helt absurd beløb for Sule. Silber er vist den dyreste DANSKE spiller der er handlet imellem to klubber i suppen, selvom der vist ikke er ret mange der ved om Albrectsen eller Silber var dyrest. (Vel kun FCKs direktion)
Men AaB har vist også været med helt oppe omkring de dyreste da de købte Mads Bro, er det ikke rigtigt?
hilsen
København
-
København
>
> Hvordan er det lige det er gået for Silber i FCK.
> (bortset fra et par ok kampe i starten af foråret
> ???) ikke imponerende, og jeg tvivler på at han
> kommer op hans gamle neavue igen. (det var sq godt
> at få ham skudt at sted for 9 mio kr !)
Hvor mange landskampe spillede Silber imens har var i AaB?
Han har jo ambitioner om at komme til at spille store internationale kampe, både på klubplan og på landsholdet, så han er nok meget godt tilfreds med sit skifte. Og jeg vil da gerne nævne, at vi i København også er ganske godt tilfreds med ham. Når en ung spiller kommer til København er det ok at der går lidt tid før man slår til. En spiller som Silber skal udvikle sig meget før ham kan få en ligeså dominerende rolle på Københavns hold som på AaBs. Det er ham ved at gøre, og det glæder vi os over. At I så er glad for pengene er jo fint. Så er alle glade
-
København skrev:
> Hvor mange landskampe spillede Silber imens har
> var i AaB?
> Han har jo ambitioner om at komme til at spille
> store internationale kampe, både på klubplan og på
> landsholdet, så han er nok meget godt tilfreds med
> sit skifte. Og jeg vil da gerne nævne, at vi i
> København også er ganske godt tilfreds med ham.
> Når en ung spiller kommer til København er det ok
> at der går lidt tid før man slår til. En spiller
> som Silber skal udvikle sig meget før ham kan få
> en ligeså dominerende rolle på Københavns hold som
> på AaBs. Det er ham ved at gøre, og det glæder vi
> os over. At I så er glad for pengene er jo fint.
> Så er alle glade
Hmm jeg synes ikke det er stedet at diskuterer AaB & FCK Ting, så dette bliver det eneste reply jeg skriver om lige de 2 klubber. (da det jo er FCM´s debatside), send mig en Private Meddelse hvis du vil køre disktionen vidre.
Han nåede at spille 1 eller 2 landskampe mener jeg inden han skiftede til FCK.
Desuden vil jeg sige mulighederne er ligeså gode i AaB som FCK for at spille internationalt. Sidste år var vi det hold af de danske som kom længeste i Europa, og blev desværre slået ud af et godt Fransk Tophold (Auxerre), (hvem var det nu i røg til Gorcia ?
) Og iår snupper vi Royal League Trofæet fra jer :=)
Landsholdmæssigt, er vi bestemt heller ikke bagud. vi har et hav af spiller på U21 holdet (og de laver U-Hold) samt Würtz & Allan K. Jepsen på A Landsholdet. Så det fortæller vel lidt om at du ikke behøver at spille i de 2 "store" klubber for at spille på landsholdet.
Jeg er rent faktisk helt sikker på at Talenterne har bedre af at spille i klubber, som AaB & FCM da de for det første får mere spilletid, Ansvar også når chancen byder sig til at talent kan skifte til udlandet, så står klubben ikke i vejen og forlanger et kæmpe beløb for den pågældne spiller. Hvorfor tror du talenter som Hjalte Bo , Jesper Bech & Christian Traore skrider efter Kontrakt udløb ??? De kan da godt regne ud at de får ikke lov til at ta til udlandet, hvis chancen byder, med mindre man finder en klub som vil gi en overpris for spilleren, og sådan markedet er lige nu, så skal klubberne ikke forventer alt for høje priser for deres talenter.
Oj jeg synes ikke Silber har vist sønderligt meget, bortset fra de første 4-5 kampe i forået. Ellers har han da været en de ringeste på FCK´s hold i forået. (Han blev blandt andet skiftede ud i Aalborg.... kunnne han ikke tåle presset ? :=) ).
> Hvor mange landskampe spillede Silber imens har
> var i AaB?
> Han har jo ambitioner om at komme til at spille
> store internationale kampe, både på klubplan og på
> landsholdet, så han er nok meget godt tilfreds med
> sit skifte. Og jeg vil da gerne nævne, at vi i
> København også er ganske godt tilfreds med ham.
> Når en ung spiller kommer til København er det ok
> at der går lidt tid før man slår til. En spiller
> som Silber skal udvikle sig meget før ham kan få
> en ligeså dominerende rolle på Københavns hold som
> på AaBs. Det er ham ved at gøre, og det glæder vi
> os over. At I så er glad for pengene er jo fint.
> Så er alle glade
Hmm jeg synes ikke det er stedet at diskuterer AaB & FCK Ting, så dette bliver det eneste reply jeg skriver om lige de 2 klubber. (da det jo er FCM´s debatside), send mig en Private Meddelse hvis du vil køre disktionen vidre.
Han nåede at spille 1 eller 2 landskampe mener jeg inden han skiftede til FCK.
Desuden vil jeg sige mulighederne er ligeså gode i AaB som FCK for at spille internationalt. Sidste år var vi det hold af de danske som kom længeste i Europa, og blev desværre slået ud af et godt Fransk Tophold (Auxerre), (hvem var det nu i røg til Gorcia ?
Landsholdmæssigt, er vi bestemt heller ikke bagud. vi har et hav af spiller på U21 holdet (og de laver U-Hold) samt Würtz & Allan K. Jepsen på A Landsholdet. Så det fortæller vel lidt om at du ikke behøver at spille i de 2 "store" klubber for at spille på landsholdet.
Jeg er rent faktisk helt sikker på at Talenterne har bedre af at spille i klubber, som AaB & FCM da de for det første får mere spilletid, Ansvar også når chancen byder sig til at talent kan skifte til udlandet, så står klubben ikke i vejen og forlanger et kæmpe beløb for den pågældne spiller. Hvorfor tror du talenter som Hjalte Bo , Jesper Bech & Christian Traore skrider efter Kontrakt udløb ??? De kan da godt regne ud at de får ikke lov til at ta til udlandet, hvis chancen byder, med mindre man finder en klub som vil gi en overpris for spilleren, og sådan markedet er lige nu, så skal klubberne ikke forventer alt for høje priser for deres talenter.
Oj jeg synes ikke Silber har vist sønderligt meget, bortset fra de første 4-5 kampe i forået. Ellers har han da været en de ringeste på FCK´s hold i forået. (Han blev blandt andet skiftede ud i Aalborg.... kunnne han ikke tåle presset ? :=) ).
-
Jesper BW1100
> Desuden vil jeg sige mulighederne er ligeså gode i
> AaB som FCK for at spille internationalt. Sidste
> år var vi det hold af de danske som kom længeste i
> Europa, og blev desværre slået ud af et godt
> Fransk Tophold (Auxerre), (hvem var det nu i røg
> til Gorcia ?
) Og iår snupper vi Royal League
> Trofæet fra jer :=)
Ahh nu har du da vidst lige de røde briller på... Jeg vil nu mene at mulighederne for europæisk er bedre i FCK end den er i Aab og for den sags skyld FCM.. Og det ved du jo også godt...
> Desuden vil jeg sige mulighederne er ligeså gode i
> AaB som FCK for at spille internationalt. Sidste
> år var vi det hold af de danske som kom længeste i
> Europa, og blev desværre slået ud af et godt
> Fransk Tophold (Auxerre), (hvem var det nu i røg
> til Gorcia ?
> Trofæet fra jer :=)
Ahh nu har du da vidst lige de røde briller på... Jeg vil nu mene at mulighederne for europæisk er bedre i FCK end den er i Aab og for den sags skyld FCM.. Og det ved du jo også godt...