FCM - ÅB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: FCM - ÅB

Indlæg af Kent »

Vi mangler ledere på den centrale midtbane i dag, og derfor synes jeg nærmest Glen er nødt til at stille med både Sparv og Izu. Også fordi de simpelthen er bedre end Marco og Olsson. Så presset som vi er på skades- og karantænefronten, så har vi ikke råd til ikke at have vores bedste spillere på banen. Jeg foretrækker derfor en central 3-kant med Izu, Sparv og Marco. Med Olsson og Rilwan på bænken har vi også noget at skyde med derfra.

Det store problem med at spille med Urena i front er, at han er en helt anden type end Duncan, og vi derfor skal spille på en anden måde. Vi har haft en uge til at træne i det, så forhåbentlige er vi skarpe på det.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Synes også de fleste foreslåede opstillinger herinde er lidt verdensfjerne. Hvis vi vil holde fast i formationen, så bør vi spille Sparv, Izu og Marco/Olsson på midten. Akkurat som Kent siger, af den simple årsag at de er de bedste af de som er til rådighed. Om så trekanten skal vendes er mere tvivlsomt, umiddelbart er det vel ikke nødvendigt, Sparv kan godt spille en 8'er.

Kom nu i dag drenge!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Mon ikke det kan ske, at vi satser på Onuachu i front, så vi kan spille vores normale spil? Urena kan så vidt jeg husker også bruges på kanten, eller endda på Anderssons plads.

Det bliver spændende at se hvad Glen vælger :geek:

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Krydser fingre for 1 point i dag. Hele ryggraden i holdet er væk og Aab, som vi i forvejen har haft det svært imod på det seneste, kommer i tæt på stærkeste opstilling.

Bliver en hård hård test den her. Håber 12. manden kan få hevet drengene op til point. 1 er mere end fint i dag. Hvis vi får 3! - så kan jeg ikke se hvordan nogen kan skyde os ned på vejen mod guldet.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Noe

Indlæg af Noe »

Det er selvfølgelig ikke nogen optimal situation, men vi skal huske, at sidste år måtte vi mod FCN stille med Danny O, Curth og Gemmer på midtbanen. Og vandt :) Det her er luksusproblemer i sammenligning.

Jeg tror også, at Glen vælger både Izu og Sparv. I min verden er Sparv, uanset fantastiske kvaliteter, bare ikke nogen 8'er. Det bliver også spændende at se hvordan vi bruger fløjene i dag. Der mangler en stationær mand at sigte efter i boksen.

Endelig kan det jo være, at Glen laver en "Glen" og starter med Poulsen og Duncan alligevel. Det ville ikke undre. ;)

Noe

Indlæg af Noe »

Hov! Vores B-hold er også meget bedre end de andre :)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

FANTASTISK præstation må man sige.

I starten var der lige lidt uro - et par omstillingsmuligheder til Aab hvor vi ikke så for gode ud. Aab havde dog ikke skarpheden til at det for alvor blev farligt. Derefter var der vel kun 1 hold på banen. Jeg er virkelig imponeret. Det har var en kamp jeg var virkelig nervøs for, men det kan jo godt se ret dumt ud her bagefter.

Kristoffer Olsson var enormt imponerende i dag. 19 år og så spille på det niveau med den modenhed. Få nu bare skrevet kontrakt med den knægt. Kan kun gå for langsomt.

Tim Sparv var vel man of the match i mine øjne, men både Igboun og Olsson kunne også fortjene den hæder imo. Der var mange der virkelig spille topbold i dag.

Det eneste malurt jeg lige kunne finde var RH's røde kort mod slut - fuldstændig i orden. Desværre.
Hvis man skal være lidt pernitten så synes jeg også at 2 meter manden måske skulle spille lidt mindre hæl og tå når han nu får chancen.

Så vigtigt det her. Lige tabt BOXEN på nettet i poker i dag. Kan alligevel gå i seng med et smil på læben når vi kommer så langt. Nu har det været en god dag. Super dag. :)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Nu har vi også bevist, at vi med et reservehold, helt kan udspille Aab. Det mest fantastiske fodbold vi har vist i lang tid. Super præstation af alle. Tak for endnu en fantastisk weekend med endnu en sejr til samlingen.

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Er det bare mig der syns det røde kort til Hassan er vanvittig hårdt dømt? Har set situationen et par gange nu og syns stadig det ligner et straffe.

974

Indlæg af 974 »

mrjelle skrev:Er det bare mig der syns det røde kort til Hassan er vanvittig hårdt dømt? Har set situationen et par gange nu og syns stadig det ligner et straffe.
Det synes jeg ikke på nogen måde - det ville sgu være et tyndt dømt straffe i så fald :-)

Rilwan gik efter at kunne gå fra banen som en af de store sejrherrer - det synes jeg i den grad at han missede..

Nu får han dog lidt mere tid til at komme i form :-)

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Fantastisk. Intet mindre. Sparv i mine øjne motm, selvom Jim Larsen, Igboun og Olsson også er stærke kandidater. Fortsæt så med FCV!

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

mrjelle skrev:Er det bare mig der syns det røde kort til Hassan er vanvittig hårdt dømt? Har set situationen et par gange nu og syns stadig det ligner et straffe.
Jeg synes ikke, det ligner straffe. Han falder så vidt jeg kan se ikke over benet. Til gengæld, hvis man skal have de farvede briller på, ligner det heller ikke at han filmer, men tværtimod bare er lidt overgearet og mister balancen.

Hvor meget karantæne giver det? Er Hassan så ude resten af efteråret, eller tilbage mod FCK?

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Fantastisk indsats! Intet mindre.. Stor respekt til trænerteamet for en perfekt taktik, hvor vores B-kæde fuldtændig splitter AaB's mestre på dagen! 16 point til AaB føles sgu godt..

Lad os hurtigst muligt få skrevet 5 år med Olson og Urena! Olson ligner jo en mand med 50 kampe på senior niveau..

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Hassan får 1 dag

gult/rødt = 1 dag
direkte rødt = 2 dage

Men han ville nok kun få en bænkplads alligevel resten af året.

Vi styrer bare den superliga helt vildt. Afstanden siger bare alt om klasseforskel på alle parametre.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

For dælen hvor var Olsson, Sparv og Jim ufattelig gode i dag. Vi pisser jo direkte på AaB med et halvt reservehold. Det er mesterklasse!
PS: Hvis folk keder sig kan kamptråden på debatsiden anbefales. En flok tudende AaB'er gør sejren ekstra god!

Besvar