SIF - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: SIF - FCM

Indlæg af Lupus1999 »

Mike80 skrev:Den er bekræftet: http://danskfodbold.com/karantaener.php ... sonid=2012

Igen risikerer vi (hvis Dichov er skadet) at skulle stille med noget der ligner 3 og 5 valget til vores midterforsvar samtidigt med at vi øjensynligt kommer til at undvære det meste af vores rutine med Bak, Andersson og Jacob Poulsen! Altså uden en 5-6 af vores normale startere... Og så lige mod AaB igen, igen...

Puhaaa.. Den blir hård!

Mike
Rilwan, Erik, Bach Bak, og Jakob Poulsen er i spil til AaB kampen. Francis Dickoh er ikke nævnt som skadet på hjemmesiden, så tror han er klar. http://fcm.dk/nyheder/overblik-over-skadeslisten

Gætter på Bach Bak spiller og at Erik Sviatchenko er på bænken til AaB kampen.

Bagkæden: Bak, Dickoh, Larsen, Lauridsen

Noe

Indlæg af Noe »

Lupus1999 skrev:
Rilwan, Erik, Bach Bak, og Jakob Poulsen er i spil til AaB kampen. Francis Dickoh er ikke nævnt som skadet på hjemmesiden, så tror han er klar. http://fcm.dk/nyheder/overblik-over-skadeslisten

Det var da vist den positive udlægning. ;) Jeg læser, at Erik ikke bliver klar. Men mon ikke Bak heler op (det plejer han) og så må vi håbe på Poulsen. Han ville være meget ærgerlig at undvære.

Noe

Indlæg af Noe »

Wow. Midtjylland er virkelig det sværeste sted på planeten at få succes på fodboldbanen: http://aoh.dk/artikel/til-lykke-fcm--men-det-halter

Wonder why vi aldrig vinder noget. :(

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Du godeste... :?

Hvis 10 points forspring i superligaen ikke kan begejstre, så er der vist ikke andet at gøre end at flytte til Barcelona ;)

Noe

Indlæg af Noe »

Ravnen skrev:Du godeste... :?

Hvis 10 points forspring i superligaen ikke kan begejstre, så er der vist ikke andet at gøre end at flytte til Barcelona ;)
Eller Haderslev. Jeg kan forstå på læserbrevet, at det er dér man får noget for pengene som tilskuer.

Fcmrose

Indlæg af Fcmrose »

Bevares det var da ikke topunderholdning i fredags på Silkeborgs tilskuer(u)venlige stadion. Men tre point er da altid velkomne. Specielt på Silkeborg stadion, hvor vi ikke er forvendt med sejre. Ud fra tv-billederne at bedømme virkede det nu ikke specielt mere underholdende i Haderslev. Altid fedt at starte rundens kampe med en sejr, for derefter at vente på at KBH klubberne sætter point til - på den måde var det en rigtig god runde

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

At det skulle være bedre at tage til Haderslev har jeg godt nok svært ved at forstå.. De er da om nogen kendt for at spille destruktivt fodbold..

Jeg synes faktisk at FCM har mange spillere der er spændende at se, og at vi generelt spiller på et ret godt niveau.. Jeg så ikke silkeborg kampen, men det virker godt nok som om der er en der har fået det forkerte ben ud af sengen..

Hvis det er den attitude han går til fodbold med så er det måske meget godt at han bliver hjemme i sofaen...

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Noe skrev:Wow. Midtjylland er virkelig det sværeste sted på planeten at få succes på fodboldbanen: http://aoh.dk/artikel/til-lykke-fcm--men-det-halter

lol, den skribent mangler da vist noget i øverste etage.

Jeg er jublende lykkelig hver gang vi får 3 point i øjeblikket. Det her handler om at få det første mesterskab i hus. Intet andet. Drengene kan ikke spille super poleret champagne bold hver eneste gang. Specielt ikke når banerne begynder at halte her i det sene efterår. Fantastisk at vi for første gang i FCMs historie begynder at vinde gang på gang selv når vi spiller sløjt. Det er jo det der gør forskellen på at kunne blive mestre og ikke blot blive nummer 2 eller 3 i de gode sæsoner.

Hvis skribenten vil se sublim fodbold af drengene hver gang så håber jeg da at han har optaget kampen ude mod Hobro. Så kan han jo se den igen og igen. Ligner mest af alt et troll indlæg

Jeg er sikker på at han er yderst velkommen i Haderslev.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

Det er bare en dum troll -' don't feed him ;)

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Noe skrev:Wow. Midtjylland er virkelig det sværeste sted på planeten at få succes på fodboldbanen: http://aoh.dk/artikel/til-lykke-fcm--men-det-halter

Jamen så vil jeg da sige god tur til Haderslev til Albert!
Er han mon manden der gemte sig bag FCMReal?

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Hold nu kæft en tegning. Bliv dog væk og følg SønderjyskE, hvis de appellerer mere til dig. Du vil ikke blive savnet, Albert. Et ægte eksempel på den tabermentalitet, der nogle gange har fået for meget overhånd på vores hjemmebane.

"Buuuhhh, I spiller ikke flot nok." Gå nu væk. Succeskriteriet må være sejre. Dem har holdet leveret i stor stil, og det fortjener de fandeme kredit for.

Jeg kan ikke huske, hvornår det har været bedre at være FCM-fan. Jo, det var sjovt, når Zidan tryllebandt hjemmebanen, men vi stank jo på udebane. Jeg foretrækker den nuværende situation til hver en tid.

Forza Midtjylland. Ses mod AaB.

Christian

Indlæg af Christian »

Ros til Albert for at sætte gang i vores forum.

Jeg var fint underholdt i fredags, og synes vi havde en del gode aktioner.
Silkeborg er svære at spille mod, og sådan tror jeg mange hold har det.

Hvis man interesserer sig for klubben var der jo også Olsson man kunne følge.
Og Urena da han kom ind.
Og om Haugaard tog sig af indlæggene på fornuftig vis.
og mange andre aspekter i kampen som måske ikke lige drejer sig om flotte kombinationer.

For mig var det en god kamp og en rigtig god start på weekenden.

oros

Indlæg af oros »

Christian skrev:Ros til Albert for at sætte gang i vores forum.

Jeg var fint underholdt i fredags, og synes vi havde en del gode aktioner.
Silkeborg er svære at spille mod, og sådan tror jeg mange hold har det.

Hvis man interesserer sig for klubben var der jo også Olsson man kunne følge.
Og Urena da han kom ind.
Og om Haugaard tog sig af indlæggene på fornuftig vis.
og mange andre aspekter i kampen som måske ikke lige drejer sig om flotte kombinationer.

For mig var det en god kamp og en rigtig god start på weekenden.
Så desværre ikke kampen.....
Tipsbladet har Tim Sparv og Jim Larsen på ugens hold for deres bundsolide men mindre spektakulære arbejde. Det sidste stod Pione Sisto for. Tre på ugens hold er fint for mig.
Derudover har EB seks (6!) ulve på deres top tolv over ligaens bedste spillere!
Endvidere fører U19 deres liga i tæt parløb med FCN - resten er langt bagefter!

Klap i Albert!!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Kan du skrive den top12 ind her, eller har du et link? :geek:

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Noe skrev:
Lupus1999 skrev:

Det var da vist den positive udlægning. ;) Jeg læser, at Erik ikke bliver klar. Men mon ikke Bak heler op (det plejer han) og så må vi håbe på Poulsen. Han ville være meget ærgerlig at undvære.
Ja, det er det.

Jeg synes dog at FCM har for vane at mediespinne lidt med skaderne. Tror på Erik, Rilwan og Bach Bak er med i truppen til AaB kampen, men tvivler på to ugers pause er nok for Jakob Poulsen.

Bak mener selv han bliver klar: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... l-aab-kamp

Og han snakker om en revanche, som spillerne har til gode. :D

Besvar