SIF - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noe

Re: SIF - FCM

Indlæg af Noe »

Puh, vi har det bare svært mod SIF. Et spejl af den sidste kamp, bortset fra at dommeren havde en rød trøje på i dag.

De tre point står der mere end nogensinde før "Benham" på. Hvor ville vi være uden Sparv, Olsson og Urena i dag? Urena må næsten være MVP iforhold til spilleminutter i superligaen. Han kommer til at skaffe os mange points, hvis vi holder på ham. Det bør man nok overveje ganske alvorligt.

6097
Geografisk sted: Billund

Indlæg af 6097 »

Noe skrev:Puh, vi har det bare svært mod SIF. Et spejl af den sidste kamp, bortset fra at dommeren havde en rød trøje på i dag.

De tre point står der mere end nogensinde før "Benham" på. Hvor ville vi være uden Sparv, Olsson og Urena i dag? Urena må næsten være MVP iforhold til spilleminutter i superligaen. Han kommer til at skaffe os mange points, hvis vi holder på ham. Det bør man nok overveje ganske alvorligt.
Ja Urena må da for pokker da snart få chancen, i stedet for vores absolutte ringeste mand igen igen (nævnte det også efter FCV kampen) med Duncan der ikke for noget som helst det igen igen.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Sejr og 3 point i en typisk Sif - Fcm kamp. God kamp af Olsson og godt indhop af Urena. Vi fightede hvor niveauet manglede.
FCM2000 skrev:andre Rømer og lauridsen de svage led i dag
Prøv noget nyt. Prøv at give en spiller ros..

Brugeravatar
Holger

Indlæg af Holger »

Tænk, at der findes personer, der gider lede efter "huller i osten", når vi lige har vundet en fredagskamp - endda en kamp mod en notorisk svær modstander.

Vi stiller selv med 2. valg på flere pladser og må endda skifte tidligt ud - alligevel formår vi at kontrollere kampen i stort set alle 90 minutter.

Jeg må indrømme, at jeg vælger bare at være glad. Jeg ser også frem til de dage, hvor det hele bare peaker, men så længe vi vinder i mellemtiden, så pyt med de små fejl. Alle arbejder stenhårdt og der virker til at være harmoni over hele linjen :-)

3 af de gode Jeg elsker fredagskampe - når FCM vinder!

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Ja weekenden er bare meget bedre oven på en fredags sejr

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

Nøj en lækker stemning nede ved flokken idag! Der var gas på lige fra starten og endnu engang viste Andersson og Sisto (med en lækker assist) fra Ureña og virkelig et par hårdt arbejdende folk i resten af FCM trup at når vi er sammen - så er vi fucking stærkest ! Så fantastisk idag!

Var virkelig en fornøjelse at danse rundt og skabe os åndssvagt nede bag målet 8-)

6097
Geografisk sted: Billund

Indlæg af 6097 »

DenLange skrev:Nøj en lækker stemning nede ved flokken idag! Der var gas på lige fra starten og endnu engang viste Andersson og Sisto (med en lækker assist) fra Ureña og virkelig et par hårdt arbejdende folk i resten af FCM trup at når vi er sammen - så er vi fucking stærkest ! Så fantastisk idag!

Var virkelig en fornøjelse at danse rundt og skabe os åndssvagt nede bag målet 8-)
Ja sønnike og jeg kunne desværre ikke selv være med jer i Silkeborg, men vi så kampen på tv og sagde også flere gange at det bare var super at se alle de FCM fans der bare fyldte hele udebaneafsnittet. Super støtte i kom med derfra. :D

Sniper

Indlæg af Sniper »

Man bliver sq stolt af at se hvor mange fans der efterhånden rejser med holdet rundt og når de skaber sådan en stemning. Vi er virkelig ved at være en storklub i DK, også på tribunerne ;)

Elsker når vi fejrer sejrene efter kampene med holdet. Tror jeg også spillerne nyder. Og det skal vi virkelig have bygget videre på.

Kæmpe respekt herfra til dem der skabte den fede stemning igår :D

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Nu når jeg ikke kunne komme til SILKEBORG pga. Ferie i sydens sol kan jeg oplyse at intet er bedre end 3 point .uanset om nogle ikke lever helt op til det de burde. Dog er de 3point vundet og har gjort ferien perfekt..

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Ærgerligt at vi må mangle Banggaard og Andersson til AaB kampen. Desuden er Bach Bak og Poulsen tvivlsomme, så vi må igen stille alternativt op.

Jakob Haugaard
Rømer, Dickoh, Larsen, Lauridsen
Sparv
Sisto, Olsson, Larsen, Igboun
Duncan

Det vil være mit bud på en start 11. Jokeren kan være at Erik Sviatchenko er sin skade kvit og spiller i forsvaret.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Hvorfor mener du vi mangler Banggaard? Er med p at Petter er i karantæne, og at PB er tæt på, men det krævede 6 point, og det har han da ikke fået?

Noe

Indlæg af Noe »

Lupus1999 skrev:Ærgerligt at vi må mangle Banggaard og Andersson til AaB kampen. Desuden er Bach Bak og Poulsen tvivlsomme, så vi må igen stille alternativt op.

Jakob Haugaard
Rømer, Dickoh, Larsen, Lauridsen
Sparv
Sisto, Olsson, Larsen, Igboun
Duncan

Det vil være mit bud på en start 11. Jokeren kan være at Erik Sviatchenko er sin skade kvit og spiller i forsvaret.
Er det bekræftet, at Banggaard får 6 points for det gule kort?

Det bekymrer, at Dickoh ikke er med i dagens reservekamp. Hvorfor skal vi altid rammes så massivt på en enkelt nøgleposition?

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Den skulle være bekræftet. Det står på danskfodbold.com, som administreres af DBU.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Den er bekræftet: http://danskfodbold.com/karantaener.php ... sonid=2012

Igen risikerer vi (hvis Dichov er skadet) at skulle stille med noget der ligner 3 og 5 valget til vores midterforsvar samtidigt med at vi øjensynligt kommer til at undvære det meste af vores rutine med Bak, Andersson og Jacob Poulsen! Altså uden en 5-6 af vores normale startere... Og så lige mod AaB igen, igen...

Puhaaa.. Den blir hård!

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Jeg er vild med at Christian Poulsen står til at spille i Evian. :)

Besvar