Ureña og Duncan på toppen kunne være vanvittigt.Fcmrose skrev:Har nok også svært ved at se Duncan kommer til at sidde ude, hvis han er klar. Men det er helt rigtigt set, at vi ikke skal spille lange bolde på ham, det er ikke hans spidskompetance. Vi må jo sige, at i de kampe efter skaden i Parken, der spillede vi på en anden måde. Specielt husker jeg 0B blive kørt rundt, af små hurtige kombinationer. Vi spiller et andet spil, måske knap så seværdigt, når Duncan ligger og skal modtage meget opspil. Men så længe vi vinder så er det jo det vigtigste. Det er jo også en klar styrke at vi behersker forskellige systemer afhængig af egen trup, og modstander. Med Sly ude kunne man måske overveje at køre med to på toppen. Urena og Duncan - fysik og speed?
FCM - FCN
Re: FCM - FCN
Ja nu kan jeg jo ikke lige gennemskue om du har ironi i din kommentar, men ja Urena og Duncan kunne jeg virkelig godt tænke mig og se. En stor stærk fysisk spiller som man kan spille bolden op på , og en lynhurtig teknisk spiller til og tage de bolde og løb omkring den anden spiller, mener da vi havde en del succes med den konstellation da vi (godt nok for længe siden) spillede med Tim Jansen og Igbun på denne måde. Men ja er da godt klar over at det er svært at argumentere mod Duncans præstationer, men det frustrerer mig bare stadig at vi mangler den facet i spillet at der hedder dybdeløb, og som bare er såre simpelt at udføre med de rette folk med speed i fødderne.DenLange skrev:Ureña og Duncan på toppen kunne være vanvittigt.Fcmrose skrev:Har nok også svært ved at se Duncan kommer til at sidde ude, hvis han er klar. Men det er helt rigtigt set, at vi ikke skal spille lange bolde på ham, det er ikke hans spidskompetance. Vi må jo sige, at i de kampe efter skaden i Parken, der spillede vi på en anden måde. Specielt husker jeg 0B blive kørt rundt, af små hurtige kombinationer. Vi spiller et andet spil, måske knap så seværdigt, når Duncan ligger og skal modtage meget opspil. Men så længe vi vinder så er det jo det vigtigste. Det er jo også en klar styrke at vi behersker forskellige systemer afhængig af egen trup, og modstander. Med Sly ude kunne man måske overveje at køre med to på toppen. Urena og Duncan - fysik og speed?
Jeg synes da ikke vi mangler dybdeløb, det er Petter Andersson da fremragende til.
Vi må lige huske på, at vi har scoret 28 mål i 13 kampe, det er altså rigtig flot. Der er ikke grund til at lave voldsomme ændringer hvad offensiven angår.
Vi må lige huske på, at vi har scoret 28 mål i 13 kampe, det er altså rigtig flot. Der er ikke grund til at lave voldsomme ændringer hvad offensiven angår.