Bare få det solgt

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noerum

Re: Bare få det solgt

Indlæg af Noerum »

Fc Midtjylland er en fodboldklub. Ikke en håndbold/racer/dans/badminton/golf eller noget som helst andet klub. Slut.

Noe

Indlæg af Noe »

I gårsdagens sene sportsudsendelse på DR forlød det, at FCM Håndbold kæmper for, at det fremover skal være lovligt at sælge klubnavne til kommercielle partnere. Udover at det i sig selv er en ganske horribel tankegang, må det åbne for frasalg af håndbolden. Jeg har i hvert fald meget svært ved at se den oplagte synergieffekt mellem FC Midtjylland og "Christina Watches Handball".

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Noe skrev:I gårsdagens sene sportsudsendelse på DR forlød det, at FCM Håndbold kæmper for, at det fremover skal være lovligt at sælge klubnavne til kommercielle partnere. Udover at det i sig selv er en ganske horribel tankegang, må det åbne for frasalg af håndbolden. Jeg har i hvert fald meget svært ved at se den oplagte synergieffekt mellem FC Midtjylland og "Christina Watches Handball".
Og netop det har jo også været på tale, men Hembo trak sig i første omgang igen da han ikke kunne få lov til at kalde holdet hvad han ville..

Noe

Indlæg af Noe »

DenStolteJyde skrev:
Og netop det har jo også været på tale, men Hembo trak sig i første omgang igen da han ikke kunne få lov til at kalde holdet hvad han ville..
Jeg kan ikke se andet, end at Kølbæks pludselige interesse i emnet hænger sammen med en fortsat dialog med Hembo om et køb.

Besvar