På vej mod pokaltriumf 2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Fcmrose

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Fcmrose »

Jeg troede egentlig Tim Jannsen var klar igen. Er dette det endegyldige tegn på, at vi har set ham for sidste gang i en FCM-trøje?

aoa-fcm

Indlæg af aoa-fcm »

Hvis der er en eller flere, som ser kampen på tv eller stadion, så må du/I meget gerne smide et referat af spillernes præstation i kampen op herinde :D Kunne være sjovt at høre, hvordan de begår sig :)

Fyrsten

Indlæg af Fyrsten »

Olsson leverede en super indsats.

Tim sparv lavede et klassemål.

Duelund med nogle meget flotte aktioner og generelt viste de unge spillere et meget højt niveau.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Stille og rolig sejr på 5-1. Skal man fremhæve nogen, kunne det være Olsson, der blev ved og ved.

Efter en god start gik Aarhus Fremad en del ned, og da vi først fik scoret, var der ingen vej tilbage. Fint at se mål fra Onuachu, Ureña, Sparv og Marco Larsen.

Vi er planmæssigt videre. :)

Sniper

Indlæg af Sniper »

Enig, Olsson var rigtig god. Ham så jeg rigtig gerne vi skrev kontrakt med ;)

Og Duelund ser virkelig spændende ud 8-)

Noe

Indlæg af Noe »

Perfekt forløb. Vi kunne skifte Izunna ud efter 60, og derudover var kun Haugaard og Sparv med som potentielle superligastartere på fredag.

De unge gjorde det godt. Især Olsson, synes jeg. Han lignede en der havde noget at bevise. Styrede spillet fra midten, og arbejdede hårdt - også i tilbageløb og pres. Ham får vi snart at se igen.

Paul gjorde det godt, men ville indimellem for meget. Sparv var kølig i centerforsvaret og både Rømer og Møller spillede Fremad tynde.

Flot kamp, men selvfølgelig ikke den modstand vi er vant til.

Christian

Indlæg af Christian »

Også olsson herfra. Han har virkelig blik for spillet og helt fantastiske afleveringer.
Paul var den anden jeg lagde mest mærke til og rigtig glad på urenas vegne over målet. Men han trænger altså til lidt skudtræning. Farten og teknikken fejler intet ellers.

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Der bliver talt meget om vores tyndt besatte venstre back, men faktum er at Frederik Møller er en klassespiller. Han er farlig i stort set alle de kampe han spiller, og leverer også varen i dag. Vel at mærke som 2. valg i truppen. Det er generelt meget opløftende at se så gode reserverne er, og i flere kampe så jeg gerne Olsson erstatte Jakob Poulsen som kreativt svinger lidt i niveau, særligt de sidste to kampe.

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Christian skrev:Også olsson herfra. Han har virkelig blik for spillet og helt fantastiske afleveringer.
Paul var den anden jeg lagde mest mærke til og rigtig glad på urenas vegne over målet. Men han trænger altså til lidt skudtræning. Farten og teknikken fejler intet ellers.
To måneders sporadisk selvtræning i Goal boxen skal nok kunne klare det. Bare se hvad det har gjort for Igboun og før ham Mads Albæk. Det skal heller ikke undervurderes at Ureña har været stabilt farlig og med scoring i de sidste to kampe, det giver masser af selvtillid, som kan løfte ham de sidste procenter. Han bliver god at have i udekampene mod Aab, BIF og FCK hvor vi ikke kan dominere men i perioder skal spille på omstillinger.

Christian

Indlæg af Christian »

Goalboxen?

974

Indlæg af 974 »

Christian skrev:Goalboxen?
Tror at nogle har hørt det blive nævnt under kampen idag, så det også lige skulle skrives her :-)

Du kan læse lidt om det her, og der er også noget video

http://www.goalbox.dk/

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Rigtig fin kamp. Fremad var rimeligt godt med den første halve times tid, og havde også en stor chance.
Det som jeg synes man kunne se, var at Fremad omend de spiller for spiller var af ringere kvalitet, så var holdet mere sammenspillet end de 11 som vi stillede med. Derfor tog det lidt tid før det svingede for os.
Det første mål gav lidt ro, og derefter synes jeg holdet foldede sig ud.
Olsson viste at han er klar til mere. Der var ingen der faldt igennem, det var en god kamp af samtlige FCM spillere på banen. Synes Duelund ser spændende ud, han var på en lidt uvant plads på kanten, Glen sagde han normalt spiller 8´er, men han gjorde det rigtig fint.
Modstanden var ikke overvældende, men på mange måder var det en rigtig god kamp som har givet nogle spillere lidt spilletid og selvtillid. Man må sige vores bredde er imponerende, med så mange unge spillere på holdet som har begrænset erfaring, kunne man sagtens brænde nallerne selv mod et Danmarksseriehold, men der blev ikke givet ved dørene, og vi kontrollerede kampen udmærket.

Fcmrose

Indlæg af Fcmrose »

En stille dag på kontoret synes jeg. Marco Larsen spillede sig vel ikke ligefrem nærmere superligaen med to rigtigt store afbrændere i kampens start? Olsson helt klart MOM, ham skal vi hurtigst muligt få fast tilknyttet. Når Urena satte fart (de få gange) var der ingen, som kunne følge med. Jeg under naturligvis Fremad et mål, men jeg synes det er ærgeligt, at Haugård ikke kan præstere et clean sheet. Dem har han ikke mange af. Med Farum ude, er vejen nu banet. Fremtiden den er vor.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Der var desværre ikke så mange overraskelser i denne pokalrunde, så de potentielle modstandere ved dagens lodtrækning indeholder 8 superliga-klubber og 7 lavere rangerende hold. Ingen af de lavere rangerende hold er dog ligefrem skræmmende og der er fx stadig to DS-hold med, som vil kunne medføre endnu en reserveholdskamp fra vores side.

Prioriteten må være at undgå AaB, FCK, BIF, Randers og Esbjerg.

Potentielle modstandere:

Superliga
AaB
FC København
Brøndby
Randers FC
Esbjerg
FC Vestsjælland
SønderjyskE
Silkeborg

1. div
Brønshøj
Skive
HB Køge

2. div
Skovbakken
Odder

DS
Greve
Varde

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Varde er 2. div.

Håber på Skovbakken, da Aarhus-folket blev snydt for kampen mod Fremad.

Besvar