Transfer sommer 2014

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: Transfer sommer 2014

Indlæg af Kent »

Uldkraemmeren skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/tv3sport/f ... 233462.ece
Få hentet ham på en forholdsvis kort kontrakt som erstatning for Hassan og Sly, idet sidstnævnte med den form umuligt kan undgå at blive solgt.
Glen var rimelig klar i mælet vedr. Zidan efter dagens kamp:
1) Han er en mulighed
2) Det kræver at han kommer til prøvetræning og beviser, at han stadig har niveauet, efter meget få kampe de sidste 4 år.

Så må vi håbe, at det ikke ender med en Femi.....

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Kent skrev:
Uldkraemmeren skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/tv3sport/f ... 233462.ece
Få hentet ham på en forholdsvis kort kontrakt som erstatning for Hassan og Sly, idet sidstnævnte med den form umuligt kan undgå at blive solgt.
Glen var rimelig klar i mælet vedr. Zidan efter dagens kamp:
1) Han er en mulighed
2) Det kræver at han kommer til prøvetræning og beviser, at han stadig har niveauet, efter meget få kampe de sidste 4 år.

Så må vi håbe, at det ikke ender med en Femi.....
Jeg er overbevist om at han har niveauet. Efter at have siddet på bænken i Dortmund efter sin langvarige skade går han direkte ind og skriver Bundesliga historie i Mainz med at score seks mål i seks kampe i træk. Det beviser den klasse han har. Han er en spiller der kræver meget tryghed og det vil han få i FCM, og så vil han også kunne levere på Superliga niveau nu.

Martinfrederiksen89

Indlæg af Martinfrederiksen89 »

Jeg håber virkelig vi henter Mohamed Zidan, eller at vi i hvert fald får ham til prøvetræning for at han kan få en chance til at bevise sit niveau, for det er min største drøm at kunne se ham på MCH Arena igen og være med til måske at kunne gøre en forskel og være afgørende for mesterskabet. Jeg nægter at tro, at han kan være faldet så meget i niveau, at han ikke vil kunne gøre en forskel. Han har jo trods alt også en del udenlandserfaring nu og vist klasse i Mainz på trods af langvarig skade. Han har desuden selv udtalt, at hans hjerte ligger i FCM, og jeg frygte, at en anden dansk klub skulle kunne tilbyde ham en kontrakt. Kan vi da ikke bare give ham chancen, tak. Jeg håber det virkeligt.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Det mest positive ved at få Zidan til at komme på en prøvetræning vil da være at vi endelig slipper for at høre om at han er på vej til FCM i hvert eneste vindue..

Spicker

Indlæg af Spicker »

http://www.bold.dk/nyt/glad-fcm-boss-vi-forstaerker-os

Det lyder rigtigt godt mht. vinter vinduet!
Jeg har bare selv lidt svært ved at se hvor vi skal forstærke os?
Vi har været uheldige i midterforsvaret men ellers er vi dobbeltgarderet med dygtige spillere på alle positioner!
Hvor ser i helst der skal forstærkes?

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

Spicker skrev:http://www.bold.dk/nyt/glad-fcm-boss-vi-forstaerker-os

Det lyder rigtigt godt mht. vinter vinduet!
Jeg har bare selv lidt svært ved at se hvor vi skal forstærke os?
Vi har været uheldige i midterforsvaret men ellers er vi dobbeltgarderet med dygtige spillere på alle positioner!
Hvor ser i helst der skal forstærkes?
For at være helt ærlig - Vil jeg se om vi kunne få tilknyttet Olsson + Ureña :)

Uldkraemmeren

Jeg synes vi er tynde på kanterne. Hassan er ude, og Sly sandsynligvis solgt til vinter. Ashirus Superliga niveau kender vi ikke rigtigt, så det var et sted jeg ville kigge. Vi skriger også på en højre back og en målmand der kan tage med hænder ude i feltet. Udover det, skal vi holde på Ureña. Han har af to omgange sikret sejren med sine indhop, og var meget tæt på at gøre det i Farum også. En angriber kvartet bestående af Ureña, Duncan, Zidan (som måske kan vikariere på kanten) og Unuachu ville ikke gøre noget.
Der skal forstærkninger til truppen, ellers gentager sidste sæson sig.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Uldkraemmeren skrev:Jeg synes vi er tynde på kanterne. Hassan er ude, og Sly sandsynligvis solgt til vinter. Ashirus Superliga niveau kender vi ikke rigtigt, så det var et sted jeg ville kigge. Vi skriger også på en højre back og en målmand der kan tage med hænder ude i feltet. Udover det, skal vi holde på Ureña. Han har af to omgange sikret sejren med sine indhop, og var meget tæt på at gøre det i Farum også. En angriber kvartet bestående af Ureña, Duncan, Zidan (som måske kan vikariere på kanten) og Unuachu ville ikke gøre noget.

Faktisk kunne jeg et eller andet sted godt tænke mig at vi lejede Onuachu ud... Han står til at få meget lidt spilletid, men er ellers en spændende spiller imo..

Spicker

Indlæg af Spicker »

DenStolteJyde skrev:
Uldkraemmeren skrev:Jeg synes vi er tynde på kanterne. Hassan er ude, og Sly sandsynligvis solgt til vinter. Ashirus Superliga niveau kender vi ikke rigtigt, så det var et sted jeg ville kigge. Vi skriger også på en højre back og en målmand der kan tage med hænder ude i feltet. Udover det, skal vi holde på Ureña. Han har af to omgange sikret sejren med sine indhop, og var meget tæt på at gøre det i Farum også. En angriber kvartet bestående af Ureña, Duncan, Zidan (som måske kan vikariere på kanten) og Unuachu ville ikke gøre noget.

Faktisk kunne jeg et eller andet sted godt tænke mig at vi lejede Onuachu ud... Han står til at få meget lidt spilletid, men er ellers en spændende spiller imo..
Enig Mht. Onuachu. Man kunne evt. leje ham ud til Silkeborg, de mangler en ordentlig angriber.
Mht. kanterne syntes jeg egentligt at vi står ok, vi har fire deciderede kantspillere plus flere der kan vikariere, bla. Urena og Olsson.

På målmandsposten tror jeg måske Heinze ryger i vintertransgeren og så kommer Wolanski måske tilbage som backup? Haugaard skal bare have tid, jeg tror nok han skal blive god.

Uldkraemmeren

Spicker skrev:
DenStolteJyde skrev:

Enig Mht. Onuachu. Man kunne evt. leje ham ud til Silkeborg, de mangler en ordentlig angriber.
Mht. kanterne syntes jeg egentligt at vi står ok, vi har fire deciderede kantspillere plus flere der kan vikariere, bla. Urena og Olsson.

På målmandsposten tror jeg måske Heinze ryger i vintertransgeren og så kommer Wolanski måske tilbage som backup? Haugaard skal bare have tid, jeg tror nok han skal blive god.
Jeg så rigtig meget fremgang hos Haugaard i kampen mod Silkebeorg og der er et stort potentiale i ham. Det er bare ærgeligt at han skal bruge netop denne sæson på at blive god, for der mangler en del flere clean sheets før jeg er tryg nok til at tro at vi kan holde de bøvlede hold fra hovedstaden bag os.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Haugaard skal have mere end de 14 kampe han har spillet. Han har udviklet siden sæsonstarten, og især hans rolighed med spillet med fødderne har taget kvantespring på de få kampe.

Desuden så vil det være oplagt at bytte Tim Jansen ud med Mohamed Zidan. Jeg har før i lange indlæg omtalt hvad Zidan kan gøre for os. PR mæssigt vil det være et boost og han vil alene på navn kunne tiltrække 1000 tilskuere mere til stadion. Se bare hvor meget omtale han giver ud fra et lille onside interview!

Et angreb med Duncan, Onuachu, Urena og Zidan, så har du den afveksling der skal til, og den forskellighed der skal til at vinde et mesterskab. Hvis Igboun bliver solgt, så synes jeg ikke vi skal hente noget nyt til kanten, men i stedet lade Sisto og Rilwan spille, og så supplere med Ashiru og Adebayo med indhop. Alternativt kan Olsson også spiller der.

Mohamed Zidan ind, Tim Janssen ud.
Måske ind med en ny højreback.

Ellers er der ikke grund til at bruge penge.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Jeg ser selvfølgelig også gerne at vi skriver fast med både Olsson og Urena.
Urena har allerede været kampafgørende to gange, først med straffesparket mod OB og med en flot og uselvisk assist mod Sif.

Olsson har vi ikke set meget til, men de ting jeg har set med ham på eks. Sveriges u/21 og de få minutter han fik i den første kamp syntes jeg han virker spændene. Han har nok ikke fået så meget spilletid som han havde regnet med da han kom, men vi har en af ligaens bedste besætning på midten når alle er klar som de er nu. Han er helt klart en til fremtiden!

Udover det kunne jeg godt tænke mig Zidan på prøvetræning før vi henter ham så vi kan få set hans niveau. Han er ikke billig og hvis han ikke er bedre end vores nuværende kant/angrebs spillere syntes jeg, for at være helt ærlig, ikke vi skal signe ham. Jeg er enig med Ravnen om at han vil trække mange på stadion, men hvad hvis han bare ikke er god nok? I mit hoved vil det ødelægge hans legendestatus i klubben.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Lupus1999 skrev:Måske ind med en ny højreback.
Baks skadesfrekvens in mente, ville det give mening. På den anden side er vores backup i højre side vel bedre end i venstre, så på den baggrund skulle man vel investere i en venstreback. Hvis Lauridsen går i stykker, ser det ikke helt godt ud.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

http://mobil.bold.dk/#/nyt/fcm-traener- ... air-chance

Kunne, om ikke andet, så godt unde Tim at komme med ind omkring holdet så vi kan få sagt ordentligt farvel til ham. Men det kræver selvfølgelig han præsterer til træning og reservekampe. Vi har ingen gratis pladser.

Spicker

Indlæg af Spicker »

http://www.bold.dk/nyt/urena-haaber-at-blive-hos-fcm

Håber jeg dælme også. Jeg syntes han ser ud som om han kan blive rigtigt god for os :)

Låst