Skadestuen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
PH1978

Re: Skadestuen

Indlæg af PH1978 »

Lad nu endelig Duncan og Petter få en uge eller to mere i skadestuew. Jeg er led, ked og træt af at se dem returnere til truppen for tidligt og så være ude igen...

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

PH1978 skrev:Lad nu endelig Duncan og Petter få en uge eller to mere i skadestuew. Jeg er led, ked og træt af at se dem returnere til truppen for tidligt og så være ude igen...
Tror faktisk netop de har fået en uge ekstra denne gang. I hvert fald et par uger siden Duncan selv mente han var klar.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er da en markant forstærkning af holdet at have Petter og Duncan med igen. Alletiders :mrgreen:

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Spicker

Indlæg af Spicker »

http://kanalsport.dk/indslag/glen-hedin ... cm-truppen

Glen snakker lidt om Eyo og om hans skadesforløb.

Noe

Indlæg af Noe »

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Er Kristoffer Olson skadet? Undrer mig han ikke er udtaget specielt nu Hassan er ude..

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Mike80 skrev:Er Kristoffer Olson skadet? Undrer mig han ikke er udtaget specielt nu Hassan er ude..

Mike
Hvem skulle han erstatte i truppen?

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Jeg gir dig ret i at ingen er med på fribillet og derfor sagtens kan tænkes det blot er sportsligt fravalg! Har heller ikke læst om skade så blot for at høre om andre havde hørt noget..

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

974

Indlæg af 974 »

Kent skrev:
Mike80 skrev:Er Kristoffer Olson skadet? Undrer mig han ikke er udtaget specielt nu Hassan er ude..

Mike
Hvem skulle han erstatte i truppen?
Det er jo svært at vide hvordan hans kvaliteter er lige nu, og hvor langt han er nået under træningen.
Noget tyder vel på at han ikke er klar endnu, og han skal jo også hjem og spille landskamp, så måske man venter lidt med ham?

Det er rigtigt nok MEGET svært så, at se hvem han skulle i truppen i stedet for - alle gør det jo sådan set godt :-)

Men måske man kunne have ham med i stedet for en Marco Larsen, Pione Sisto eller Jakob Poulsen
Måske det kunne lade sig gøre mod Silkeborg efter pausen?

Og lige nu har vi kun Sly i karantænefare, så der er heller ikke meget at hente der :-)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

974 skrev: Men måske man kunne have ham med i stedet for en Marco Larsen, Pione Sisto eller Jakob Poulsen
Måske det kunne lade sig gøre mod Silkeborg efter pausen?
For mig er det altså en kæmpe overvurdering af vores nye svensker, hvis man tror, at han kan gå ind og erstatte Pione eller JP.
Det er altså en ung, uprøvet svensker som du vil have til at erstatte superligaprofilet. Ain't gonna happen. For mig at se, er KO en udviklingsspiller, der i første omgang skal kæmpe sig ind i truppen. Han er for mig at se, rigtig langt fra start-11. Den eneste grund til at han var med i truppen mod OB var jo skader og karantæner, der gjorde at vi reelt ikke kunne stille med en 18-mands trup, hvis ikke han var med.

Hvis ikke vi rammes massivt af skader eller karantæner, så er der for mig at se ingen grund til at tro, at KO kommer til at starte inde i dette efterår. Han er en spiller til fremtiden - ikke nu og her.

974

Indlæg af 974 »

De fleste af vores udviklingsspillere - i hvert fald dem med potentiale er jo netop kommet ind for at få prøvet kræfterne godt af på højere niveau..

At have en spiller af hans kvalitet på prøvetræning i 4 måneder synes jeg måske er lidt synd i forhold til at han kunne få nogle gode indhop i efteråret!

Måske der ikke er så meget tvivl om at man køber ham fri til nytår

Noe

Indlæg af Noe »

Kent skrev:
Hvis ikke vi rammes massivt af skader eller karantæner, så er der for mig at se ingen grund til at tro, at KO kommer til at starte inde i dette efterår. Han er en spiller til fremtiden - ikke nu og her.
Det er måske ikke realistisk med mange starter, men der har været en gensidig forventning om spilletid. Ohlsson har tydeligt markeret, at han skiftede for førsteholdsfodbold, og Steinlein fortalte at det ikke var en spiller til u19, vi havde skrevet med. Det er klart, at han skal kæmpe sig til plads på holdet, men hvis ikke han føler han er tæt på, så tror jeg ikke han ønsker at blive efter jul.

Derudover var der netsnak om småskavanker, men jeg husker ikke hvor.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det kan være at hans form simpelthen ikke er der? Uanset hvor han er hentet fra, skal Glen udtage de bedste nu og her og det tror jeg også at han gør.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

974 skrev:De fleste af vores udviklingsspillere - i hvert fald dem med potentiale er jo netop kommet ind for at få prøvet kræfterne godt af på højere niveau..

At have en spiller af hans kvalitet på prøvetræning i 4 måneder synes jeg måske er lidt synd i forhold til at han kunne få nogle gode indhop i efteråret!
Men hvad der det for et niveau han har? Vi taler om en 19-årig svensker, der vel aldrig har spillet en hel seniorkamp? Det er vel ikke noget, der gør, at han ligefrem skal smide en dansk landsholdsspiller på bænken? Så vidt jeg har læst mig frem til, så vil man bruge ham som 8'er eller 6'er, og der kæmper han altså om spilletid med Izu, Sparv, Petter og Jakob. Hvis han kan gå ind fra dag 1 og slå dem af, så tror jeg sgu ikke, at han var endt i FCM.
For mig at se, så må Olsson få en start eller to i vores pokalkampe, hvor vi normalt spiller med reserverne, og så håber på nogle indhop i superligaen. Jeg vil blive (positivt) overrasket, hvis det bliver til mere her i efteråret (medmindre der kommer skader og karantæner).

Låst