FCM - FCV

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

FCM - FCV

Indlæg af Kongeren82 »

Så er det tid at revanchere os efter nederlaget til FCV og vise vil gå hele vejen i år.

Som nævnt flere steder var taktikken imod FCN meget defensiv og imod FCV forventes da også en hel anden tilgang til tingene.

Statistikken er på vores side (omend den er sparsom) - 3 kampe med 2 vundne og 1 uafgjort som resultat. FCV har fået en godkendt start på sæsonen og slog i sidste kamp vore "venner" fra ÅB.

Efter træner skifte er FCV heldigvis kommet en anelse længere frem på banen hvilket passer vores spil betydeligt bedre. Alt i alt må andet end 3 point hjemme være en katastrofe - personligt regner jeg med en sikker 3-0 sejr.

Der er lidt variabler i spil til startopstillingen i forbindelse med om Andersson & Duncan når at blive klar til kamp.

Umiddelbart forventer jeg følgende opstilling: selvom det dog er "spændende" om Svia skal blive siddende på bænken!?

Billede

God kamp!

Igboun
Geografisk sted: København

Re: FCM - FCV

Indlæg af Igboun »

Man kunne håbe at Andersson er tilbage og dermed afløser Hassan.

Hvis Jim ikke er skadet vil vores bænk så bestå af:

Duncan, Hassan, Svia, Marco, Olsson, lange Poul

Jeg kan simpelthen ikke erindre en stærkere FCM bænk igennem alle 15 år.

Igboun

Kongeren82

Indlæg af Kongeren82 »

Igboun skrev:Man kunne håbe at Andersson er tilbage og dermed afløser Hassan.

Igboun
Jeg tror ikke man "tør" give Andersson en hel kamp endnu. Mon ikke han bliver skiftet ind hvis det er nødvendigt.

Men ja, vores bredde er også den bedste jeg kan erindre :D

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Igboun skrev:Man kunne håbe at Andersson er tilbage og dermed afløser Hassan.

Igboun

Det ville næsten undre mig hvis ikke det bliver duncan på toppen hvis han er klar.. Men altså så har vi stadig 2 spændende angribere på bænken.. det kan vi jo ikke klage over..

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Tipsbladet tror på sejr til os: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... jaelland-1
Kan FC Midtjylland komme tilbage på sporet, eller fortsætter FC Vestsjælland med at overraske? Vi tror på det første, for FC Midtjylland har en meget, meget stærk trup, og trods skader har klubben kvalitet over hele linjen. FC Vestsjælland har gjort det godt, men mod FCM på udebane er der alligevel for stor forskel på de to hold. Det ender 3-1 til Glen Riddersholms FCM.

Martinfrederiksen89

Indlæg af Martinfrederiksen89 »

http://www.bold.dk/nyt/superliga-duks-h ... er-tilbage

Er der en forklaring på, hvorfor Kristoffer Olsson ikke er udtaget til truppen? For han er da ikke skadet?

Kongeren82

Indlæg af Kongeren82 »

Martinfrederiksen89 skrev:http://www.bold.dk/nyt/superliga-duks-h ... er-tilbage

Er der en forklaring på, hvorfor Kristoffer Olsson ikke er udtaget til truppen? For han er da ikke skadet?
Umiddelbart har man vel valgt Andersson frem for Olsson!

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Der er godt nok ikke mange billige pladser til salg på den bænk efterhånden. Jeg tror simpelthen også, det er konkurrence, der er afgørende her.

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Tør man tænke scenariet at Petter Andersson kan spille mere end tre kampe i træk? Jeg er godt klar over at sandsynligheden er på linie med at FCM slår FCN i en pokalfinale, men alligevel. ;) Han må dog være meget klar siden han har skubbet Olsson ud på bænken. Det er et stort navn der sidder udenfor i min bog.
Hvis der skal ske noget drastisk for at ændre kampens forløb undervejs så jeg hellere at man smed Olsson ind fra bænken frem for fx. Unuachu. Det giver ikke meget mening at have to af de samme typer angribere til rådighed (Duncan og Unuachu), og så mangle kreative spillere.
En ting der undrer mig er i øvrigt hvorfor man har benyttet Hassan frem for Marco Larsen på den offensive plads i Anderssons fravær. Marco Larsen var sammen med Jesper Juelsgaard og Duncan den bedste spiller i sidste sæson, især da han delte midtbanen med Danny Olsen.
Med tanke på den slags luksusproblemer jeg er ude i her er det et næsten uhyggeligt hold vi kan stille i den resterende sæson, hvis Andersson, Bak og Duncan ikke løber ind i nye skader. Hvis der bliver hentet en god højre back som reserve til vinter kan jeg næsten ikke se hvordan vi kan få en stærkere trup i år.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Nu da sønderjyskE og Fck delte point og det samme imellem Silkeborg og Hobro, vil jeg gerne se en virkeligt opsat trup til kampen i morgen. Vi skal hive 3 point. Der skal virkelig gang i den på tribunerne. Kom så alle mand, GIV DEN GAS !!!

Fcmrose

Indlæg af Fcmrose »

Mon ikke Erik Svia får chancen nu hvor Jim Larsen åbenbart er skadet. Han må da snart være i form igen. Kan selvfølgelig også være Francis D får chancen. Så er der lang vej tilbage for Erik Svia. Vores to backs er min største bekymring. Resten af holdet er vel pt Danmarks stærkeste?

Spicker

Indlæg af Spicker »

Fcmrose skrev:Mon ikke Erik Svia får chancen nu hvor Jim Larsen åbenbart er skadet. Han må da snart være i form igen. Kan selvfølgelig også være Francis D får chancen. Så er der lang vej tilbage for Erik Svia. Vores to backs er min største bekymring. Resten af holdet er vel pt Danmarks stærkeste?
Jeg kunne da forestille mig at Sviatchenko får chancen fra start nu og så kan Dickoh komme ind hvis han ikke har lungerne til en hel kamp.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Vigtigt!

Suveræn indsats af Petter og Sviat og generelt fra hele forsvarskæden, endda Rømer også. Det begyndte at spidse lidt til, så et særdeles vigtigt tidspunkt med det mål, ellers tror jeg det havde været panik.

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Enig Erik og Petter var vanvittig gode, og gør blot luksus situationen for Glen endnu mere svær når alle mænd er klar.

Mht til kampen blev den selfølgelig noget mere spændende end det var nødvendigt, men det piller ikke ved en yderst fortjent sejr.

Nogle der så kampen i TV der kan fortælle om der var straffe på Petter i 1 halvleg?

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Klart straffe.

Dels stresser han Petter i skudsituqtionen, dels så saver han ham efterfølgende. Midt på banen giver den aktion altid et frispark, så er der selvfølgelig også straffe.

Besvar