flaskedrengen Leon andreasen
-
BW#3340
Re: flaskedrengen Leon andreasen
Det er klart, at når man er kendt, skal man passe mere på, hvad man gør. Men politiet har før fået kritik for, at de har udtalt sig offentligt om deres holdning til sager, som kan påvirke sagens udfald. Det er også sket for mistænkte, der ikke er kendt.
Nå, det er vist en diskussion, som skal behandles andetsteds, men diskussionen jeg brød ind i om Leons opførsel er jo også farvet af, hvad der bliver udtalt af den ene og den anden undervejs i sagen.
Måske vi bare skulle vente, til dommen er afsagt.....
Hilsen Evo.
Nå, det er vist en diskussion, som skal behandles andetsteds, men diskussionen jeg brød ind i om Leons opførsel er jo også farvet af, hvad der bliver udtalt af den ene og den anden undervejs i sagen.
Måske vi bare skulle vente, til dommen er afsagt.....
Hilsen Evo.
-
Jesper BW1100
Det vil undre mig hvis Leon har gjort det... Så dum har ingen lov at være lige før et udlandseventyr... Men ok, det er jo Leon, hvis IQ jeg ikke har høje tanker om........
-
BW#3340
Jesper BW1100 skrev:
-------------------------------------------------------
> Det vil undre mig hvis Leon har gjort det...
Og det har han jo heller ikke gjort....... Før det modsatte er bevist.....
Hilsen Evo.
> Det vil undre mig hvis Leon har gjort det...
Og det har han jo heller ikke gjort....... Før det modsatte er bevist.....
Hilsen Evo.
-
Ranger (AGF)
Tjah, politiet afhører vel kun dem, der påstår, at han har gjort det. Og hvis de kun har afhørt pigerne, så sigter de ham vel.
Men Leon siger jo selv, at han har flere vidner, der siger det modsatte, og de bliver nok fremført i retten.
Leon har altid været meget ydmyg i sin opførsel overfor omverdenen, og er meget professionel. Der har aldrig været ballade med knægten i klubben, og han er altid gået forrest på banen.
Så jeg bliver ekstremt overrasket, hvis han bliver dømt skyldig. Indtil videre er der vel ikke andet for, end at afvente.
Politiet i Aarhus har nu aldrig afholdt sig fra at bringe AGF i et dårligt lys.
Men Leon siger jo selv, at han har flere vidner, der siger det modsatte, og de bliver nok fremført i retten.
Leon har altid været meget ydmyg i sin opførsel overfor omverdenen, og er meget professionel. Der har aldrig været ballade med knægten i klubben, og han er altid gået forrest på banen.
Så jeg bliver ekstremt overrasket, hvis han bliver dømt skyldig. Indtil videre er der vel ikke andet for, end at afvente.
Politiet i Aarhus har nu aldrig afholdt sig fra at bringe AGF i et dårligt lys.
-
BW#3340
Re: flaskedrengen Leon andreasen. Opfølgning
fadlaa skrev:
> >
> Det er vist ingen hemlighed, at Leon Andreasen
> har et flammende temprement. At han ligefrem har
> klasket en pige ned, har jeg svært ved at tro.
>
> http://www.tipsbladet.dk/apps/pbcs.dll/article?AID
> =/20050630/FODBOLD05/50630001/-1/NYHEDER
Du har ganske ret:
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=302034
Hilsen Evo.
> >
> Det er vist ingen hemlighed, at Leon Andreasen
> har et flammende temprement. At han ligefrem har
> klasket en pige ned, har jeg svært ved at tro.
>
> http://www.tipsbladet.dk/apps/pbcs.dll/article?AID
> =/20050630/FODBOLD05/50630001/-1/NYHEDER
Du har ganske ret:
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=302034
Hilsen Evo.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: flaskedrengen Leon andreasen. Opfølgning
Ja ja.. Penge gør meget ved folk... Hvis jeg fik en månedsløn af Leon, tog jeg gerne en betinget dom..
-
BW#3340
Re: flaskedrengen Leon andreasen. Opfølgning OT
Gjorde du virkelig det? Altså får en plettet straffeattest for en sum penge?
Den er måske plettet i forvejen.....
Hilsen Evo.
Den er måske plettet i forvejen.....
Hilsen Evo.
-
Poulsgaard
Ja det er jo et godt spørgsmål.
Nu er sagen en realitet, pigen er (formodenligt) blevet ramt af glasset.
HVis man kunne isolere dette ene tilfælde, så ville jeg da også "tage skylden" for en pæn sum penge. (fx en Leon-månedsløn på 150.000-250.000). Jeg har jo ikke gjort pigen noget, jeg er ikke så kendt som Leon og bliver hængt ud i alverdens aviser, og pengene kunne jeg ærlig talt godt bruge.
Pletter eller ej (og der er ikke nogle i forvejen)
Du må ikke forveksle dette med at jeg ville smide et glas i hovedet på nogle, ligegyldigt, hvor stor en sum penge vi taler om. (selv tror jeg min do moral vil falde hvis der kommer 0'er nok på, jeg kunne jo dele med offeret i porten)
Poulsgaard
Nu er sagen en realitet, pigen er (formodenligt) blevet ramt af glasset.
HVis man kunne isolere dette ene tilfælde, så ville jeg da også "tage skylden" for en pæn sum penge. (fx en Leon-månedsløn på 150.000-250.000). Jeg har jo ikke gjort pigen noget, jeg er ikke så kendt som Leon og bliver hængt ud i alverdens aviser, og pengene kunne jeg ærlig talt godt bruge.
Pletter eller ej (og der er ikke nogle i forvejen)
Du må ikke forveksle dette med at jeg ville smide et glas i hovedet på nogle, ligegyldigt, hvor stor en sum penge vi taler om. (selv tror jeg min do moral vil falde hvis der kommer 0'er nok på, jeg kunne jo dele med offeret i porten)
Poulsgaard
-
BW#3340
Ok, det er jo en holdning at have. Man kan vurdere pletter på straffeattesten i forhold til moral, men hvis man tænker i forhold til et fast arbejde, hvor man hen over årene skal forsørger sig selv og en familie, og så man mister arbejdet. Ja, så er 150 - 200t jo ikke meget.
Hilsen Evo.
Hilsen Evo.
-
Ranger (AGF)
I god vanlig Århus-politi-stil, så er sagen ved at udvikle sig til en farce. Der er fire vidner, der siger, at Leon ikke har gjort det, hvor af et af dem endda erklærer sig skyldig.
Jeg glæder mig satme til at høre, hvad Århus Politi har af beviser, der kan opveje det.
Men ham, der indrømmer "måske at have ramt pigen", forklarer også, at en af pigerne først slog ham i maven, og så krævede de endda penge for ikke at melde Leon. Det var i øvrigt efter, at de i første omgang havde udpeget en anden, som gerningsmanden.
De lyder alt anden lige ikke, som de mest intelligente piger. Men ok, det er jo også bare hans forklaring.
Glæder mig til næste kapitel i sagen. Underholdningsværdien af Århus Politi er da til at føle på.
Jeg glæder mig satme til at høre, hvad Århus Politi har af beviser, der kan opveje det.
Men ham, der indrømmer "måske at have ramt pigen", forklarer også, at en af pigerne først slog ham i maven, og så krævede de endda penge for ikke at melde Leon. Det var i øvrigt efter, at de i første omgang havde udpeget en anden, som gerningsmanden.
De lyder alt anden lige ikke, som de mest intelligente piger. Men ok, det er jo også bare hans forklaring.
Glæder mig til næste kapitel i sagen. Underholdningsværdien af Århus Politi er da til at føle på.
-
Poulsgaard
Jeg må indrømme at jeg ikke vurderer at en plet fra et værtshusslagsmål vil forringe mine job muligheder, det var jo noget andet, hvis jeg skulle søge arbejde i en børnehave 
Poulsgaard
Poulsgaard
-
BW # 163
Klare beviser mod Leon
Fra www.stiften.dk
"
Fakta
• Sagen begyndte på et diskotek, hvor to unge kvinder kom op og toppes med en gruppe mænd, og det kulminerede, da den ene kvinde fik en lille flænge over øjet efter at være ramt af et glas
• Efterfølgende meldte kvinderne sagen til politiet og udpegede Leon Andreasen som gerningsmanden, mens flere vidner frikendte fodboldspilleren
• Torsdag besluttede Århus Politi at tiltale Leon Andreasen, og det fik fodboldspillernes ven til at tilstå, at det var ham, som havde ramt kvinden med sit glas
• Flere vidner har hørt kvinderne tilbyde Leon Andreasen, at de ville droppe sagen, hvis han betalte dem penge
• Leon Andreasen har hele tiden nægtet sig skyldig
Ifølge vicepolitimester Villy Sørensen har politiet nemlig så mange beviser mod Andreasen, at den unge mands forklaringer ikke umiddelbart ændrer noget.
- Det, at han nu ændrer forklaring, giver ikke i sig selv anledning til, at vi vil ændre standpunkt. Der foreligger klare beviser mod Leon Andreasen. Blandt andet er der ud over offeret og hendes veninde, også andre, som har udpeget Leon Andreasen som gerningsmanden, siger Villy Sørensen.
I går kunne Stiftstidende afsløre, at Leon Andreasen havde holdt hånden over sin kammerat, men at kammeraten nu følte sig tvunget til at stå frem, da fodboldspilleren blev tiltalt.
Kammeratens forklaring lyder på, at kvinden slog ham i maven. Det blev han så sur over, at han ville hælde sin drink ud over kvinden, og i den forbindelsen kom hans glas til at strejfe hende i panden.
- Der sker ofte, at vidner ændrer forklaring i en voldssag. Men man kan undre sig over, hvorfor den unge mand først står frem nu. Han er blevet afhørt før og har haft rig lejlighed til at erkende sin skyld, siger Villy Sørensen.
....
Mon ikke nærmere det er Leons venner og ham selv der er en farce ?.
BW # 163
"
Fakta
• Sagen begyndte på et diskotek, hvor to unge kvinder kom op og toppes med en gruppe mænd, og det kulminerede, da den ene kvinde fik en lille flænge over øjet efter at være ramt af et glas
• Efterfølgende meldte kvinderne sagen til politiet og udpegede Leon Andreasen som gerningsmanden, mens flere vidner frikendte fodboldspilleren
• Torsdag besluttede Århus Politi at tiltale Leon Andreasen, og det fik fodboldspillernes ven til at tilstå, at det var ham, som havde ramt kvinden med sit glas
• Flere vidner har hørt kvinderne tilbyde Leon Andreasen, at de ville droppe sagen, hvis han betalte dem penge
• Leon Andreasen har hele tiden nægtet sig skyldig
Ifølge vicepolitimester Villy Sørensen har politiet nemlig så mange beviser mod Andreasen, at den unge mands forklaringer ikke umiddelbart ændrer noget.
- Det, at han nu ændrer forklaring, giver ikke i sig selv anledning til, at vi vil ændre standpunkt. Der foreligger klare beviser mod Leon Andreasen. Blandt andet er der ud over offeret og hendes veninde, også andre, som har udpeget Leon Andreasen som gerningsmanden, siger Villy Sørensen.
I går kunne Stiftstidende afsløre, at Leon Andreasen havde holdt hånden over sin kammerat, men at kammeraten nu følte sig tvunget til at stå frem, da fodboldspilleren blev tiltalt.
Kammeratens forklaring lyder på, at kvinden slog ham i maven. Det blev han så sur over, at han ville hælde sin drink ud over kvinden, og i den forbindelsen kom hans glas til at strejfe hende i panden.
- Der sker ofte, at vidner ændrer forklaring i en voldssag. Men man kan undre sig over, hvorfor den unge mand først står frem nu. Han er blevet afhørt før og har haft rig lejlighed til at erkende sin skyld, siger Villy Sørensen.
....
Mon ikke nærmere det er Leons venner og ham selv der er en farce ?.
BW # 163
-
YahooSeeker [Bot]
Poulsgaard skrev:
> Jeg må indrømme at jeg ikke vurderer at en plet
> fra et værtshusslagsmål vil forringe mine job
> muligheder, det var jo noget andet, hvis jeg
> skulle søge arbejde i en børnehave
>
> Poulsgaard