Da jeg ikke kunne komme på stadion i går grundet sygdom - så jeg efter vi skød fodbolden ud til målspark til OB - at der var et kanonslag meget tæt ved baglinjen fra OB's tilhængere. så jeg vil skyde skylden over på dem.TrueWolfMidt skrev:Det kan virke underligt, at der fandtes kanonslag på stadion lige netop til denne kamp, da vi blev grundig undersøgt, altså os på Unibet. Gad vide om Ob's fans blev lige så grundig undersøgt, hvis det altså var fra deres tribune der blev kastet kanonslag. Noget tyder på, at det ikke er tilfældet. Desværre.mousebreaker skrev:TrueWolfMidt skrev:Nu stod jeg godt nok på Unibet-tribunen, men var det ikke fra Ob's afsnit, der blev kastet kanonslag i går aftes ?
Sådan virkede det på mig i hvert tilfælde.
Skandaløst, at en bolddreng som jeg tror det er, skal skades af et kanonslag.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -kanonslag
Jeg hørte godt (fra lænestolen foran TV-tossen) det brag som jeg tror det handler om. Jeg konstaterede med tilfredshed at der blev piftet højlydt lige efter braget. Det er bare ikke i orden - nogle mennesker er bare ligeglade med andre. Håber kanonslaget kom fra OB lejren. Hvis ikke - så håber jeg der er nogle der er fornuftige nok til at angive idioten / idioterne bag. Ellers er man ikke en skid bedre selv
Som far og morfar gør det mig virkelig ondt, at nogle skal komme til skade, når man er til fodboldkamp. Håber også vores fans tænker sig lidt om fremadrettet, så vi undgår, at udsætte andre for noget lignende.
FCM - OB
Re: FCM - OB
Det kan jeg 100 procent bekræfte, at de gjorde. Jeg var på Faxe tæt ved OB's fans. Der var to kanonslag, som blev smidt fra udebanetribunen, begge ret tæt på en af vores bolddrenge (relativt kort efter hver OB-scoring) - fuldstændig hul i hovedet at gøre den slags.mousebreaker skrev:Håber kanonslaget kom fra OB lejren.
Efter det andet kanonslag var der tumult mellem OB'ere og vagter, og nogle personer blev ført ud af stadion.
Det lader dog ikke til, at det var bolddrengen, der kom til skade, men nærmere en dreng fra FCM-delen af endetribunen.
En nævner Sparv som en af de bedre i kampen i går. Jeg må sige, at jeg er fuldstændig enig. I de første par kampe, så jeg ikke det store lys i ham, men jeg skal da lige love for, at han har fået sat sit aftryk.
Utrolig stærk i nærkampene, velovervejet i sit opspil og fantastisk omtanke i den defensive positionering. Krydr det med et fighterhjerte og en vindermentalitet, vi sjældent har set i FCM, så er jeg personligt totalt solgt. Fantastisk signing. Jeg er meget imponeret, som det sikkert forståes på ovenskrevne og er ikke i tvivl om, at Sparv bliver en nøglespiller fremadrettet.
/Cortez
Utrolig stærk i nærkampene, velovervejet i sit opspil og fantastisk omtanke i den defensive positionering. Krydr det med et fighterhjerte og en vindermentalitet, vi sjældent har set i FCM, så er jeg personligt totalt solgt. Fantastisk signing. Jeg er meget imponeret, som det sikkert forståes på ovenskrevne og er ikke i tvivl om, at Sparv bliver en nøglespiller fremadrettet.
/Cortez
- DenStolteJyde
Jeg snakkede med en der mente at vide at det drejede sig om nogle relativt små kanonslag eller strygere eller noget i den stil. Hans pointe var i hvert fald at han mente at de kunne være i en cigaretpakke.. Og Cigaretpakker plejer vel ikke ligefrem at blive undersøgt?TrueWolfMidt skrev:Det kan virke underligt, at der fandtes kanonslag på stadion lige netop til denne kamp, da vi blev grundig undersøgt, altså os på Unibet. Gad vide om Ob's fans blev lige så grundig undersøgt, hvis det altså var fra deres tribune der blev kastet kanonslag. Noget tyder på, at det ikke er tilfældet. Desværre.mousebreaker skrev:TrueWolfMidt skrev:Nu stod jeg godt nok på Unibet-tribunen, men var det ikke fra Ob's afsnit, der blev kastet kanonslag i går aftes ?
Sådan virkede det på mig i hvert tilfælde.
Skandaløst, at en bolddreng som jeg tror det er, skal skades af et kanonslag.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -kanonslag
Jeg hørte godt (fra lænestolen foran TV-tossen) det brag som jeg tror det handler om. Jeg konstaterede med tilfredshed at der blev piftet højlydt lige efter braget. Det er bare ikke i orden - nogle mennesker er bare ligeglade med andre. Håber kanonslaget kom fra OB lejren. Hvis ikke - så håber jeg der er nogle der er fornuftige nok til at angive idioten / idioterne bag. Ellers er man ikke en skid bedre selv
Som far og morfar gør det mig virkelig ondt, at nogle skal komme til skade, når man er til fodboldkamp. Håber også vores fans tænker sig lidt om fremadrettet, så vi undgår, at udsætte andre for noget lignende.
Jeg ser Tim Sparv som banens bedste spiller. Endelig har vi en der spiller fodbold som i de store ligaer. Han er fysisk stærk og går til vaflerne (lige til grænsen) håber de danske dommere giver ham lov for sådan spiller man internationalt.
Han laver vel ikke en fejl, og er stærk i alt han laver både med fødderne og hovedet, og så kommer han også til chancer i feltet. Jeg tror han bliver en rigtig stor gevinst for os.
Men jeg bliver nødt til at kommentere på Andre Rømer. Han har bare ikke niveau til at spille højre back. Han er langsom, og er ikke i stand til at udfordre på kanten. Derfor mener jeg også at man skal se sig om efter en ny back der kan aflaste Bak for det vil der blive brug for.
Glæder mig rigtig meget til at se Olsson og Urena når de har trænet noget mere med truppen, og lærer systemet at kende.
Han laver vel ikke en fejl, og er stærk i alt han laver både med fødderne og hovedet, og så kommer han også til chancer i feltet. Jeg tror han bliver en rigtig stor gevinst for os.
Men jeg bliver nødt til at kommentere på Andre Rømer. Han har bare ikke niveau til at spille højre back. Han er langsom, og er ikke i stand til at udfordre på kanten. Derfor mener jeg også at man skal se sig om efter en ny back der kan aflaste Bak for det vil der blive brug for.
Glæder mig rigtig meget til at se Olsson og Urena når de har trænet noget mere med truppen, og lærer systemet at kende.
Godt nok nogle kraftige strygere - de havde på sig så lol.DenStolteJyde skrev: Jeg snakkede med en der mente at vide at det drejede sig om nogle relativt små kanonslag eller strygere eller noget i den stil. Hans pointe var i hvert fald at han mente at de kunne være i en cigaretpakke.. Og Cigaretpakker plejer vel ikke ligefrem at blive undersøgt?
Sparv har været netop det løft, man kunne have håbet på. Lidt ærgerligt måske, at det var der hvor vi i forvejen var godt besat.tatoo skrev:Jeg ser Tim Sparv som banens bedste spiller. Endelig har vi en der spiller fodbold som i de store ligaer. Han er fysisk stærk og går til vaflerne (lige til grænsen) håber de danske dommere giver ham lov for sådan spiller man internationalt.
Ifølge Fyns Stiftstidende så Silkeborgs Jesper Sørensen med i fredags:
http://www.mitfyn.dk/article/330729?sha ... 562ddff144Det var tankevækkende, at Silkeborg-træner Jesper Sørensen fra sin position på MCH Arena så FCM som stærkt svækket og denne aften pokkers gerne ville have mødt ulvene, som han så svækket på backpladser, den defensive midtbane og på den forreste angriberplads.
Men det var nok til at besejre OB og være bedre end fynboerne.
Jeg gætter på, at Sørensen har revurderet sin holdning til vores defensive midt.