FCM - OB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
oros

Re: FCM - OB

Indlæg af oros »

DenStolteJyde skrev:
oros skrev:Vi vinder 3-0:
Larsen, Urena, Olsson i nævnte rækkefølge! :lol:

Hvilken larsen?? Marco eller Jim.? (mit bud er Jim.. han har allerede puttet den ind en gang..)
Jeg tænker nu, at Marco skal have lov....
Lad os se. Først og fremmest vil jeg have sendt OB hjem uden point.

Men Jim skal da være velkommen til at nikke et par stykker ind. :D

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

TrueWolfMidt skrev:Tror og håber på rigtig mange folk på stadion på fredag.

Med Jim Larsen og Tim Sparv gode præstationer ind til videre, samt Marco Urena og Kristoffer ollson tiltrædelse i fcm-trøjen, med mulig spilletid, håber jeg virkelig vi kan få en fest på Mch Arena på fredag. Der skal virkelig støttes op og synges igennem. Håber vi er i allerhøjeste gear fra start til slut og vores 4 nyerhvervelser / ubekendte spillere, som Ob ikke kender noget til, kan vel godt gå hen og blive afgørende.

Kom på stadion og lad os lave en fest, både under og efter kampen. Vi skal for alt i verden hive 3 point.
Vi ses. PÅ UNIBET.
Vi ses på UNIBET! 8-)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Vi er ikke de eneste, der har skadeproblemer: http://www.mitfyn.dk/article/329044

Vi vidste godt, at Falk var ude, men Toppel og Høegh er svækkelser i et i forvejen ikke-imponerende OB-forsvar.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Kongeren82 skrev:Så er landsholdspausen vel overstået og så er vi klar til kamp igen.

Kick off fredag 12/09-14 kl. 18.30.

Forventet start opstilling:

Haugaard
Rømer Banggaard Larsen/Svia Lauridsen
Sparv
Sisto Andersson Sly
Poulsen
Larsen

De sidste 5 indbyrdes kampe har resulteret i 3 tabte og 2 uafgjorte - MEN statistikken skal vel brydes på et tidspunkt ;)

OB er kommet sløjt fra start og Mads Toppel er tvivlsom til kampen (http://www.bold.dk/nyt/mads-toppel-tvivlsom-mod-fcm) på fredag og uden ham, tror jeg min. vi får listet 2 kasser ind. Et forsigtigt og optimistisk bud lyder på 2-1 i vor favør.

GOD KAMP :D
Jeg tror også på nogenlunde samme opstilling bare hvor Poulsen og Petter bytter plads (Petter er bedre fremme i banen).
I mit hoved syntes jeg Sparv har overhalet Izu, han virker meget mere rolig med bolden og han har vel ikke fået et eneste gult kort endnu?
Dog syntes jeg Izu stadig er bedre i duellerne da han er meget mere agressiv.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber Glen og trænerstaben kan få sammensat en trup, som kan lirke Ob's defensiv op. De vil udelukkende leve på omstillinger samt hvis vi laver fejl, som naturligvis skal undgås. Er spændt på om vi starter med Urena på toppen eller om det bliver Marco Larsen / Sly. Håber begge vores nye spillere får del i kampen. Dejligt at Urena og Olsson har trænet med truppen idag og håber, at de kan blive kampafgørende eller i hvert tilfælde blive en del af sejren, som vi bare skal have imorgen.

Vi skal være bedst på alle parametre.

Vundne 2 bolde ,ved højt pres på boldholder.
Størst boldbesiddelse.
Flest skud på mål samt flest mål naturligvis. ;)

Noe

Indlæg af Noe »

Ingen Petter, ser det ud til :( Til gengæld er begge de to nye med.

Vi er godt nok hårdt ramt for tiden, men i modsætning til sidste år har truppen en dybde, der gør at alarmklokkerne ikke bimler.

http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-ob-2

Chavet1

Indlæg af Chavet1 »

Klasse af begge ny indkøb er med , skal nok blive et brag af en kamp ..

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Chavet1 skrev:Klasse af begge ny indkøb er med , skal nok blive et brag af en kamp ..
Når man kan tælle 8 spillere, der ikke kan være med (Bak, Duncan, Petter, Hedi, Dickoh, Paul, Janssen og Femi), så er der nok ikke så meget tale om klasse, som om nødvendighed, hvis vi skulle kunne stille hold.
Det er jo ikke ligefrem tale om, at truppen flyder med navne, som vi ikke har med: http://fcm.dk/superligatruppen
Alle der bare er nogenlunde klar til kamp er udtaget. Der skal gerne til at komme nogle spillere tilbage fra skader, og vi skal undgå at rende ind i flere.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Det sædvanlige kævl om skader,

nu bruger man 10 mill. kr. på et norsk system til forebyggelse af skader,
man ryster på hovedet :lol:

Glen og hans stab har problemer, når man bruger 10 mill kr. på sådan et system.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Det nye system skal da vist ikke bruges til at forebygge skader så vidt jeg har forstået. Var det ikke mere et system der skal bruges i træning/kamp?

Mht skaderne er det jo ikke kun noget man døjer med i FCM. Alle har haft folk ude, men det er da rigtigt nok lidt bekymrende hos os. Vi må bare konstatere at vi i den nuværende trup har folk med glasben (eyjolfur, Andersson og janssen) og det er nok her vores scouting skal være bedre. Sparv spillede fx stort set alle kampe for Fürth sidste sæson...
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

oros

Indlæg af oros »

FCM2000 skrev:Det sædvanlige kævl om skader,

nu bruger man 10 mill. kr. på et norsk system til forebyggelse af skader,
man ryster på hovedet :lol:

Glen og hans stab har problemer, når man bruger 10 mill kr. på sådan et system.
Duncan og Bak blev slagtet i kamp, Paul har karantæne og Hedi var skadet, da han ankom til klubben.
Anderson blev hentet med en kendt skadeshistorik - uden den, havde FCM aldrig haft mulighed for at hente ham..... Janssen er vel nærmest fodboldinvalid? Jeg tvivler i hvert fald på, han kan få en ny kontrakt til nytår.

Det nye system kan ganske rigtig medvirke til at forebygge skader, men det skal sandelig være med til at optimere træningen og dermed spillet.

oros

Indlæg af oros »

Spicker skrev:
Kongeren82 skrev:Så er landsholdspausen vel overstået og så er vi klar til kamp igen.

Kick off fredag 12/09-14 kl. 18.30.

Forventet start opstilling:

Haugaard
Rømer Banggaard Larsen/Svia Lauridsen
Sparv
Sisto Andersson Sly
Poulsen
Larsen

De sidste 5 indbyrdes kampe har resulteret i 3 tabte og 2 uafgjorte - MEN statistikken skal vel brydes på et tidspunkt ;)

OB er kommet sløjt fra start og Mads Toppel er tvivlsom til kampen (http://www.bold.dk/nyt/mads-toppel-tvivlsom-mod-fcm) på fredag og uden ham, tror jeg min. vi får listet 2 kasser ind. Et forsigtigt og optimistisk bud lyder på 2-1 i vor favør.

GOD KAMP :D
Jeg tror også på nogenlunde samme opstilling bare hvor Poulsen og Petter bytter plads (Petter er bedre fremme i banen).
I mit hoved syntes jeg Sparv har overhalet Izu, han virker meget mere rolig med bolden og han har vel ikke fået et eneste gult kort endnu?
Dog syntes jeg Izu stadig er bedre i duellerne da han er meget mere agressiv.
Haugaard
Rømer, Banggaard, Larsen, Lauridsen
Sparv
Sisto, Poulsen, Hassan, Sly
Larsen

Afhængig af kampens forløb kan der sagtens kommen en debut: Olsson bytter med Hassan det sidste kvarter.

Et lidt mere seriøst bud på resultatet end mit første er 1-0 eller 2-1. Vi skal score på dødbolde, for OB vil sikkert stille i en slags 7-2-1 formation. Jim Larsen header et hjørne i kassen og Sisto netter på direkte frispark.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Håber på en kanon kamp i aften. Ob er svækket og mangler bærende kræfter i defensiven og offensiven, vi mangler også bærende men har kvalitet til erstatning. Kampene mod Ob plejer at være levende og masse af mål chancer, tror vi kan holde dem væk hvor jeg kun ser Emil Larsen som rigtig farlig. Bud på resultat er målrigt. 3-1 Ser gerne vi starter med følgende Jacob-Rømer-Patrick-Jim-Lauridse-Izu-Poulsen-Marco-Hassan-Sly-Pione. med Marco som offensiv midt og Sly på top. Har haft en uge i udlandet så har ikke snakket med Glenn eller Rene inden dagens opgør, så det er rent tænkning fra min side med opstilling. Håber på mange tilskuer sådan en fredag aften, skal vi sige 8600.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Mit bud på en start 11'er:

Jakob Haugaard
Andre Rømer, Erik Sviatchenko, Jim Larsen, Jesper Lauridsen.
Tim Sparv
Pione Sisto, Jakob Poulsen, Marco Larsen, Sylvester Igboun.
Marco Urena

Driblere på kanterne og med to dybdeløbere i 2 X Marco, så tror jeg vi får åbnet et fynsk forsvar uden problemer.

974

Indlæg af 974 »

Besvar