Transfer sommer 2014

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Re: Transfer sommer 2014

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Saemala skrev:
tubbe93 skrev:
Hvordan vil du kunne vurdere ham i forhold til Marco og Rilwan som han umiddelbart vel kommer til at kæmpe med om at være tredjevalg til Petter og tildels Jakobs plads ?
Klart bedre end begge på midten.
Er først på nu igen da jeg brugte hele dagen igår på at se skysportnews - i håbet på at arsenal valgte at investere i en anden end "steve urkel" men ak nej.....

Bare lige for at i alle får en "second opinion" .......
Jeg er helt enig i alt hvad saemala siger omkring ham ;)

Men det fact at han kun er 19 år - spiller på det svenske U21 landshold - har spillet og trænet med de bedste ;-) - anfører på ungdomsholdet i arsenal , det var bare FOR spændende for steinlein & co.

Personligt (med eller uden mine arsenal briller) synes jeg virkeligt også at der er fremtidsperspektiver i knægten! Nu får han så et halv år hos os - hvorefter vi har mulighed for at investere i ham hvis han viser sig at være den helt rigtige for os ;)

Men ja en højre back og en angriber stod også højere på min ønskeseddel til midtjylland - men sådan er der så meget....
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Noe

Indlæg af Noe »

Fantastisk vindue, hvis man ser helt bort fra det økonomiske ;)

Jeg er glad for, at man tilsyneladende har den forsigtige hat på. Vi lejer med forkøbsret, eller skriver korte kontrakter. Det giver en helt anden sikkerhed for, at vi får noget vi kan bruge.

Spændende med Olsson. Umiddelbart et talent fra en hylde, vi ikke tidligere har kunnet nå.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

bobthebuilder_dk skrev:Men ja en højre back og en angriber stod også højere på min ønskeseddel til midtjylland - men sådan er der så meget....
En angriber har vi trods alt hentet.

Der var ret sikre meldinger om en Igboun-transfer herinde. Hvad skete der?

Alt i alt ligner det et stærkt vindue på trods af, at vi lagde ud med at sælge Lössl og Julle. Jeg var klar på en mellemsæson, men det er ikke det, vi signalerer nu. Folk som Sparv og Jimbo ligner forstærkninger med saft og kraft kombineret med nogle potentielt spændende lejeaftaler.

Jeg synes, det ser godt ud!

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Acebone skrev:
bobthebuilder_dk skrev:Men ja en højre back og en angriber stod også højere på min ønskeseddel til midtjylland - men sådan er der så meget....
En angriber har vi trods alt hentet.
åhh ja ffs .... my bad ;)
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Vi har hentet en landsholdsspiller til 6ér positionen, en ledertype i periferien af det danske landshold til centerforsvaret, en rutineret keeper, en VM angriber og ungdomsspiller fra Arsenal, som spiller på det Svenske U21 landshold og kan dække flere pladser på midten. Jeg synes vi har leveret et fantastisk vindue og måske det bedste nogensinde i FCM.

Desuden har vi holdt sammen på kernen, og vi ser nu stærkere ud end længe.

Skulle vi være så heldige at alle mand på et tidspunkt er skadesfrie, så kan vi stille to superliga start 11ér.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Er egentlig enig i betragtningen om det bedste transfervindue længe(nogensinde?), men pas nu på ikke at romantisere for meget.

Landsholdsspiller ja, men for Finland. Perifien? Det er vist den absolut yderste. Der står vel mindst 8 foran ham. En rutineret keeper - som ikke er god nok til at spille sig på 1. holdet. En VM-angriber, jovist, men med 0 mål i klubstøvlerne (og for Costa Rica). Svenskeren er til gengæld top! :)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ahh. Sparv er trods alt noteret for 38 landskampe, ligner ikke det absolut yderste for en 27 årig ;)

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Ahh. Sparv er Finne, Jim Larsen er i "periferien".

974

Indlæg af 974 »

Lund7400 skrev:. En VM-angriber, jovist, men med 0 mål i klubstøvlerne (og for Costa Rica). Svenskeren er til gengæld top! :)
http://www.fifa.com/worldcup/players/pl ... index.html

han har trods alt scoret 8 mål for Costa Rica - heriblandt et VM mål mod Uruguay!

Jeg glæder mig til at se hvad han kan bidrage med :-)

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Vi skal ikke så lang tid tilbage, hvor det så yderst skidt ud i Fcm op til dette transfer vindue. Vi var vel mange der frygtede et brandudsalg, hvor flere profiler ville blive solgt af tvang og vi ikke ville få nye ind.

Med det i baghovedet, syntes jeg at vi har overstået et yderst fornuftigt transfer vindue og kommer styrket ud. ;)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

http://www.bold.dk/nyt/olsson-foeltes-k ... nt-med-fcm
- Jeg hørte om det for nogle dage siden. De har fulgt mig gennem længere tid og tror på mig, så det føles klokkerent. Midtjylland er et godt hold, som fører den danske liga lige nu, siger Kristoffer Olsson til Fotbollskanalen.

Olsson har fået en snak med Glen Riddersholm.

- Ja, han ringede til mig tidligere i dag. Det er et spillende hold, som spiller 4-3-3 eller 4-5-1, og de ser mig som en af de defensive midtbanespillere, men de kan også bruge mig som 10’er eller på kanten, siger Olsson.
Interessant, som en defensive midtbanespiller.

Man må formode at Femi er helt ude nu, det er svært at se ham komme tilbage på den midtbane.

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

.Perifien? Det er vist den absolut yderste. Der står vel mindst 8 foran ham.

8 ligefrem... det er mange, Agger, Bjelland, Kjær. hvem er de 5 andre så lige...

det er vel op til Hr. Olsen, hvem der byder sig til....

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

BMBrandt skrev:.Perifien? Det er vist den absolut yderste. Der står vel mindst 8 foran ham.

8 ligefrem... det er mange, Agger, Bjelland, Kjær. hvem er de 5 andre så lige...

det er vel op til Hr. Olsen, hvem der byder sig til....

I de givne omstændigheder vil jeg mene at Okore, Sviat, Vestergaard, Agger, Bjelland, Kjær, Christensen og Sørensen alle står foran i kampen. Ved siden af eller lige bagved er folk som Banggaard, Thelander og Zanka. Tvivler meget på Jim igen kommer på landsholdet.

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Sørensen og Christensen???

Vestergaard er jeg i tvivl om hvor han er på rangeringen

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Lidt status på transfervinduet fra Glen: http://www.bt.dk/superligaen/fcm-traene ... tore-navne
Umiddelbart fine betragtninger, som måske gør, at vi kan glæde os til vintervinduet, hvor vi nok ikke er så meget på bagkant.
Bekræfter i øvrigt, at man har været interesseret i Pukki.

Låst