Enig - ingen Brøndby reserver. Der var nok også en grund til at vi ikke beholdte hverken Albrechtsen eller Thygesen i sin tid. Ved godt, at vi gerne ville have beholdt ham, men vi er blevet et bedre hold siden. Og mandens IQ er jo lavere end en græsplænes!Lund7400 skrev:Ellers tak til Brøndbys elendige reserver. En fryd dog at Thygesen er til overs, gid han må rådne op i serie 6.
Er der noget om størrelsen på Københavnernes bud? 20+, så skulle han sgu have været skudt afsted.
Transfer sommer 2014
Re: Transfer sommer 2014
Vi kan tabe, men aldrig besejres
- FCM Fan nr. 1
Nej. Vi sælger ikke til FCK. Det skib er sejlet.....Lund7400 skrev:Ellers tak til Brøndbys elendige reserver. En fryd dog at Thygesen er til overs, gid han må rådne op i serie 6.
Er der noget om størrelsen på Københavnernes bud? 20+, så skulle han sgu have været skudt afsted.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Nye forlydninger går også på, at de ikke har budt på hamFCM Fan nr. 1 skrev:Nej. Vi sælger ikke til FCK. Det skib er sejlet.....Lund7400 skrev:Ellers tak til Brøndbys elendige reserver. En fryd dog at Thygesen er til overs, gid han må rådne op i serie 6.
-
Jesper BW1100
Jeg tænker Mikkel Thygesen på leje til Lolland Falster Alliancen 
I følge Michael Qureshi skulle Kristoffer Olsson være på plads nu. Lejeaftale med købsoption 
- FCM Fan nr. 1
Jesper BW1100 skrev:Jeg tænker Mikkel Thygesen på leje til Lolland Falster Alliancen
Kan han komme på hold?FCM Fan nr. 1 skrev:Jesper BW1100 skrev:Jeg tænker Mikkel Thygesen på leje til Lolland Falster Alliancen![]()
![]()
![]()
![]()
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Kan vi ikke sende ham længere væk? Magen til inkompetent idiot skal man lede længe efterFCM Fan nr. 1 skrev:Jesper BW1100 skrev:Jeg tænker Mikkel Thygesen på leje til Lolland Falster Alliancen![]()
![]()
![]()
![]()
Vi kommer kun for roulade!
Afkræftet af Steinlein at en højreback er på vej - ØV. Samtidig minutopdatering om at han ikke er bekræftet. Ydermere bekræfter han, at svenskeren er eneste transfer, hvis den realiseres. Derefter slut.
- FCM Fan nr. 1
Er bange for olsson ikke bliver en realitet. Steinlein lød ikke sikker....Lund7400 skrev:Afkræftet af Steinlein at en højreback er på vej - ØV. Samtidig minutopdatering om at han ikke er bekræftet. Ydermere bekræfter han, at svenskeren er eneste transfer, hvis den realiseres. Derefter slut.
Jeg frygter også. Få ham nu hevet i land. Det lyder virkelig som en spændende spiller!!
Jeg synes nu han lød rimelig afslappet 
Ja han lød som han nu skal...NyX skrev:Jeg synes nu han lød rimelig afslappet
Senest rettet af mancitydk 1. sep 2014, 23:49, rettet i alt 2 gange.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Fedt! Håber at han får godt med spilletid, og at han viser sig ligeså spændende som Arsenal-fans, FCM og andre interessenter finder ham som værende.