Erik Sviatchenko

Om FC Midtjylland og Black Wolves
uschel

Re: Erik Sviatchenko

Indlæg af uschel »

det er da logisk at Erik er skide skuffet. Manden var praktisk talt skiftet til FCK og var klar til et nyt step i hans fodboldtilværelse.. Man er da naiv hvis man tror at han bare er henrivende lykkelig for at skulle fortsætte her

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er der vist ingen som er uenige i. Men det behøver vel ikke blive omtalt mere i medierne, det må være tid til at komme videre. Det bidrager ikke til noget positivt med flere historier om den sag :geek:

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

uschel skrev:det er da logisk at Erik er skide skuffet. Manden var praktisk talt skiftet til FCK og var klar til et nyt step i hans fodboldtilværelse.. Man er da naiv hvis man tror at han bare er henrivende lykkelig for at skulle fortsætte her
At Erik er skuffet, kan vi nok alle forstå, især hvis han troede, at han var på vej væk fra Fcm, men jeg tror, at når han først er klar igen og i form, så sælges han til en bedre klub end Fck. Jeg personligt, vil hellere se ham i udlandet, end hos vores direkte konkurrent om det danske mesterskab.Mon så ikke, at han til den tid vil synes, at det alligevel nok var godt, at Fck ikke blev til noget. At vi nu beholder ham, efter Benham er trådt til og klubben måske satser på et mesterskab samt mulig Champions League hvis det lykkedes. Det er super hvis i spørger mig.
Ravnen skrev:Det er der vist ingen som er uenige i. Men det behøver vel ikke blive omtalt mere i medierne, det må være tid til at komme videre. Det bidrager ikke til noget positivt med flere historier om den sag :geek:
Jeg spørger også mig selv, hvem er det, som bliver ved med, at bringe det frem i medierne. I aftes var Ståle over hovedet ikke interesseret i, at snakke om denne sag. Han sagde, at hvis medierne ville vide mere, kunne de bare læse tidligere tiders udtalelser.

Jeg mener, at Erik er så god, at han sagtens kunne komme til Bundesligaen eller Premier League. Mener han har så højt niveau som Jores Okore.

master1

Indlæg af master1 »

Muligt, at Steinlein har ageret ansvarsbevidst, men han må også forstå Eriks skuffelse.

At være så tæt på......og så så langt fra er helt forståeligt, og på sigt kommer der ikke noget godt ud af det.

Erik udtaler selv, (som han skal), at han er professionel, og man skal være meget naiv, hvis man i interviewet ikke hører, at han er ikke er tilfreds og skuffet over FCM.

Håber det bedste for ham, og at kommer væk i næste vindue, for bryder mig ikke om den måde FCM har brugt ham i dette spil. Lige der, forstår jeg, når andre ude fra har avertioner mod Steinlein, der bestemt ikke tænker på spilleren, men udelukkende klubben.

Noe

Indlæg af Noe »

master1 skrev:
Håber det bedste for ham, og at kommer væk i næste vindue, for bryder mig ikke om den måde FCM har brugt ham i dette spil. Lige der, forstår jeg, når andre ude fra har avertioner mod Steinlein, der bestemt ikke tænker på spilleren, men udelukkende klubben.
Hold nu op. Ståle har selv, netop i dette vindue først lovet Claudemir, at han kunne smutte, og så trukket det løfte igen tæt på deadline. Sportsdirektører skal tænke på klubben og spillerne. I den rækkefølge.

Surt for Erik, men han hører hjemme på større adresser end Peter Bangsvej på Frederiksberg.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

master1 skrev:Lige der, forstår jeg, når andre ude fra har avertioner mod Steinlein, der bestemt ikke tænker på spilleren, men udelukkende klubben.
Jeg tror da, Steinlein havde ønsket et forløb, hvor man ikke havde sat forhåbninger i hovedet på Erik for derefter at smække døren i foran ham.

Steinlein har helt sikkert villet tage hensyn til Erik, hvis det havde været en reel mulighed, men klubben SKAL jo veje tungest for en sportsdirektør. Ellers gør han ikke sit arbejde ordentligt. Man må forstå, at Steinlein skulle operere ud fra en virkelighed, hvor Benhams penge ikke kom og reddede klubben. En ny virkelighed opstod, og i den verden kan vi ikke ligge og sælge vores bedste spillere til en direkte konkurrent.

Nu gælder det om at få Erik tilbage i form, så vi kan få ham sendt godt afsted til udlandet. Jeg synes også, han fortjener et stort skifte, men jeg bakker 100 procent op om Steinlein her.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Acebone skrev:Nu gælder det om at få Erik tilbage i form, så vi kan få ham sendt godt afsted til udlandet. Jeg synes også, han fortjener et stort skifte, men jeg bakker 100 procent op om Steinlein her.
Fuldstændig enig. Ærgerligt at Erik har oplevet at være en brik i et spil, men er alle spillere i virkeligheden ikke det? Steinlein gjorde det der skulle gøres. Færdig bum - videre.

/Cortez

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Det er svært at vide hvornår Steinlein vidste hvad, og om "miseren" kunne have været undgået.

Når det er sagt så fatter jeg ikke Eriks ønske om at ville skifte til FCK. Det kan ikke være det sportslige der har gjort sig gældende i det forsøg på tilvalg. Jeg kunne forstå hvis han var periferispiller eller konstant på bænken i FCM. Men der havde netop været en reel mulighed for at vinde en titel samt spille Champions League, og alternativerne for en Erik i topform i udlandet virker ærligt talt mere tillokkende. Italien, Spanien eller Frankrig - der ville ham helt sikkert passe bedre end i Kjævenhavn.

Jeg håber han kommer tilbage i topform og op på sit hidtidige niveau, og derefter må fuglen så flyve fra reden til en større klub i udlandet. Måske vil han ligefrem takke Steinlein om 1 år hvis han står med en guldmedalje og en lukrativ kontrakt i syden i hånden.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Cortez

Indlæg af Cortez »

Noe skrev:
master1 skrev:
Hold nu op. Ståle har selv, netop i dette vindue først lovet Claudemir, at han kunne smutte, og så trukket det løfte igen tæt på deadline. Sportsdirektører skal tænke på klubben og spillerne. I den rækkefølge.

Surt for Erik, men han hører hjemme på større adresser end Peter Bangsvej på Frederiksberg.
Viser blot endnu en gang den enorme arrogance, der hersker i FCK. Moral er godt....

/Cortez

974

Indlæg af 974 »

Erik har lige spillet reservekamp i Esbjerg, og hvis man ellers skal tro at billedet
her er fra den kamp
http://fcm.dk/nyheder/reserverne-sejrede-ogs%C3%A5
Og hvis man så ser hans statusopdatering på Facebook:
"Vi på reserveholdet kan også slå Esbjerg 4-0! Bum Stolt af vores unge og utrolig lovende spillere fra U-19 holdet! Sikke en fremtid de går i møde ‼️"

Så synes jeg bestemt at vi ser en ægte ulv for FCM!

Vi må ikke lade nogle af de her typer der taler om at han bare kan skride osv få lov til at dominere hans tilbagekomst!
Han har om nogen været en af de største aktiver i forhold til de seneste års oprejsning, både for holdet, spillet og især overfor os fans!

Cortez

Indlæg af Cortez »

974 skrev:Erik har lige spillet reservekamp i Esbjerg, og hvis man ellers skal tro at billedet
her er fra den kamp
http://fcm.dk/nyheder/reserverne-sejrede-ogs%C3%A5
Og hvis man så ser hans statusopdatering på Facebook:
"Vi på reserveholdet kan også slå Esbjerg 4-0! Bum Stolt af vores unge og utrolig lovende spillere fra U-19 holdet! Sikke en fremtid de går i møde ‼️"

Så synes jeg bestemt at vi ser en ægte ulv for FCM!

Vi må ikke lade nogle af de her typer der taler om at han bare kan skride osv få lov til at dominere hans tilbagekomst!
Han har om nogen været en af de største aktiver i forhold til de seneste års oprejsning, både for holdet, spillet og især overfor os fans!
Bare for god ordens skyld, så er jeg ikke det mindste uenig i ovenstående.

/Cortez

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

oros

Indlæg af oros »

Kent skrev:http://sporten.tv2.dk/2014-09-07-midtjy ... mesterskab
En længere snak med Erik.
Hvordan man så vender og drejer det, så er hen en fantastisk repræsentant for vores klub!

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

oros skrev:
Hvordan man så vender og drejer det, så er hen en fantastisk repræsentant for vores klub!

" så er hen en fantastisk repræsentant for vores klub! "
Ja, det kan ikke siges bedre.

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

TrueWolfMidt skrev:
oros skrev:

" så er hen en fantastisk repræsentant for vores klub! "
Ja, det kan ikke siges bedre.
http://www.bold.dk/nyt/sviatchenko-har- ... ud-fra-fcm

Tja, en forlængelse på 2-3 år ville ikke være tosset mht. en transfer til vinter. Kunne forestille mig at han kan få forhandlet en relativ lav klausul i hans kontrakt.
Er der én jeg under at komme videre er det Svia - en mand af format!

Besvar